Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kleppner Otto (1899-1982)
(1)
Lane W. Ronald (1940- )
(1)
Russell Thomas (1941- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Reklama
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama według Ottona Kleppnera / J. Thomas Russell, W. Ronald Lane. - Warszawa : "Felberg SJA", copyright 2000. - XXIV, 818 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 27 cm.
Indeks.
"Reklama według Ottona Kleppnera" stanowi najbardziej aktualne kompendium wiedzy w zakresie reklamy na jej obecnym etapie rozwoju - reklamy traktowanej zarówno jako forma sztuki, jak i nauki. Obecna edycja łączy w sobie tradycyjne już walory tej książki z nowym, niezwykle istotnym materiałem, przybliżając tym samym czytelnikom ogromne i fascynujące zmiany, jakie zachodzą w dziedzinie marketingu, reklamy i mediów na przestrzeni ostatnich lat.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39593 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej