Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(4)
Autor
Szczepanik Renata
(4)
Jaros Agnieszka
(1)
Pietrzak Edyta
(1)
Pospiszyl Irena
(1)
Zaorski-Sikora Łukasz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Agresywność
(1)
Dziecko
(1)
Dziewczęta - psychologia - zagadnienia
(1)
Dziewczęta - socjologia
(1)
Kobieta - psychologia - zagadnienia
(1)
Kobieta - socjologia
(1)
Niedostosowanie społeczne - psychologia
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna
(1)
Pedagogika resocjalizacyjna - metody
(1)
Polityka - socjologia
(1)
Przestępczość
(1)
Przestępczość nieletnich i młodocianych - socjologia
(1)
Recydywa (prawo)
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Socjoterapia
(1)
Społeczeństwo obywatelskie - teoria
(1)
Wartość - socjologia
(1)
Więźniowie
(1)
Wychowanie obywatelskie - Polska - od 1944 r.
(1)
Wychowanie obywatelskie - teoria
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63020 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Terapia Pedagogiczna Warsztaty i Scenariusze Zajęć)
Bibliogr. s. [161]-163.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 277-[296]. Indeksy.
Współcześnie nauka postaw obywatelskich utożsamiana jest głównie z zaangażowaniem w działalność społeczną oraz kształtowaniem społecznej tożsamości. [...] jako konieczne jawi się dzisiaj budowanie określonego etosu - zbioru normatywnych i poznawczych cech oraz dyspozycji jednostek przy jednoczesnym podkreśleniu aktywnego aspektu bycia obywatelem. Autorzy podjęli się próby wykazania, że mimo zmieniającej się rzeczywistości zasadnicze wartości stanowiące o funkcjonowaniu społecznym człowieka są trwałe. Zagadnienie to ma szczególne znaczenie, kiedy analizie poddawane jest życie obywatelskie. [...] Cele wychowania obywatelskiego koncentrują się na wyposażaniu ucznia w wiadomości, wyrabianiu umiejętności i kształtowaniu postaw, natomiast sfera wartości jest w nich bagatelizowana. W konsekwencji tak przygotowany „młody obywatel” posiada wiedzę dotyczącą formalno – prawnych aspektów życia w społeczeństwie demokratycznym, natomiast nie czuje potrzeby zaangażowania w nie. Jednakże nawet rozległa wiedza zdobyta w procesie kształcenia szkolnego nie przekłada się wprost na wysoki stopień aktywności obywatelskiej uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56852 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej