Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(640)
Forma i typ
Książki
(159446)
Proza
(24218)
E-booki
(12216)
Czasopisma
(10299)
Audiobooki
(7853)
Gry i zabawki
(640)
Poezja
(5536)
Komiksy i książki obrazkowe
(5007)
Publikacje naukowe
(4457)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4302)
Poradniki i przewodniki
(3638)
Filmy i seriale
(3113)
Publikacje popularnonaukowe
(2656)
Publikacje dydaktyczne
(2203)
Publikacje fachowe
(1463)
Albumy i książki artystyczne
(384)
Dramat (rodzaj)
(328)
Muzyka
(221)
Publikacje informacyjne
(209)
Publikacje religijne
(116)
Urządzenia
(47)
Gry komputerowe
(37)
Mapy
(17)
Publikacje promocyjne
(7)
Książki
(5)
Rejestracje audio i wideo
(4)
Książka
(3)
Artykuły
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(2)
Publikacja popularnonaukowa
(2)
Rysunki
(2)
Druki ulotne
(1)
Kaiążki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksi᧺ki
(1)
Opis i dane dotyczące sprzętu zaczerpnięto z etykiety i płyty
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Poradnik
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Programy radiowe i telewizyjne
(1)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(394)
tylko na miejscu
(146)
wypożyczone
(137)
nieokreślona
(5)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(519)
BD21 (Solidarności 90)
(3)
BD36 (Redutowa 48)
(3)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(6)
Czytelnia W11 (Ciołka 20)
(3)
Czytelnia W14 (Młynarska 35a)
(1)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(71)
Czytelnia BD36 (Redutowa 48)
(1)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
(33)
XIICzM (Solidarności 90)
(38)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Autor
Knizia Reiner
(14)
Madaj Karol
(14)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(12)
Andreani Jean François
(11)
Benedetti Toussaint
(11)
Blanchot Denis
(11)
Cottereau Jacques
(11)
Gille-Naves Guillaume
(11)
Polouchine Igor
(11)
Bauza Antoine
(9)
Cathala Bruno
(9)
Roubira Jean-Luis
(9)
Larek Tomek
(8)
Wyatt Gary
(7)
Ginter Tomasz
(6)
Barbaud Jean (1955- )
(5)
Benvenuto Johan
(5)
Bourgoin Nicolas
(5)
Lalet Michel
(5)
Menzel Michael
(5)
Strzelecki Adam
(5)
Barillé Albert (1920-2009)
(4)
Cardouat Marie
(4)
Gamrot Magda
(4)
Henry Frédéric
(4)
Korzeniewski Przemysław
(4)
Lula Jarosław
(4)
Lévi Laurent
(4)
Malarczyk Agnieszka
(4)
Miłuński Filip
(4)
Peeters Raf
(4)
Quilliams Chris
(4)
Socha Piotr (1966- )
(4)
Teuber Klaus
(4)
Zeimet Jacques
(4)
Zych Anna (pedagog)
(4)
Andersen Martin Nedergaard
(3)
Collette Xavier
(3)
Da Silva Maëva
(3)
Denoual Thierry
(3)
Deschamps Christine
(3)
Escapa Stéphane
(3)
Fraga Roberto
(3)
Fructus Nicolas
(3)
Homes Karl
(3)
Jezierski Sławomir
(3)
Kajdana Sylwia
(3)
Kalicki Klemens
(3)
Kordowski Bartłomiej
(3)
Kwasek Antonina
(3)
Leacock Matt
(3)
Marly Hervé
(3)
Matthäus Doris
(3)
Minor Marcin
(3)
Moon Alan R
(3)
Nawrocka Ewa (ilustrator)
(3)
Naïade
(3)
Neubauer Nicolas
(3)
Obert Walter
(3)
Pallières Philippe des
(3)
Pogorzelska Julia
(3)
Rejchtman Grzegorz
(3)
Rüttinger Johann
(3)
Sobich-Kamińska Anna
(3)
Stachyra Michał
(3)
Stephan Claus
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Teubner Marco
(3)
Vogt Rolf
(3)
Vuarchex Thomas
(3)
Wagenfeld Bernd
(3)
Walczak Agnieszka
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wrede Klaus-Jürgen
(3)
Zawistowski Andrzej (1973- )
(3)
Żenczykowski Jarosław
(3)
Allers Jeffrey D
(2)
André Marc
(2)
Augustynowicz Pola
(2)
Basałyga Jarosław
(2)
Blum Ulrich
(2)
Borsuk Karol (1905-1982)
(2)
Bouquet Cyril
(2)
Cabrero Domingo
(2)
Castelbajac Vaïnui de
(2)
Caumont Cédrick
(2)
Chevallier Charles
(2)
Chiacchiera Martino
(2)
Chrzanowska Agnieszka (tłumaczka)
(2)
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Coimbra Miguel (1977- )
(2)
Cornett Günter
(2)
Cymuta Michał
(2)
Czuba Sławomir
(2)
Delval Julien
(2)
Derkacz Zbigniew
(2)
Dirscherl Wolfgang
(2)
Dutrait Vincent
(2)
Döbner Daniel
(2)
Feliks Janusz
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(131)
2010 - 2019
(435)
2000 - 2009
(71)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(31)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(639)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(638)
angielski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(269)
6-8 lat
(175)
9-13 lat
(121)
0-5 lat
(116)
14-17 lat
(37)
Młodzież
(27)
Dorośli
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Gry planszowe
(372)
Przedmioty użytku codziennego
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Wzrok
(4)
Zwierzęta
(4)
Figury geometryczne
(2)
Kuba Rozpruwacz
(2)
Boże Narodzenie
(1)
Broń jądrowa
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czynności
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Hakerzy
(1)
II wojna światowa (1939-1945)
(1)
Kampania wrześniowa (1939)
(1)
Klocki Lego
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Miasta małe
(1)
Okultyzm
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Terroryści
(1)
Wojna
(1)
Wojna lotnicza
(1)
Śpiączka
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(252)
Książki dla małych dzieci
(8)
Książka zabawka
(6)
Układanki
(5)
Broszura
(3)
Gry paragrafowe
(3)
Opowiadania i nowele
(2)
Antologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Hobby i czas wolny
(3)
640 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Rodzinki : jak rosną zwierzęta? / ilustracje Tomek Terlecki. - Warszawa : Granna, © 2012. - 1 gra (48 kartoników do gry, 8 kart centralnych) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x19x6 cm + instrukcja (11, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
5+.
GRA PLANSZOWA. Obrazki w grze przedstawiają kolejne etapy rozwoju ośmiu gatunków zwierząt. Młodszym dzieciom autorzy gry proponują układankę, starszym – ciekawą, dynamiczną grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Catan : gra planszowa / Klaus Teuber ; ilustracje Michael Menzel. - Kraków : Galakta, © 2015. - 1 gra (19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 6 kart pomocy, 96 pionków, 1 złodziej, 2 podstawki na karty, 2 kości) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 21 cm).
10+
GRA PLANSZOWA. Gracze wcielają się w pierwszych osadników przybywających na wyspę Catan. Szybko wznoszą pierwszą osady i budują drogi. Okoliczne tereny zapewniają im surowce niezbędne do rozwoju. Niezwykle wciągająca gra, która porwała już miliony graczy na całym świecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Catan : miasta i rycerze : rozszerzenie / Klaus Teuber ; ilustracje Michael Menzel. - Kraków : Galakta, cop. 2015. - 1 gra (4 tabele rozbudowy miast, 60 żetonów miast, 1 tor barbarzyńców, 36 kart towarów handlowych, 54 karty postępu, 6 kart Bohater Catanu, 72 pionki, 1 handlarz, 2 podstawki na karty, 2 kości, 4 karty kosztów budowy) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (12 s. : il. ; 29 cm).
12+
GRA PLANSZOWA. Handel nowymi towarami pozwala na imponujący rozwój miast, w których zaczynają pojawiać się ratusze, biblioteki oraz twierdze. Bogactwo przyciąga jednak hordy barbarzyńców. Na przygotowanie potężnej armii rycerzy jest naprawdę niewiele czasu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Catan junior / Klaus Teuber ; ilustracje Anette Nora Kienle. - Kraków : Galakta, © 2015. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 1 kostka, 28 obozów piratów, 28 statków, 90 żetonów, 16 płytek Koko, 4 tabliczki graczy, 1 pionek Czarnodziobego) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 28 cm).
6+.
GRA PLANSZOWA. Żegluj swą piracką łajbą po morzach, odkrywaj wyspy i buduj na nich obozy piratów! Potrzebne ci będzie przy tym „to i owo“ np. drewno, szable i złoto. Kto wykaże się sprytem i zbuduje swój obóz w strategicznym miejscu, aby przy odrobinie szczęścia szybko zgromadzić surowce potrzebne do budowy kolejnego obozu?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Osadnicy z Catanu / Klaus Teuber ; ilustracje Tanja Donner. - Kraków : Galakta, [2006]. - 1 gra (19 pól terenu, 6 części ramowych, 18 żetonów z liczbami, 95 kart surowców, 25 kart rozwoju, 4 kartykosztów budowy, 2 karty specjalne, 16 miast, 20 osad, 60 dróg, 1 złodziej, 2 kości) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 21 cm).
10+
GRA PLANSZOWA. Gracze wcielają się w pierwszych osadników przybywających na wyspę Catan. Szybko wznoszą pierwszą osady i budują drogi. Okoliczne tereny zapewniają im surowce niezbędne do rozwoju. Niezwykle wciągająca gra, która porwała już miliony graczy na całym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Epoka kamienia junior / Marco Teubner ; ilustracje Michael Menzel. - Kraków : Bard Centrum Gier, © 2016. - 1 gra (1 plansza, 4 osady, 35 żetonów, 24 drewniane elementy) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 30 cm).
7+.
GRA PLANSZOWA. Poznajcie Jono i Jadę - najmłodszych mieszkańców prehistorycznej wioski. Wraz z nimi odkryjecie w jaki sposób nasi przodkowie spędzali czas i poskramiali dziki świat wokół siebie. Urokliwa gra, w której każdy z graczy stara się jako pierwszy wybudować w swojej wiosce trzy chaty. Aby tego dokonać zapamiętujemy jakie akcje kryją się pod zakrytymi żetonami i wskazując odpowiednie wysyłamy Jono i Jandę po surowce potrzebne do wzniesienia domostwa. Po uzbieraniu odpowiedniej kombinacji ryb, jagód, mamucich kłów, wyrobów rzemieślniczych i narzędzi odnajdujemy żeton centrum wioski, wydajemy należytą ilość zebranych dóbr i stawiamy chatę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Zombie tsunami : gra planszowa / Jérémie Torton, Vincent Vergonjeanne ; ilustracje Mateusz Komada, Matthieu Malot ; tłumaczenie Dawid Cichy, Anna Mazur. - Kraków : Lucky Duck Games, [2020]. - 1 gra (21 kart ulicy, 7 kart tajnego bonusu, 21 kart sklepu, 72 kostki zombie, 6 żetonów rozstrzygania remisów, 12 żetonów cywili, 18 znaczników wyboru drużyny, 1 plansza ulicy, 18 kart zomptaków, 3 karty sklepu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 19 cm).
14+.
GRA PLANSZOWA. Każdy z graczy prowadzi swoją hordę zombiaków na niewinne miasto. Komu uda się przemienić największą liczbę ludzi, ten wygrywa, ale ostrożnie - mieszkańcy miasta mają swoje sposoby żeby się bronić! Gracze będą musieli współpracować, oszukiwać a czasem nawet posunąć sie do zdrady, żeby wygrać grę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Przyjęcie u Śnieżki : przestrzenna gra planszowa / koncepcja przestrzenna i opracowanie technlogiczne Grzegorz Traczykowski. - Gdynia : Trefl, [2016]. - 1 gra (plansza przestrzenna, 7 pionków krasnoludków, kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x40x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
5+.
GRA PLANSZOWA. Śnieżka urządza przyjęcia dla swoich przyjaciół. Czeka już tylko na krasnoludki, któr właśnie wracają z kopalni. Zadaniem graczy jest pomoc w dotarciu krasnali do domku Śnieżki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Palec boży / Jan Truchanowicz, Łukasz Włodarczyk, Paweł Stobiecki, Kamil Jarząbek. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2020. - 1 gra (mata do gry, 4 dwustronne karty do gry, 20 kart praw, 28 dysków proroków, 8 dysków templariuszu, 16 dysków świątyń, 1 dysk króla małp, 1 dysk sfinksa, 1 znacznik pierwszego gracza, 1 znacznik ręki boga, żetony punktów zwycięstwa, 1 płytka rezerwy, 1 znacznik serca, 1 znacznik tornada) : karton, tektura, drewno, bawełna, kolor ; w pudełku 20x50x9 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Gdy bogowie się nudzą zaczyna się zabawa. Używaj swoich niepowtarzalnych mocy i spraw, by twoi wyznawcy zaludnili Archipelag Pępka Świata. Palec boży to gra zręcznościowa, w której każdy z graczy walczy o to, by stać się najpotężniejszym z bóstw. Proste zasady i innowacyjna rozgrywka sprawią, że nie będziecie mogli oderwać się od stołu. Wciel się w postać boga, wykorzystaj swoje niepowtarzalne moce i wypstrykaj swoich przeciwników. 5 minut nauki, godziny frajdy dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jungle speed kids / Tom, Yako, Marie i Will ; ilustracje Vaïnui de Castelbajac ;tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 gra (1 totem, 1 woreczek, 32 kafelki zwierząt, 4 kafelki lwa, 6 kafelków postaci) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 11x11x16 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 13 cm).
4+.
GRA PLANSZOWA. Gra, gdzie każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart łapiąc plastikowy totem. Jeśli złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! Dzięki przyjemnym, czytelnym grafikom oraz uproszczonym zasadom do zabawy w Jungle Speed możemy zaprosić dzieci od 4 roku życia. To doskonałe wprowadzenie do kolejnych tytułów oraz świetny trening spostrzegawczości i koordynacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
4 pory roku / autorka projektu Agnieszka Walczak ; wsparcie projektu Aneta Wróblewska, Katarzyna Witkowska, Jacek Zdybel, Grzegorz Traczykowski ; ilustracje Julia Świlczewska. - Gdynia : Trefl, [2017]. - 1 gra (24 elementowe puzzle, ramka) : tektura, karton, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + książeczka zabaw (16 s. : il. ; 21 cm).
3+.
GRA PLANSZOWA. Zestaw zabaw, które pomogą dzieciom poznać wszystkie pory roku i ich symbole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Snow adventure / autorzy gry: Agnieszka Walczak, Adam Strzelecki. - Gdynia : Trefl, [2013]. - 1 gra (1 plansza, zamek Elsy, schody, 12 żetonów, 4 tekturowe pionki, 1 kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x40x5 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 21 cm).
4+.
GRA PLANSZOWA. W królestwie Arendelle mieszkają dwie księżniczki: Elsa i Anna. Starsza księżniczka Elsa posiada moc panowania nad śniegiem i lodem. Kiedy ludzie poznają jej niezwykły dar, uważają ją za wiedźmę. Wówczas Elsa postanawia uciec, wywołując tym samym wieczną zimę. Anna wyrusza na wielkie poszukiwania siostry. Towarzyszą jej Kristoff, przed którym górskie szlaki nie kryją żadnych tajemnic, jego lojalny renifer Sven oraz zabawny bałwan Olaf. Czy uda im się dotrzeć do lodowego zamku Elsy, czy sroga zima pokrzyżuje im plany?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Snow Adventure / Agnieszka Walczak, Adam Strzelecki ; Disney Frozen. - Gdynia : Trefl SA, [2011]. - 1 gra (1 plansza, 12 żetonów, 4 pionki, kostka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x40x5 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 22 cm).
4+.
GRA PLANSZOWA. W królestwie Arendelle mieszkają dwie księżniczki: Elsa i Anna. Starsza księżniczka Elsa posiada moc panowania nad śniegiem i lodem. Kiedy ludzie poznają jej niezwykły dar, uważają ją za wiedźmę. Wówczas Elsa postanawia uciec, wywołując tym samym wieczną zimę. Anna wyrusza na wielkie poszukiwania siostry. Towarzyszą jej Kristoff, przed którym górskie szlaki nie kryją żadnych tajemnic, jego lojalny renifer Sven oraz zabawny bałwan Olaf. Czy uda im się dotrzeć do lodowego zamku Elsy, czy sroga zima pokrzyżuje im plany?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kakao / Phil Walker-Harding ; ilustracje Claus Stephan. - Dreieich : Abacusspiele Verlags GmbH & Co, copyright 2015. - 1 gra (44 kafle pracowników, 4 pionki nosiwodów, 28 kafli dżungli, 20 owoców kakaowca, 12 żetonów słońca, 48 złotych monet, 4 plansze wiosek) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (4 s., 2 s. : il. ; 27 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Gra wprowadza graczy w egzotyczny świat „owocu bogów”, w którym wcielą się w rolę plemiennych wodzów. Ich zadaniem jest wyspecjalizowanie swoich poddanych w handlu, by mogli zdobyć sławę i bogactwo. Jednak tylko ci, którzy wiedzą, jak wykorzystać przychylność bogów, zostaną obsypani złotem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sushi go! : przepyszna gra / Phil Walker-Harding ; ilustracje Nan Rangsima. - Gdańsk : Rebel, 2021. - 1 gra (108 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 15x11x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 11 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Z grupą znajomych wybieracie się do baru Sushi. Wysoka jakość jedzenia współgra z doskonałym smakiem i masą składników. Ale nie to jest najważniejsze. Aby się dobrze najeść, będziecie musieli wziąć sprawy w swoje ręce. Celem gry Sushi Go! jest stworzenie najlepszej kombinacji z dostępnych składników. Zdobywaj punkty za zbieranie zestawów odpowiednich kart - sashimi, wasabi, nigri, tempura i wiele innych tylko czekają na wykorzystanie. Nie zapomnijcie, by zakończyć posiłek przepysznym puddingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Spektrum / autorzy Wolfgang Warsch, Alex Hague i Justin Vickers. - Gdańsk : Rebel, © 2019. - 1 gra (126 dwustronnych kart spektrum, 3 znaczniki, plastikowy mechanizm) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x8 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 9x19 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Czy nadajecie na tych samych falach? Wydaje Ci się, że myślisz podobnie jak Twoi znajomi? Ze Spektrum możesz to sprawdzić. W tej wyjątkowej grze towarzyskiej dwie drużyny rywalizują ze sobą, próbując umiejscowić na skali podane hasło. Co mógł mieć na myśli nasz zawodnik? Czy na pewno wziął pod uwagę to samo, co my? Wymyślajcie, analizujcie i odgadujcie, by zdobyć jak najwięcej punktów i pokonać przeciwników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Teomachia / Jakub Wasilewski, Adam Kwapiński, Tomasz Bylina. - [Lublin]: Fabryka Gier Historycznych, © 2012. - 1 gra (74 żetony czcicieli, 24 karty talii żywiołów, 120 kart talii modlitw, 8 plansz bóstw, 20 kart mitów, 6 dwustronnych żetonów cudu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 20x29x5 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 21 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. To początek końca. Zmierzch bogów właśnie się zaczął. Tylko wierni wyznawcy mogą uchronić swoich panów przed upadkiem. Wciel się w jedną ze starożytnych potęg i weź udział w boskiej wojnie. Posyłaj do bitwy swoich czcicieli przeciwko hordom wyznawców przeciwnika. Zsyłaj na wroga trzęsienia ziemi i śmiercionośne pioruny, nie zapomnij jednak chronić swych wyznawców przed mocą nieprzyjaciela. Sięgnij po starożytne artefakty i wzywaj na pomoc największych herosów swojego ludu. W czasach, które nadejdą, musisz uczynić wszystko, aby przetrwać. Nadchodzi kres starej ery i początek nowej – „Teomachii”, wojny bogów, w której zwyciężysz, albo zostaniesz zapomniany na wieki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Punto : po kropkach do celu / Bernhard Weber. - Gdańsk : Rebel, © 2018. - 1 gra (72 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 6x6x3 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 16 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Wiek: 7+.
GRA PLANSZOWA. Uczestnicy tasują swoje talie, a następnie umieszczają je zakryte przed sobą. W każdej rundzie bierzemy wierzchnią kartę z talii i zagrywamy ją na polu gry - w kwadracie 6x6. Karty możemy umieszczać na wolnych polach lub na innych kartach, pod warunkiem, że na dokładanym kartoniku znajduje się więcej kropek. Naszym celem jest ułożenie w rzędzie 5 własnych kart.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Unikat / Bernhard Weber, Richard Polle. - Warszawa : Granna, © 2009. - 1 gra (2 podstawki, 81 kart, woreczek) : karton, tektura, bawełna, kolor ; w pudełku 21x21x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Gra ćwicząca pamięć i spostrzegawczość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Root : gra o potędzie i prawie w Leśnogrodzie / Cole Wehrle ; szata graficzna Kyle Ferrin. - Knurów : Portal Games, © 2020. - 1 gra (4 plansze Frakcji, 2 kości, 16 kart opisu frakcji, 15 kart misji włóczęgi, 3 karty postaci włóczęgi, 4 karty przywódców dynastii Orlich Gniazd, 2 karty lojalnych wezyrów, 3 znaczniki relacji włóczęgi, 4 znaczniki punktacji, 12 znaczników symboli, 4 żerony ruin, 1 pionek włóczęgi, 25 wojowników markizy de Kot, 20 wojowników dynastii Orlich Gniazd, 10 wojowników sojuszu stworzeń leśnych, 6 tartaków markizy de Kot, 6 warsztatów markizy de Kot, 6 koszar markizy de Kot, 7 gniazd dynastii Orlich Gniazd, 3 bazy sojuszu stworzeń leśnych, 8 żetonów drewna markizy de Kot, 1 twierdza markizy de Kot, 10 żetonów sympatyków sojuszy stworzeń leśnych, 12 nieoznaczonych przedmiotów, 7 przedmiotów startowych oznaczoną literą "S", 4 przedmioty riun oznaczonych literą "R", księga praw Root) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (23, [1] strona : ilustracje ; 21 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Nikczemna Markiza de Kot rządzi wielkim lasem twardą ręką. Leśne stworzenia tworzą stronnictwa, zbierają zasoby i szykują się do obalenia jej rządów. Pośród leśnych polan daje się wyczuć zapach buntu, wojny z ciemiężcą mogącej wybuchnąć w najbardziej nieoczekiwanej chwili. Root to dynamiczna gra opowiadająca o wojnie o wpływy w Wielkim Lesie. Gracze przejmują kontrolę nad jedną z czterech Frakcji starających się o przejęcie władzy i udowodnienie, że to jej przedstawiciele są prawowitymi władcami rozległego Leśnogrodu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej