Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Adamik-Szysiak Małgorzata
(3)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Komunikacja polityczna
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Internet
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - Polska - 2005-2010 r.
(1)
Marketing polityczny - Polska - 2005-2010 r.
(1)
Media społecznościowe
(1)
Polityka
(1)
Polityka - a reklama telewizyjna - Polska - 2005-2010 r.
(1)
Reklama telewizyjna - socjologia - Polska - 2005-2010 r.
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62910 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 447-487. Indeks.
Celem pracy jest próba uchwycenia sposobów wykorzystania w strategiach komunikowania obecnych na polskiej scenie politycznej podmiotów politycznych potencjału mediów społecznościowych, w tym przedstawienia oraz kreowania rzeczywistości politycznej i medialnej za pośrednictwem wspomnianych mediów. To również propozycja koncepcji postrzegania i analizowania strategii sieciowego komunikowania politycznego realizowanego przez podmioty polityczne w mediach społecznościowych, zwłaszcza przez pryzmat procesów mediatyzacji, profesjonalizacji, marketyzacji i hybrydyzacji komunikowania politycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58030 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej