Form of Work
Książki
(4)
Proza
(2)
Gry i zabawki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(11)
unavailable
(1)
Branch
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD25 (Żytnia 64)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Author
Adler-Olsen Jussi (1950- )
(1)
Adler-Olsen Jussi (1950- ). Department Q (pol.)
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Cymbrykiewicz Joanna (1976- )
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Grenier Laurence
(1)
Kalita Marcin
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Staszenko-Chojnacka Dominika
(1)
Year
2020 - 2022
(4)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Audience Group
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Demographic Group
Literatura duńska
(1)
Literatura francuska
(1)
Subject
Gracze komputerowi
(4)
Carl Mørck
(1)
Czasopismo hobbystyczne
(1)
Dziennikarze
(1)
Gry komputerowe
(1)
Hakerzy
(1)
Policjanci
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sporty wirtualne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Terroryzm
(1)
Uchodźcy
(1)
Śpiączka
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Dania
(1)
Europa
(1)
Irak
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
Gry komputerowe
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Kryminał
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Hobby i czas wolny
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 results Filter
Book
In basket
E-sport : zostań mistrzem / Marcin Kalita. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : HarperCollins, 2021. - 203, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronie 202.
Autor przedstawia tajniki gier komputerowych oraz pokazuje, że granie nie musi być tylko zabawą, a może stać się realnym sportem, który wymaga odpowiedniego sprzętu, umiejętności oraz licznych treningów. Książka zawiera wywiad ze znanym graczem Filipem Kubskim ps. Neo oraz z założycielem polskiej ligi e-sportowej Marcinem Gortatem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 79 (1 egz.)
Book
Board game
In basket
(Escape Quest ; #2)
Wiek: 12 lat+.
Escape Quest to seria książko-gier. Łączy w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. III (1 egz.)
Book
In basket
(Departament Q / Jussi Adler-Olsen ; 8)
Ósmy tom cyklu „Departament Q” z Carlem Morckiem w roli głównej. Przez ponad dziesięć lat Assad był pełną tajemnic siłą napędową Departamentu Q, ale seria tragicznych wydarzeń doprowadziła go w końcu na skraj całkowitego załamania. Tylko ciężko doświadczona przez życie Rose może mu pomóc poradzić sobie z mrocznymi demonami, które budzą się dzięki relacji hiszpańskiego dziennikarza Joana Aiguadera na temat tragicznej śmierci pewnej uchodźczyni. Zaczyna się trwające trzynaście dni nerwowe odliczanie do ostatecznej katastrofy w samym sercu Europy wywołanej przez bezwzględnego irackiego oprawcę Ghaaliba, w których to wydarzeniach Assad odgrywa główną rolę... Poprzedni tom nosi tytuł "Kobieta z blizną".
This item is available in 9 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Book
In basket
(Sztuka, Media, Kultura)
Bibliografia na stronach 203-207. Indeksy.
Autorka prezentuje proces upowszechnienia gier wideo w Polsce oraz kształtowania tożsamości gracza, który rozpoczął się jeszcze w latach 80. XX wieku, a przybrał na sile po transformacji ustrojowej. W publikacji sytuuje gry w obszernym kontekście postępującej w Polsce lat 90. informatyzacji oraz komputeryzacji; popularnych ówcześnie praktyk odbiorczych, determinowanych przez brak oficjalnej dystrybucji gier, a także trudności w zdobyciu sprzętu komputerowego. Analizuje również obszerny materiał źródłowy w postaci prasy hobbystycznej z tego okresu, dzięki której gry wideo zostały przedstawione odbiorcom jako nowatorskie oraz interesujące medium – omawia takie tytuły, jak: „Bajtek”, „Gambler”, „Gry Komputerowe”, „Świat Gier Komputerowych”, „Reset”, „Secret Service” i inne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 71245 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again