Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Szubielska Magdalena
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Studenci
(1)
Temat
Program telewizyjny
(1)
Rozumienie
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Spostrzeganie
(1)
Telewizja
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 119)
Bibliografia na stronach 93-106.
Dyskusje na temat odbioru telewizji przez dzieci koncentrują się głównie na zagadnieniu wpływu tego medium na młodych widzów. Tymczasem eksperci podają argumenty, wskazujące niemal tyle samo korzyści wynikających z kontaktów z telewizją, co zagrożeń, jakie niosą ze sobą. Autorka niniejszej książki próbuje odpowiedzieć na pytanie, kiedy można uznać, że dziecko rozumie telewizję. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim do studentów i absolwentów psychologii i pedagogiki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51248 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej