Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(31)
Forma i typ
Książki
(31)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(30)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
BD32 (Twarda 64)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(28)
Autor
Aleksandrowicz-Pędich Lucyna
(1)
Ayres Anna Jean (1920-1988)
(1)
Baran-Łucarz Małgorzata
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Bauer Joachim (1951- )
(1)
Bereźnicki Franciszek (1937- )
(1)
Bilewicz Małgorzata
(1)
Black P. J. (1930- )
(1)
Bonner Sebastian
(1)
Chambers Richard (psychologia kliniczna)
(1)
Czerniawska Ewa (1955- )
(1)
Czerska Aneta
(1)
Dutkiewicz Joanna (tłumaczka)
(1)
Eide Brock (1962- )
(1)
Eide Fernette (1961- )
(1)
Gałązka Alicja
(1)
Geuenich Bettina
(1)
Golus Bernadeta
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Hammelmann Iris (dziennikarka)
(1)
Hassed Craig
(1)
Havas Harald
(1)
Holmes Jeffrey D
(1)
Jąder Mariola
(1)
Kaczmarek Oskar
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Kisiel-Małecka Marta (1982- )
(1)
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Kovach Robert
(1)
Lipiński Andrzej (tłumacz)
(1)
Lipnicki Sergiusz
(1)
Mündemann Belen Mercedes
(1)
Novac Kaja
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Pawlak Agnieszka (1971- )
(1)
Petty Geoffrey
(1)
Pokropek Artur
(1)
Polaszewska-Nicke Magdalena
(1)
Przybylska Ewa
(1)
Radwańska Jadwiga
(1)
Redlicka Agata
(1)
Sawiński Julian Piotr
(1)
Skibska Joanna
(1)
Solms Andrea
(1)
Studenska Anna
(1)
Szatkowska-Jaskuła Dorota
(1)
Szefler Elżbieta
(1)
Szymanderska Urszula
(1)
Torój Małgorzata
(1)
Uszyńska-Jarmoc Janina
(1)
Wajsprych Danuta
(1)
Walker Timothy D
(1)
Wojciechowska Justyna (pedagogika)
(1)
Zielińska Ewa (pedagogika)
(1)
Zimmerman Barry J
(1)
Zimny Tomasz M
(1)
Zińczuk Monika
(1)
Łukasiewicz Monika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
Uczenie się
(16)
Nauczanie
(9)
Motywacja uczenia się
(8)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(4)
Uczenie się - efektywność
(4)
Dziecko
(3)
Nauczanie - efektywność
(3)
Uczenie się - metody
(3)
Efektywność nauczania
(2)
Innowacje
(2)
Kształcenie
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Szkolnictwo
(2)
Uczenie się - psychologia
(2)
Czytanie
(1)
Czytanie - nauczanie - efektywność
(1)
Czytanie - nauczanie - metody
(1)
Czytelnictwo dziecięce - badanie
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Drama (pedagog.)
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko - psychologia - zagadnienia
(1)
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Dziecko zdolne - psychologia
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Interakcje społeczne - szkolnictwo
(1)
Język angielski - nauczanie - metody
(1)
Język angielski - nauczanie - metody aktywizujące
(1)
Języki
(1)
Języki - nauczanie - badanie - metody
(1)
Języki - nauczanie - efektywność
(1)
Języki - nauczanie - efektywność - podręcznik akademicki
(1)
Języki - nauczanie - psychologia - podręcznik akademicki
(1)
Klasa szkolna (socjol.)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Matematyka
(1)
Mindfulness
(1)
Mnemotechnika
(1)
Mnemotechnika - ćwiczenia i zadania
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie - efektywność - Polska
(1)
Nauczanie - metody
(1)
Nauczanie początkowe - efektywność
(1)
Nauczanie początkowe - efektywność - metody
(1)
Nauczanie początkowe - organizacja
(1)
Nauczanie początkowe - ćwiczenia i zadania
(1)
Nauczyciele - a uczniowie
(1)
Nauczyciele - a uczniowie - Polska
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Neurobiologia
(1)
Oceny szkolne
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pamięć
(1)
Pamięć - psychologia
(1)
Pamięć - psychologia - badanie
(1)
Pedagogika
(1)
Pisanie
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rodzice
(1)
Stres
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkolnictwo - socjologia - Polska
(1)
Sztuka
(1)
Uczenie się - efektywność - badanie
(1)
Uczenie się - efektywność - metody
(1)
Uczenie się - efektywność - podręcznik akademicki
(1)
Uczenie się - organizacja
(1)
Uczenie się - psychologia - badanie
(1)
Uczenie się - teoria
(1)
Uczenie się - zagadnienia
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie - wychowanie
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Umysł
(1)
Uwaga (psychol.) - ćwiczenia i zadania
(1)
Walker, Timothy D.
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
Temat: miejsce
Finlandia
(1)
Niemcy
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(1)
31 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 209-234.
Autor przyjrzał się szesnastu powszechnie podzielanym przekonaniom na temat nabywania wiedzy. By jednoznacznie rozstrzygnąć o ich naukowej wartości, zebrał imponującą liczbę danych z literatury naukowej i dokonał ich wnikliwej oraz krytycznej analizy. Rozprawiając się z silnie ugruntowaną wiedzą potoczną, Autor pokazuje jednocześnie, jak zachować krytycyzm wobec naukowych i pseudonaukowych doniesień.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Bibliografia na stronie [79].
Dzięki narzędziom zaprezentowanym w tej książce będziesz szybciej przyswajać wiedzę. Nasz kurs w postaci pięciu lekcji pokaże Ci, jak używać całego mózgu, i obudzi do pracy jego prawą półkulę odpowiedzialną za abstrakcyjne myślenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53299 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Wychowawcy)
Bibliogr. s. [126]-127 i przy rozdz.
Jak nauczyć dzieci samodzielnego uczenia się? Jak pobudzić je do myślenia i poczucia odpowiedzialności za własne postępowanie? Jak sprawić, by zaczęły one wykorzystywać techniki samodoskonalenia? Na wszystkie te pytania szczegółowo odpowiadają autorzy książki, podkreślając fakt, iż podstawą samodzielnej nauki i przyszłego powodzenia w pracy zawodowej i codziennym życiu jest zdrowe poczucie własnej skuteczności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52492 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 3620)
Bibliogr. przy art.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Publikacja, w której autorzy dzielą się popartym wieloletnią praktyką doświadczeniem i wiedzą na temat stosowania uważności (mindfulness) w edukacji oraz wdrażania jej m.in. na uczelniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66290 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i studia. Uniwersytet Szczeciński ; ISSN 0860-2751 ; T. (DCCIV) 630)
Bibliogr. s. [203]-217.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48837 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54652 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63834 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46025 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 245-272.
Bibliografia tematyczna (opracowała Bernadeta Golus) na stronach 273-295.
Książka stanowi systematyczne przedstawienie różnych sposobów rozumienia procesów uczenia się w rodzinie i próbę odpowiedzi na pytanie o zadania edukacujne jakie ma rodzina w kontekście procesów uczenia się przez całe życie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66478 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63496 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56711 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka SI)
Bibliografia na stronach 355-376. Indeks.
W książce przedstawiono klasyczną teorię A. Jean Ayres, według której dezorganizacja integracji sensorycznej stanowi przyczynę trudności w nauce. Terapia tych zaburzeń kładąca nacisk na integrację sensoryczną to szczególna strategia - nie skupia się bowiem na nauce konkretnych umiejętności, takich jak dopasowywanie bodźców wzrokowych, zpamiętywanie sekwencji dźwięków, rysowanie linii czy też opanowywanie podstaw programowych. Jej celem jest rozwijanie mózgu w taki sposób, by był on w stanie nauczyć się samodzielnego radzenia sobie z zadaniami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66666 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52671 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nowe Ścieżki Edukacji)
Neurobiolog, lekarz i psychiatra Joachim Bauer dowodzi, że młody człowiek jest w stanie w pełni rozwinąć swój potencjał tylko wówczas, gdy dorasta w sprzyjającym otoczeniu. Ironia współczesnego systemu edukacji polega na tym, że powstał on na długo zanim zaczęliśmy badać możliwości i ograniczenia ludzkiego mózgu. Aby stworzyć nową, efektywną szkołę musimy oprzeć się na aktualnych odkryciach naukowych i zaakceptować fakt, że relacje między uczniem a nauczycielem oraz przyjazne środowisko szkolne, są podstawą dobrze funkcjonującej edukacji. W dążeniu do tego celu niezbędna jest współpraca nauczycieli, uczniów oraz rodziców, która pozwoli na zwiększenie poczucia sprawczości i motywacji do twórczego działania każdej ze stron.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48003 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej