Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(6)
Autor
Mróz Barbara
(4)
Braun Barbara
(1)
Chudzicka-Czupała Agata
(1)
Kaleta Kinga
(1)
Kuśpit Małgorzata
(1)
Mróz Justyna
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Aktorstwo - psychologia
(1)
Aktorzy
(1)
Aktorzy - psychologia - badanie - Polska
(1)
Artyści - psychologia - badanie - Polska
(1)
Autorytet - psychologia
(1)
Edukacja medialna - metody
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Jakość życia
(1)
Jakość życia - a praca - badanie
(1)
Jakość życia - psychologia
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Menedżerowie - jakość życia - badanie
(1)
Menedżerowie - psychologia - badanie
(1)
Nauczyciele - przydatność zawodowa - Polska - od 2001 r.
(1)
Osobowość
(1)
Osobowość - psychologia - badanie - Polska
(1)
Pedagodzy szkolni - przydatność zawodowa - Polska - od 2001 r.
(1)
Praca
(1)
Praca - a jakość życia - badanie
(1)
Prześladowanie w miejscu pracy
(1)
Sens życia
(1)
Sens życia - socjologia - badanie - Polska
(1)
Stres
(1)
Stres zawodowy - zwalczanie
(1)
Twórczość
(1)
Twórczość - psychologia - badanie - Polska
(1)
Wartość
(1)
Wartość - socjologia - badanie - Polska
(1)
Wychowawstwo - psychologia
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
2001-0
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62876 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-341.
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Biorąc pod uwagę zmiany trendów po stronie podaży, istotnym i aktualnym tematem jest rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67641 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 146-164. Indeks.
Książka zawiera przemyślenia na temat kompetencji osobowościowcyh i twórczych oraz opis badań psychologicznych przeprowadzonych przez autorki z różnych ośrodków akademickich w Polsce. Zalożenia publikacji moga być dla psychologów, trenerów, pedagogów podstawą pracy rozwojowej z osobami dorosłymi nastawionymi na osiągnięcia osobiste i zawodowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65824 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej