Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Radwańska Anna (pedagogika)
(3)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(3)
Dziecko
(2)
Czytanie
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Pisanie
(1)
Terapia poznawcza
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczucia
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Poradnik metodyczny
(1)
Poradniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jak pomóc dziecku z dysleksją : poradnik dla rodziców i nauczycieli / Anna Radwańska. - Wydanie I. - Warszawa : Difin, copyright 2017. - 202 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronach 200-202.
Poradnik napisany został z myślą o rodzicach, którzy chcą zdobyć potrzebną i praktyczną wiedzę na temat dysleksji. Autorka omawia zjawisko dysleksji rozwojowej, typy dysleksji, objawy i symptomy wczesnego występowania ryzyka dysleksji. Podkreśla rolę rodziców, nauczycieli, rówieśników w edukacji dziecka z dysleksją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 257-258.
Książka przeznaczona dla terapeutów i nauczycieli pracujących na co dzień z dziećmi mającymi różne dysfunkcje. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach, oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: wzrokową, słuchowo-językowoą i koordynację wzrokowo-ruchową, a także dla uczniów z zaburzeniami, m. in. zespolem Aspergera, autyzmem, upośledzeniem w stopniu lekkim, z niedosłuchem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66633/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Dla nauczycieli, terapeutów, osób pracujących z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce uczęszczającymi do klas starszych (5-8) szkoły podstawowej.
Bibliografia, netografia na stronach 225-226.
Książka jest drugą częścią publikacji na temat terapii pedagogicznej. Poradnik napisany jest z myślą o nauczycielach, terapeutach, pracujących z uczniami szkoły podstawowej (klasy 5–8) ze specyficznymi trudnościami. Dysleksja rozwojowa to specyficzne trudności w nauce czytania i pisania, spowodowane opóźnieniami i zaburzeniami w rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych oraz językowych. Ze względu na wielowymiarowość problemu wymagana jest skuteczna organizacja pracy z uczniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66633/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej