Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Patrzałek Wanda (1955- )
(3)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Globalizacja
(1)
Gospodarstwo domowe - a rynek - Polska
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska
(1)
Konsumenci (ekon.) - podręcznik akademicki
(1)
Marketing
(1)
Ochrona konsumenta - podręcznik akademicki
(1)
Postawy - badanie - Polska
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Produkt globalny - Polska
(1)
Przedsiębiorstwo - Polska
(1)
Reklama - a konsumenci (ekon.) - podręcznik akademicki
(1)
Reklama - prawo - Polska
(1)
Środki masowego przekazu - a konsumenci (ekon.) - podręcznik akademicki
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2323)
Bibliografia.
Spis treści : Wstęp; 1. Podstawowe pojęcia marketingu prasowego; 2. Metodologia badań rynku prasowego; 3. Badania rynku prasowego metodą ankiety komercyjnej; 4. Analiza zachowań sprzedawców; 5. Wyniki analizy zachowań klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45840 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55736 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej