Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Dostępność
wypożyczone
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
BD13 (Staszica 5a)
(2)
XIICzM (Solidarności 90)
(1)
Autor
Chvátil Vladimír (1971- )
(2)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(2)
Skowron Martyna
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
9-13 lat
(2)
Dzieci
(2)
Młodzież
(2)
Gatunek
Gry planszowe
(2)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, © 2015. - 1 gra (16 kafelków agentów, 1 kafelek podwónego agenta, 7 kafelków niewinnych obsrwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, 200 kart z kryptonimami, podstawka, klepsydra) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 23x17x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm.).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga - jeden z kryptonimów należy do zabójcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (16 kafelków agentów, 1 kafelek podwónego agenta, 7 kafelków niewinnych obsrwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, 200 kart z kryptonimami, podstawka, klepsydra) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 23x17x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm.).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga - jeden z kryptonimów należy do zabójcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej