Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(47)
Forma i typ
Gry i zabawki
(47)
Dostępność
dostępne
(36)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(4)
Placówka
BD13 (Staszica 5a)
(44)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(4)
Autor
Socha Piotr (1966- )
(4)
Jezierski Sławomir
(3)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(3)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Lach Bernhard
(2)
Obert Walter
(2)
Pallières Philippe des
(2)
Peeters Raf
(2)
Rapp Uwe
(2)
Ast Helmut
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Batorska Beata
(1)
Beck Chris
(1)
Bielicki Bartosz
(1)
Bohdanowicz Julian (1942-2015)
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Bruel François
(1)
Brzeska-Czuba Alina
(1)
Budek Andrzej
(1)
Corleone Vittorio
(1)
Cornett Günter
(1)
Cymuta Michał
(1)
Da Silva Maëva
(1)
Deschamps Christine
(1)
Ehrhard Dominique
(1)
Falkowska Ewa
(1)
Foskolos Evangelos
(1)
Gaudasińska Elżbieta (1943- )
(1)
Gawłowski Jacek
(1)
Jakeliunas Alvydas
(1)
Jurzysta Krzysztof
(1)
Kałuża Adam
(1)
Kim Vincent
(1)
Korotyńska Magdalena (1954- )
(1)
Kourtis Stelios
(1)
Kowalska Agnieszka (1958- )
(1)
Krasnodębska Agnieszka
(1)
Lalet Michel
(1)
Landsvogt Torsten
(1)
Lutczyn Edward (1947- )
(1)
Madejski Jan
(1)
Marly Hervé
(1)
Melhlhoff Dallas
(1)
Miłuński Filip
(1)
Molas Grzegorz
(1)
Niggels Andy
(1)
Nowak-Reitz Paweł
(1)
Olejarz Marcin
(1)
Polle Richard
(1)
Prończuk Dorota
(1)
Ratajczak-Kucińska Agnieszka
(1)
Rozesłaniec Andrzej
(1)
Rüttinger Johann
(1)
Schneider Walter
(1)
Schomburg Brian
(1)
Szczap Jacek (1954-2010)
(1)
Terlecki Tomasz
(1)
Truściński Przemysław (1970- )
(1)
Weber Bernhard
(1)
Wong Ari
(1)
Włostowski Maciej
(1)
Zeimet Jacques
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(12)
Kraj wydania
Polska
(47)
Język
polski
(47)
Odbiorca
Dzieci
(13)
0-5 lat
(8)
6-8 lat
(8)
9-13 lat
(3)
Temat
Gry planszowe
(34)
Gatunek
Gry planszowe
(13)
47 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
UFO farmer/ autor gry Helmut Ast ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, © 2014. - 1 gra (54 żetony zwierząt, 12 staków kosmicznych, 4 bazy kosmiczne) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
6+.
GRA PLANSZOWA. Kultowa gra edukacyjna dla całej rodziny. Teraz w kosmicznej wersji z UFO. Pierwowzór gry powstałej w Warszawie w 1943 roku. Nosiła wtedy tytuł "Hodowla zwierzątek". Jej autorem jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor został bez pracy. W czasie wojny ludzie dokonywali cudów pomysłowości w poszukiwaniu źródeł utrzymania. Pomysłem profesora na ratowanie budżetu rodzinnego była sprzedaż gry. Zestawy do "Hodowli zwierzątek" przygotowywała metodami domowymi żona profesora, pani Zofia Borsukowa. Autorką rysunków zwierzątek była pani Janina Śliwicka. Gra zyskała wielką popularność - najpierw wśród przyjaciół rodziny, a potem w coraz szerszych kręgach osób znajomych i nieznajomych. W domu państwa Borsuków rozdzwonił się telefon, a w słuchawce, co i rusz można było usłyszeć pytanie: Czy to hodowla zwierzątek? Po potwierdzeniu następowało zamówienie i gry trafiały do sklepu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kot w worku / autor wierszyka Marek Bartkowicz ; ilustracje Beata Batorska. - Warszawa : Granna, [2013]. - 1 gra (9 dwustronnych plansz, 27 obrazków, 30 pionków, woreczek) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x20x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
3+
GRA PLANSZOWA. Adresowana do najmłodszych gra pamięciowa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Superfarmer / Karol Borsuk ; ilustracje Sławomir Jezierski. - Warszawa : Granna, 2000. - 1 gra (128 kartoników ze zwierzątkami, 2 dwunastościenne kostki, tabela wymian) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 28x19x4 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 21 cm).
7+
GRA PLANSZOWA. Superfarmer to gra autorstwa wybitnego polskiego matematyka, profesora Karola Borsuka. Powstała w Warszawie w 1943 roku. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor, by utrzymać rodzinę, wpadł na pomysł sprzedaży gry. Zyskała ona wielką popularność wśród Warszawiaków. Gracze prowadzą farmę zwierząt. Zwycięża ten, kto jako pierwszy zgromadzi wszystkie dostępne zwierzęta – konia, krowę, świnię, owcę i królika. Nie jest to łatwe, tym bardziej, że w okolicy grasują wilk i lis, których łupem mogą paść zwierzęta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Superfarmer / Karol Borsuk ; ilustracje Elżbieta Śmietanka-Combik. - Warszawa : Granna, 2002. - 1 gra (128 kartoników ze zwierzątkami, 2 dwunastościenne kostki, tabela wymian) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 19x11x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 14 cm).
7+
GRA PLANSZOWA. Superfarmer to gra autorstwa wybitnego polskiego matematyka, profesora Karola Borsuka. Powstała w Warszawie w 1943 roku. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor, by utrzymać rodzinę, wpadł na pomysł sprzedaży gry. Zyskała ona wielką popularność wśród Warszawiaków. Gracze prowadzą farmę zwierząt. Zwycięża ten, kto jako pierwszy zgromadzi wszystkie dostępne zwierzęta – konia, krowę, świnię, owcę i królika. Nie jest to łatwe, tym bardziej, że w okolicy grasują wilk i lis, których łupem mogą paść zwierzęta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kółka i spółka / Alina Brzeska-Czuba ; ilustracje Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, [2015]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 45 kart, 64 figury, 3 medale) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x19x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
4+
GRA PLANSZOWA. Adresowana do najmłodszych gra polegająca na układaniu przedstawionych na obrazkach figur.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mafia / opracowanie gry Vittorio Corleone ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, © 2010. - 1 gra (21 żetonów postaci, 30 kart gry) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x19x5 cm + instrukcja (22, [2] strony : ilustracje ; 15 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Wciągająca gra psychologiczna oparta na schemacie popularnej gry towarzyskiej. Mogą bawić się w nią dorośli i dzieci, doskonale sprawdza się na wszelkiego rodzaju imprezach, wyjazdach integracyjnych, obozach, w świetlicach itp. Jej unikalna formuła umożliwia jednoczesną wspólną zabawę dużej grupie graczy. Zestaw zawiera żetony używane w podstawowej wersji gry, a także karty umożliwiające zaawansowanym graczom intrygujące rozszerzenie reguł i wzbogacenie rozgrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bumegrang / autorzy gry: Dominique Ehrhard & Michel Lalet ; ilustracje Dominique Ehrhard. - Warszawa : Granna, © 2010. - 1 gra (54 karty, 60 bumerangów, 25 żetonow, sznurek) : karton, tektura, bawełna, kolor ; w pudełku 19x19x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 16 cm).
8+
GRA PLANSZOWA. Bumerang to stara broń Aborygenów. Aby móc go wykorzystać w polowaniu trzeba wykazać się zręcznością i sprytem. Ten myśliwy, który w danej turze wyrzuci najwięcej bumerangów, będzie miał pierwszeństwo w wyborze terenu łowieckiego. Wygrywa gracz, który upoluje najwięcej zwierząt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz ortograficzny / koncepcja gry Ewa Falkowska ; ilustracje Andrzej Budek. - Warszawa : Granna, [2017]. - 1 gra (90 kart, 36 żetonów z literami, 80 żetonów biedronek, 2 magiczne czytniki) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 28x19x6 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 21 cm).
7-12 lat.
GRA PLANSZOWA. Gra wspomagająca naukę ortografii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sznurki i dziurki / ilustracje Elżbieta Gaudasińska. - Warszawa : Granna, copyright 2015. - 1 gra (4 plansze, 8 sznurków) : karton, tektura, bawełna, kolor ; w pudełku 20x20x cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
4+
GRA PLANSZOWA. Adresowana do najmłodszych gra zręcznościowa polegająca na przewlekaniu sznurków przez dziurki na obrazkach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hej, to moja ryba! / autorzy gry Alvydas Jekeliunas, Günter Cornett ; ilustracje Chris Beck, Dallas Melhlhoff, Brian Schomburg. - Warszawa : Granna, 2015. - 1 gra (60 żetonów, 16 plastikowych pingwinów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
8+
GRA PLANSZOWA. Pingwiny graczy ścigają się po niknącej w oczach tafli lodu. Wygra ten, który złapie najwięcej ryb i nie utknie na samotnej krze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jaś i Małgosia / Krzysztof Jurzysta ; [ilustracje] Maciej Szymanowicz. - Warszawa : Granna, © 2021. - 1 gra (2 kafelki startowe, 40 kafelków słodkości, 8 żetonów pierniczków, 4 kafelki czapek Baby Jagi, 3 pionki, chatka Baby Jagi) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 19x19x4 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 15 cm).
6+.
GRA PLANSZOWA. Poznajcie Jasia i Małgosię. W środku gęstego lasu odnaleźli niezwykłą chatkę, całą zrobioną z łakoci. Pyszności! Niestety mieszka w niej zła baba jaga, która pragnie złapać naszych bohaterów. Wspólnymi siłami pomóżcie im zjeść jak najwięcej łakoci i nie dajcie się złapać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Hooop! / Adam Kałuża ; ilustracje i opracowanie graficzne Piotr Socha. - Warszawa : Granna, © 2010. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 50 kładek, 12 plastikowych żab, 4 domki, 16 kart specjalnych) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x9 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 15 cm).
Forma i typ
7+
GRA PLANSZOWA. Żaby skaczą z liścia na liść. Starają się jak najszybciej zająć miejsca na liściach-domkach swoich przeciwników. Po każdym skoku znika kładka łącząca liście, nad którymi wykonany był skok. To zdecydowanie utrudnia zadanie pozostałym żabom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karta rowerowa / ilustracje Magda Korotyńska, Marcin Bruchnalski. - Warszaw : Granna, © 2003. - 1 gra (1 plansza, 4 rowerzystów, 4 podstawki, 53 karty z pytaniami, 12 żetonów, 4 karty rowerowe, 1 karta bezpieczeństwa, 1 kostka, 1 plansza ze znakami drogowymi) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 28x19x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
6+
GRA PLANSZOWA. Gra dla wszystkich, którzy chcieliby zdawać egzamin na kartę rowerową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szkoła magów / Stelios Kourtis, Evangelos Foskolos ; ilustracje Asterman Studio. - Warszawa : Granna, © 2017. - 1 gra (44 kości żywiołów, 1 kostkę losu, 42 karty zaklęć, 4 karty postaci, 4 znaczniki energii) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x9 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 27 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. Uczniowie, witajcie w szkole magów! Zbliża się wielki turniej zaklęć. Podczas magicznego pojedynku liczyć się będzie refleks, szybkość rzucania czarów i umiejętne wyczucie czasu. Łapcie kostki w dłoń i ruszajcie do nauki. Główna część magicznego pojedynku odbywa się symultanicznie. Gracze rzucają kostkami w tym samym momencie i jak najszybciej starają się rzucić jak najwięcej czarów. Dzięki temu gra nabiera unikalnego, pełnego emocji charakteru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kto tu mieszka : dobieranka / ilustracje Agnieszka Kowalska. - Warszawa : Granna, © 2023. - 1 gra (8 dwustronych plansz, 8 dwustronnych żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x20x4 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 16 cm).
Wiek: 2+.
GRA PLANSZOWA. Gdzie śpi w nocy wiewiórka? Jak wygląda domek pszczół? Co budują mrówki? Gra pokazuje dzieciom zwierzęta i domki, w których mieszkają, ćwiczy słownictwo oraz spostrzegawczość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz : wiem wszystko / ilustracje Julian Bohdanowicz, Jacek Gawłowski, Sławomir Jezierski, Edward Lutczyn ; autorzy pytań Agnieszka Krasnodębska, Andrzej Rozesłaniec, Maciej Włostowski. - Warszawa : Granna, © 2012. - 1 gra (45 kart z pytaniami, 45 kart z przysłowiami, plansza d gry, 6 pionków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 28x19x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; ).
Wiek: 6-10 lat.
GRA PLANSZOWA. Quiz wielotematyczny oraz zabawa w kalambury to doskonały sposób na utrwalenie wiedzy. Pytania quizowe dotyczą przyrody, geografii oraz życia codziennego. Obrazki umieszczone na kartach ilustrują przysłowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Barcelona czy Werona? / autorzy gry Bernhard Lach, Uwe Rapp ; ilustracje Przemysław Truściński. - Warszawa : Granna, © 2014. - 1 gra (1 plansza, 178 kart miejsc, 2 karty postoju, 42 znaczniki) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
10+
GRA PLANSZOWA. Gra edukacyjna sprawdzająca wiedzę geograficzną. Zadaniem graczy jest ułożenie miast zgodnie z ich położeniem na mapie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Od Helu do Wawelu / Bernhard Lach, Uwe Rapp ; ilustracje Grzegorz Molas. - Warszawa : Granna, cop. 2016. - 1 gra (178 kart miast, 2 karty postoju, 42 znaczniki) : tektura, karton, kolor; w pudełku 21x21x7 cm + instrukcja (6 s. : il. ; 19 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. Zadaniem graczy jest układanie kart na osi wschód-zachód lub północ-południe zgodnie z położeniem geograficznym miejsc, które przedstawiają. Wygrywa ten, kto popełni najmniej błędów i najwięcej razy przyłapie innych graczy na pomyłce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Łap psiaka / Torsten Landsvogt ; ilustracje Ari Wong. - [Warszawa] : Granna, © 2014. - 1 gra (96 kart, żeton lidera) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x19x4 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
7+
GRA PLANSZOWA. Szalone psiaki rozbiegły się po całej okolicy. Gracze muszą wykazać się sprytem i złapać ich najwięcej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Legendy polskie : król Popiel / Jan Madejski ; ilustracje Grzegorz Molas. - Warszawa : Granna, © 2018. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 36 kafli, 5 pionków myszy, 1 pionek króla Popiela, 8 żetonów nagród, 5 dwustronnych znaczników, 6 podstawek) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x20x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 15 cm).
Forma i typ
6+.
GRA PLANSZOWA. Wcielacie się w myszy, które właśnie wynurzyły się z jeziora Gopło, aby ukarać złego króla Popiela za jego podłe czyny. Przebiegły król schronił się przed nimi w kruszwickiej wieży - ale gryzoni jest zbyt wiele, by wojownicy Popiela i mury bastionu mogły je zatrzymać! Król Popiel to szybka gra planszowa, w której dzieci dokładają kafle myszy, by dopaść złego władcę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej