Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(640)
Forma i typ
Książki
(159446)
Proza
(24218)
E-booki
(12216)
Czasopisma
(10310)
Audiobooki
(7853)
Gry i zabawki
(640)
Poezja
(5536)
Komiksy i książki obrazkowe
(5007)
Publikacje naukowe
(4457)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4302)
Poradniki i przewodniki
(3638)
Filmy i seriale
(3113)
Publikacje popularnonaukowe
(2656)
Publikacje dydaktyczne
(2203)
Publikacje fachowe
(1463)
Albumy i książki artystyczne
(384)
Dramat (rodzaj)
(328)
Muzyka
(221)
Publikacje informacyjne
(209)
Publikacje religijne
(116)
Urządzenia
(47)
Gry komputerowe
(37)
Mapy
(17)
Publikacje promocyjne
(7)
Książki
(5)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Książka
(3)
Artykuły
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(2)
Publikacja popularnonaukowa
(2)
Rysunki
(2)
Druki ulotne
(1)
Kaiążki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksi᧺ki
(1)
Opis i dane dotyczące sprzętu zaczerpnięto z etykiety i płyty
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Poradnik
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(394)
tylko na miejscu
(146)
wypożyczone
(137)
nieokreślona
(5)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(519)
BD21 (Solidarności 90)
(3)
BD36 (Redutowa 48)
(3)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
Czytelnia W11 (Ciołka 20)
(3)
Czytelnia W14 (Młynarska 35a)
(1)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(71)
Czytelnia BD36 (Redutowa 48)
(1)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
(33)
XIICzM (Solidarności 90)
(38)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Autor
Knizia Reiner
(14)
Madaj Karol
(14)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(12)
Andreani Jean François
(11)
Benedetti Toussaint
(11)
Blanchot Denis
(11)
Cottereau Jacques
(11)
Gille-Naves Guillaume
(11)
Polouchine Igor
(11)
Bauza Antoine
(9)
Cathala Bruno
(9)
Roubira Jean-Luis
(9)
Larek Tomek
(8)
Wyatt Gary
(7)
Ginter Tomasz
(6)
Barbaud Jean (1955- )
(5)
Benvenuto Johan
(5)
Bourgoin Nicolas
(5)
Lalet Michel
(5)
Menzel Michael
(5)
Strzelecki Adam
(5)
Barillé Albert (1920-2009)
(4)
Cardouat Marie
(4)
Gamrot Magda
(4)
Henry Frédéric
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Lula Jarosław
(4)
Lévi Laurent
(4)
Malarczyk Agnieszka
(4)
Miłuński Filip
(4)
Peeters Raf
(4)
Quilliams Chris
(4)
Socha Piotr (1966- )
(4)
Teuber Klaus
(4)
Zeimet Jacques
(4)
Zych Anna (pedagog)
(4)
Andersen Martin Nedergaard
(3)
Collette Xavier
(3)
Da Silva Maëva
(3)
Denoual Thierry
(3)
Deschamps Christine
(3)
Escapa Stéphane
(3)
Fraga Roberto
(3)
Fructus Nicolas
(3)
Homes Karl
(3)
Jezierski Sławomir
(3)
Kajdana Sylwia
(3)
Kalicki Klemens
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Leacock Matt
(3)
Marly Hervé
(3)
Matthäus Doris
(3)
Minor Marcin
(3)
Moon Alan R
(3)
Nawrocka Ewa (ilustrator)
(3)
Naïade
(3)
Neubauer Nicolas
(3)
Obert Walter
(3)
Pallières Philippe des
(3)
Pogorzelska Julia
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rüttinger Johann
(3)
Sobich-Kamińska Anna
(3)
Stachyra Michał
(3)
Stephan Claus
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Teubner Marco
(3)
Vogt Rolf
(3)
Vuarchex Thomas
(3)
Wagenfeld Bernd
(3)
Walczak Agnieszka
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wrede Klaus-Jürgen
(3)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Allers Jeffrey D
(2)
André Marc
(2)
Augustynowicz Pola
(2)
Basałyga Jarosław
(2)
Blum Ulrich
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Cabrero Domingo
(2)
Castelbajac Vaïnui de
(2)
Caumont Cédrick
(2)
Chevallier Charles
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cornett Günter
(2)
Cymuta Michał
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Delval Julien
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Döbner Daniel
(2)
Feliks Janusz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(131)
2010 - 2019
(435)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(639)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(638)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(269)
6-8 lat
(175)
9-13 lat
(121)
0-5 lat
(116)
14-17 lat
(37)
Młodzież
(27)
Dorośli
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry planszowe
(372)
Przedmioty użytku codziennego
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Wzrok
(4)
Zwierzęta
(4)
Figury geometryczne
(2)
Kuba Rozpruwacz
(2)
Boże Narodzenie
(1)
Broń jądrowa
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czynności
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Hakerzy
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Klocki Lego
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Miasta małe
(1)
Okultyzm
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Terroryści
(1)
Wojna
(1)
Wojna lotnicza
(1)
Śpiączka
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(252)
Książki dla małych dzieci
(8)
Książka zabawka
(6)
Układanki
(5)
Broszura
(3)
Gry paragrafowe
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Hobby i czas wolny
(3)
640 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
6+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Łączy kultowy świat magii i czarodziejstwa wraz z jedną z najpopularniejszych gier rodzinnych w Polsce. Gracze próbują dostrzec między dwiema kartami parę identycznych symboli; ten który znajdzie je pierwszy - zdobywa punkt! W tej wersji Dobble znajdziesz stylizowane wizerunki z kultowego świata wykreowanego przez J.K. Rowling: Harry'ego Pottera, Hermionę Granger, Rona Weasleya, a także różdżki, stworzenia, herby Hogwartu i wiele innych. Dasz radę odnaleźć je wszystkie?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
6+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier. Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Zabierz Elsę, Annę, Kristoffa, Olafa i Svena gdzie tylko zechcesz i baw się, szukając par w popularnej grze imprezowej! Podczas zabawy gracze będą doskonalili swoją spostrzegawczość i refleks w towarzystwie postaci znanych z Krainy Lodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Szukaj par wśród bohaterów Psiego Patrolu! Marshall, Rubble, Chase, Rocky, Zuma, Skye! Bohaterskie psiaki, które na co dzień dzielnie pomagają potrzebującym, zawitały na karty Dobble, by wspierać najmłodszych w ćwiczeniu refleksu i spostrzegawczości! Czy uda Ci się wypatrzyć parę identycznych bohaterów lub charakterystycznych przedmiotów zanim zrobią to przeciwnicy? Zadanie jest proste: spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Tylko nie zwątp, dwie dowolne karty zawsze łączy jeden wspólny obrazek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
8+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić, bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4+
GRA PLANSZOWA. Gra karciana. Podstawowa zasada gry to znalezienie jak najszybciej symbolu, który łączy dwie karty. Symbol zawsze jest tylko jeden, o czym należy pamiętać i w to nie wątpić, bo nie raz się zdarza, że nijak nie można go zauważyć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Megawojownicy / Guillaume Blossier ; ilustracje Jean-Baptiste Reynaud. - Gdańsk : Rebel, 2015. - 1 gra (8 figurek, 8 kart postaci, 64 karty akcji, 74 żetony punktów życia, 2 żetony szoku elektrycznego, 1 żeton czaszki, 8 żetonów szczęsliwego czary, 4 elementy ścian, 1 tor rund, 1 znacznik rundy, 6 kostek do gry) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 6 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Stań do walki na arenie jako jeden z Megawojowników. Każdy gracz wciela się w jednego potężnych wojowników posiadającego unikalne zdolności, gotowego zrobić wszystko, aby wygrać turniej znany jako Plemienna Rozróba. Jest on organizowany podczas każdego zaćmienia słońca na legendarnej Wyspie Krańca Świata. Rozgrywa się on według zasady „każdy na każdego”, bo w ostatecznym rozrachunku pozostanie tylko jeden Wojownik: ten Jeden Jedyny Megawojownik.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Minecraft : builders & biomes : a minecraft board game / Ulrich Blum. - Ravensburg : Rabensburger Verlag GmbH, © 2019. - 1 gra (64 drewniane bloki, 64 karty budowli i karty potworów, 36 żetonów broni, 4 plansze, 4 znaczniki doświadczenia, 4 skórki postaci, 4 podstawki pod pionki, 12 kart pomocy, 1 podstawa bloku, 1 konstrukcja wsporcza) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x8 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje ; 25 cm).
Autor
Forma i typ
Gatunek
10+.
GRA PLANSZOWA. Gracze eksplorują świat, wydobywają bloki i budują spektakularne budowle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Minecraft : builders & biomes : farmer's market expansion / Ulrich Blum. - Ravensburg : Rabensburger Verlag GmbH, © 2020 - 1 gra (20 kafli budowy, 1 plansza rynku, 18 kafli przedmiotów, 32 żetony warzyw, 6 skórek postaci, 3 kary referencji przedmiotów, 8 kart akcji, 8 znaczników doświadczenia) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 28x20x8 cm + instrukcja (32, [2] strony : ilustracje ; 25 cm).
Autor
Forma i typ
Gatunek
10+.
GRA PLANSZOWA. Dodatek do gry. Pozwala na wybudowanie farmy i uprawę warzyw. Gracze eksplorują świat, wydobywają bloki i budują spektakularne budowle.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zegar : gra edukacyjna / redakcja Hubert Bobrowski, Renata Kicka ; ilustracje Marcin Minor, Katarzyna Urbaniak. - Warszawa : Edgard, © 2018. - 1 gra (1 dwustronny zegar, 4 dwustronne plansze, 36 żetonów z godzinami) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 23x27x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 22 cm).
5+.
GRA PLANSZOWA. Edukacyjna gra Zegar to aż 12 świetnych pomysłów na doskonałą zabawę dla przedszkolaków i uczniów pierwszych klas szkoły podstawowej, podczas której dzieci nauczą się odczytywać godziny! Dzięki 12 wariantom rozgrywki o zróżnicowanym stopniu trudności gra nigdy się nie znudzi, a uczestnicy będą mogli grać tak, jak lubią – na szybkość albo dokładność, rywalizować albo grać jako jeden zespół.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Colorio : dynamiczna, kolorowa gra rodzinna! / Jacky Bonnet. - Warszawa : Egmont Polska, © 2012. - 1 gra (1 plansza, 25 korków, 5 pasków) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (24 stron : ilustracje ; 27 cm).
Forma i typ
6+.
GRA PLANSZOWA. Gracze przemieszczają białe korki na planszy i starają się zapamiętywać kolory zakrywanych pól. Jeżeli gracz, podnosząc korek z planszy, odkryje piąte pole w tym samym kolorze, odpada z gry! Gra się kończy, gdy pozostanie tylko jeden gracz – to on wygrywa grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Superfarmer / Karol Borsuk ; ilustracje Sławomir Jezierski. - Warszawa : Granna, 2000. - 1 gra (128 kartoników ze zwierzątkami, 2 dwunastościenne kostki, tabela wymian) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 28x19x4 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 21 cm).
7+
GRA PLANSZOWA. Superfarmer to gra autorstwa wybitnego polskiego matematyka, profesora Karola Borsuka. Powstała w Warszawie w 1943 roku. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor, by utrzymać rodzinę, wpadł na pomysł sprzedaży gry. Zyskała ona wielką popularność wśród Warszawiaków. Gracze prowadzą farmę zwierząt. Zwycięża ten, kto jako pierwszy zgromadzi wszystkie dostępne zwierzęta – konia, krowę, świnię, owcę i królika. Nie jest to łatwe, tym bardziej, że w okolicy grasują wilk i lis, których łupem mogą paść zwierzęta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Superfarmer / Karol Borsuk ; ilustracje Elżbieta Śmietanka-Combik. - Warszawa : Granna, 2002. - 1 gra (128 kartoników ze zwierzątkami, 2 dwunastościenne kostki, tabela wymian) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 19x11x4 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 14 cm).
7+
GRA PLANSZOWA. Superfarmer to gra autorstwa wybitnego polskiego matematyka, profesora Karola Borsuka. Powstała w Warszawie w 1943 roku. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor, by utrzymać rodzinę, wpadł na pomysł sprzedaży gry. Zyskała ona wielką popularność wśród Warszawiaków. Gracze prowadzą farmę zwierząt. Zwycięża ten, kto jako pierwszy zgromadzi wszystkie dostępne zwierzęta – konia, krowę, świnię, owcę i królika. Nie jest to łatwe, tym bardziej, że w okolicy grasują wilk i lis, których łupem mogą paść zwierzęta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zaczarowane drzewo / Liesebeth Bos ; ilustracje Tomek Larek ; tłumaczenie Sławomir Czuba. - Kraków : Wydawnictwo Muduko, © 2020. - 1 gra (44 pieńki w 4 kolorach, 4 znaczniki, 1 korona drzewa, 1 kostka) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 24x24x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 22 cm).
Wiek: 6+.
GRA PLANSZOWA. Magiczny las skusił Was swoim urokiem. Jednak po pewnym czasie zorientowaliście się, że to niebezpieczne miejsce i trzeba stąd jak najszybciej uciec. Nie jest to jednak takie proste. Najpierw należy sprostać wyzwaniu „Zaczarowanego Drzewa”, które jest wielokolorowe i może rosnąć albo się kurczyć. Waszym zadaniem jest pozbycie się wszystkich swoich pieńków oraz zdobycie dokładnie dwóch od każdego z przeciwników. Jeśli wykażecie się sprytem i zręcznością ucieczka może się udać. Część pieńków posiada magiczne moce, które można wykorzystać w wyzwaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Czarne historie. 2, Jeszcze więcej strasznych historii / Holger Bösch ; ilustrator Bernhard Skopnik. - Wydanie 3. - Konin : G3, 2011. - 1 gra (50 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x3 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 13 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Są jeszcze czarniejsze. Są jeszcze bardziej straszne. Nadal potrafią zabić ćwieka. Zrekonstruujcie wydarzenia poszczególnych incydentów, kompletując je kawałek po kawałku poprzez zadawanie pytań, odgadywanie oraz składanie w całość dowodów – samodzielnie lub z przyjaciółmi. To mrożąca krew w żyłach, ale jednocześnie zabawna gra w zgadywanie bez której nie obędzie się żadne przyjęcie. Bez wątpienia niebawem także Was pochłonie szał czarnych historii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karmaka / Eddy Boxerman, Dave Burke ; ilustracje Lane Brown, Marco Bucci ; tłumaczenie Viola Kijowska. - Warszawa : Foxgames, 2017. - 1 gra (68 kart, 12 żetonów pierścieni karmy, 1 plansza, 4 znaczniki graczy) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 20x20x5 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 20 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Gra strategiczna, która polega na osiągnięciu najwyższego poziomu na drodze reinkarnacji, czyli transcendencji. Gracze stopniowo wspinają się po szczeblach drabiny Karmicznej. Każdy zaczyna na tym samym poziomie, jako nieznaczące żuczki. Aby wygrać musisz jako pierwszy osiągnąć najwyższą formę bytu, czyli wdrapać się na sam szczyt.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej