Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(14)
Forma i typ
Książki
(10)
Proza
(10)
E-booki
(4)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(3)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(12)
BD13 (Staszica 5a)
(4)
BD32 (Twarda 64)
(2)
Autor
Mahanenko Vasilij Mihajlovič (1981- )
(14)
Sitkiewicz Gabriela (1983- )
(12)
Darda-Gramatyka Joanna
(7)
Bajorek Michał
(1)
Machanienko Wasilij (1981- ) Mir izmennyh (pol.)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Przynależność kulturowa
Literatura rosyjska
(10)
Temat
Gry fabularne
(10)
Rzeczywistość wirtualna
(10)
Gatunek
Fantastyka
(10)
Powieść
(10)
Powieść rosyjska
(4)
Dokumenty elektroniczne
(2)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Druga część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Poprzedni tom nosi tytuł "Początek", kolejny "Tajemnica mrocznego lasu".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trzecia część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach - ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman - jedna z niższych klas graczy - przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa", kolejny "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Trzecia część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Nie dla wszystkich Barliona jest ziemią obiecaną. Ktoś wpadł na pomysł, że skazanych bardziej opłaci się umieszczać w kapsułach niż w więzieniach - ci odsiadują w Barlionie swoje wyroki. W dodatku wykonują tam niewolniczą pracę… Jednym z nich jest Dmitrij Machan. Zasądzono mu osiem lat wirtualnego więzienia i Barliona stała się dla niego areną walki o przetrwanie. Jako Szaman - jedna z niższych klas graczy - przeżył już wiele: katorżniczą pracę w kopalniach, zdradę współwięźniów, wreszcie ponowny proces, dzięki któremu wypuszczono go do otwartego świata Barliony. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa", kolejny "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szósta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap 5, Szachy Karmadonta".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Siódma część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap 6, Nowy początek".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Druga część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap pierwszy, Początek".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Druga część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap pierwszy, Początek", kolejny "Droga szamana. Etap 3, Tajemnica mrocznego lasu".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Kolejny tom nosi tytuł "Gambit Kartosa".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czwarta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora – ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej… Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Czwarta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Machan, Szaman Najwyższy, stojący na czele Legend Barliony, przyjmuje propozycję Imperatora - ma unicestwić armię Upiorów zamieszkującą Altamedę, zamek widmo. Pozornie zwyczajna misja daje początek tak niespodziewanej lawinie wydarzeń, że Szaman może zaufać już tylko swojej intuicji i zdać się na instynkt. Ten, na kogo polują trzy najlepsze klany kontynentu, naprawdę nie jest w stanie zrobić nic więcej… Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap Drugi, Gambit Kartosa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piąta część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. Machan pewnie myśli, że po ostatniej niespodziewanej lawinie wydarzeń jego życie w wirtualnej Barlionie powróci w stare wyrobione koleiny. Przecież ucichły już wichry Mrocznego Lasu, Altameda ma swojego właściciela, a Gieranika, cóż… Ten knuje, jak knuł. Czy jednak Machana zadowoliłoby takie przewidywalne życie? Skądże! Szykujcie się więc na nowe perypetie, potwory i lochy, a także na nowy status – Najwyższy Szaman nie znosi przecież codziennej, mozolnej harówki. No i potrzebuje ucznia – ale ma wysokie wymagania: pierwszy lepszy Szaman na pewno nie nada się do tej roli. Poprzedni tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap 4, Zamek widmo".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Pierwsza część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsza część siedmiotomowego cyklu powieści, w których gatunek science fiction i psychologiczna fantasy łączą się z elementami gier komputerowych. To historia z nieokreślonej przyszłości, kiedy już nie istnieją państwa, ale też rzeczywistość jest daleka od ideału. Od biedy i szarości można jednak uciec do wirtualnego świata, krainy przygód i potworów, które zapewnia gra o nazwie Barliona. Kolejny tom nosi tytuł "Droga Szamana. Etap drugi, Gambit Kartosa".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bez prawa do błędu / Wasilij Machanienko ; przełożył Michał Bajorek. - Kraków : Insignis, copyright 2023. - 318, [2] strony ; 21 cm.
(Świat przeistoczonych / Wasilij Machanienko ; t. 1)
Świat Przeistoczonych zawrócił ludziom w głowach. Niezwykła grafika, która mogła śmigać nawet na najprostszych telefonach. Intuicyjny interfejs ułatwiający grę smartfonowym laikom. Intensywna kampania reklamowa obecna w każdym telewizorze, smartfonie i tablecie. Mark Dervine to zwykły student. Życie go nie rozpieszcza. Kilka lat temu zginęli jego rodzice, a on musiał zaopiekować się młodszą siostrą. Od trudnej codzienności ucieka w świat gier sieciowych, dlatego też z niecierpliwością czeka na pełne wydanie głośnego Świata Przeistoczonych. Nie podejrzewa, jaki los zgotuje mu gra.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ros. (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej