Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Bastow Janna
(1)
Connors Michael
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Lombardo C. Todd
(1)
McCarthy Bruce
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Temat
Menedżerowie produktu
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Zarządzanie produktem
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Przewodnik prezentujący zasady formułowania celów produktu, wyznaczania priorytetów, zapewniania sobie przychylności interesariuszy, osiągania lojalności zespołu i efektywności jego pracy, wykrywania okazji biznesowych czy tworzenia kompletnej mapy drogowej produktu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68662 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej