Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(25)
Forma i typ
Książki
(25)
Dostępność
dostępne
(25)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(25)
Autor
Hofman Iwona
(2)
Kępa-Figura Danuta (1969- )
(2)
Sokołowski Marek (1962- )
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Adamowski Janusz Włodzimierz (1952- )
(1)
Bugajski Marian (1949- )
(1)
Bulaszewska Małgorzata
(1)
Błachowicz Ewa
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dzierżyńska-Mielczarek Jolanta
(1)
Dąbrowska-Cendrowska Olga
(1)
Gober Greta
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hodalska Magdalena
(1)
Huk Tomasz
(1)
Jabłoński Arkadiusz (1963- )
(1)
Karwatowska Małgorzata
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Lewowicki Tadeusz (1942- )
(1)
Litwiński Robert
(1)
Lizak Jadwiga
(1)
Nowicki Tomasz (1982- )
(1)
Obremski Krzysztof (1953- )
(1)
Olender Kamil
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Sitarczyk Małgorzata
(1)
Siwiec Adam
(1)
Stasiuk-Krajewska Karina
(1)
Steciąg Magdalena
(1)
Szymańska Agnieszka (politolog)
(1)
Sławińska Teresa (zarządzanie)
(1)
Waniek Danuta (1946- )
(1)
Zemło Mariusz
(1)
Świerczyńska-Głownia Weronika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(17)
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Temat
Środki masowego przekazu
(13)
Media społecznościowe
(3)
Środki masowego przekazu - socjologia - Polska - 21 w.
(3)
Blogi
(2)
Dziennikarze
(2)
Internet
(2)
Komunikacja polityczna
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Kultura
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Środki masowego przekazu - a demokracja
(2)
Środki masowego przekazu - socjologia - Polska - 20-21 w.
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Błazen
(1)
Cyberprzemoc - socjologia - Polska - 21 w.
(1)
Czasopisma kobiece polskie
(1)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Dziennikarze - etyka - zagadnienia
(1)
Dziennikarze - praca - Polska - 21 w.
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja medialna - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Erotomania internetowa - socjologia - Polska - 21 w.
(1)
Etykieta językowa - Polska - 21 w.
(1)
Gazety niemieckie - tematyka - od 1990 r.
(1)
Gazety polskie - tematyka - od 1989 r.
(1)
Hipoteza - materiały konferencyjne
(1)
Historiografia amerykańska - 20 w. - materiały konferencyjne
(1)
Internet - język
(1)
Internet - język - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Internet - socjologia - Polska
(1)
Internet - socjologia - Polska - od 2001 r.
(1)
Internet - stosowanie - nauczanie - Polska - 20-21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Język - socjologia - 20-21 w.
(1)
Język polski - socjologia - 20-21 w.
(1)
Język polski - socjologia - od 1989 r. - księga pamiątkowa
(1)
Język polski - stylistyka - od 1989 r. - księga pamiątkowa
(1)
Kaczyński, Lech (1949-2010)
(1)
Kobieta
(1)
Komorowski, Bronisław (1952- )
(1)
Komputery - użytkowanie - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Komunikacja polityczna - 20-21 w.
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - 20-21 w.
(1)
Komunikacja polityczna - a środki masowego przekazu
(1)
Komunikacja społeczna - 20-21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - Polska - 20-21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - Polska - od 1989 r. - księga pamiątkowa
(1)
Komunikacja społeczna - Polska - od 1989 r. - materiały konferencyjne
(1)
Komunikacja społeczna - polityka - 20-21 w.
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Literatura polska - historia - 17-21 w. - księga pamiątkowa
(1)
Literaturoznawstwo - zagadnienia - Polska - 20-21 w. - księga pamiątkowa
(1)
Litwin, Jadwiga - księga pamiątkowa
(1)
Marketing polityczny - Polska
(1)
Medioznawstwo
(1)
Multimedia
(1)
Multimedia - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Multimedia - stosowanie - nauczanie - 20-21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Młodzież - socjologia - Polska - od 1989 r. - materiały konferencyjne
(1)
Młodzież - wychowanie - metody - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Nauczanie - socjologia - 20-21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Nazwy osobowe polskie - od 1989 r. - księga pamiątkowa
(1)
Norma językowa - Polska - 20-21 w.
(1)
Opinia publiczna
(1)
Pedagogika - metody - Polska - 20-21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Pedagogika medialna - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Politycy - socjologia - Polska - 21 w.
(1)
Polityka międzynarodowa - socjologia - 20-21 w.
(1)
Poradnictwo
(1)
Przestępczość
(1)
Public relations
(1)
Publicystyka niemiecka - tematyka - od 1990 r.
(1)
Publicystyka polska - tematyka - od 1989 r.
(1)
Reklama - język - Polska - 20-21 w.
(1)
Reklama - socjologia - Polska - 20-21 w.
(1)
Rodzina - socjologia - Polska - 21 w.
(1)
Rola społeczna
(1)
Ruchy i organizacje ekologiczne - Polska - 1989-2004 r.
(1)
Semiotyka - psychologia - Polska - 1944-1989 r. - materiały konferencyjne
(1)
Spostrzeganie - psychologia - badanie - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Społeczeństwo informacyjne - Polska - od 1989 r.
(1)
Społeczeństwo informacyjne - a środki masowego przekazu
(1)
Telewizja
(1)
Telewizyjne programy informacyjne - socjologia - Polska - 2004 r.
(1)
Telewizyjne programy poranne
(1)
Tusk, Donald (1957- )
(1)
Uchodźcy
(1)
Uzależnienie od komputera - socjologia - Polska - 21 w.
(1)
Wartość
(1)
Wiedza - socjologia - 20-21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Wiedza - socjologia - Polska - 1944-1989 r. - materiały konferencyjne
(1)
Wolność słowa - Maroko - 20-21 w.
(1)
Wychowanie - metody - Polska - 20-21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Środki masowego przekazu - Europa Środkowo-Wschodnia - od 1989 r.
(1)
Środki masowego przekazu - a młodzież - materiały konferencyjne
(1)
Środki masowego przekazu - a polityka
(1)
Środki masowego przekazu - a polityka - 20-21 w.
(1)
Środki masowego przekazu - a przemoc - Polska - od 1989 r.
(1)
Temat: czas
2001-0
(13)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Niemcy - a Polska - od 1990 r. - publicystyka
(1)
Niemcy - stereotyp - publicystyka
(1)
Polska
(1)
Polska - a Niemcy - od 1989 r. - publicystyka
(1)
Polska - stereotyp - publicystyka
(1)
Rosja - historiografia amerykańska - 20 w. - materiały konferencyjne
(1)
25 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 273-304. Indeks.
Książka poruszająca temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Autorka przedstawiając branżę medialną, która jako jedna z pierwszych uległa pełnej cyfryzacji, porusza również zagadnienia obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66094 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60711/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 423-451.
Założeniem Autora było spojrzenie na środowisko szkolne w perspektywie możliwości i szans rozwojowych. Prowadząc badania starał się on opisać rzeczywistość, w której funkcjonuje uczeń, umiejscowiony na pograniczu między światami online i offline.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67777 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Autorzy przedstawiają różne perspektywy teoretyczne i metodologiczne, jednocześnie pozwalając ująć problem granic współczesnego dziennikarstwa w obszernej jego różnorodności, wielowątkowości, ale także niejednoznaczności. Proponują również rozwiązania systemowe, które nawet jeśli nie przybliżają nas do wyczerpującej odpowiedzi, dziennikarz, mediaworker czy influencer, projektują pytania o kolejne konfiguracje społeczeństw i ich mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68027 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 447-487. Indeks.
Celem pracy jest próba uchwycenia sposobów wykorzystania w strategiach komunikowania obecnych na polskiej scenie politycznej podmiotów politycznych potencjału mediów społecznościowych, w tym przedstawienia oraz kreowania rzeczywistości politycznej i medialnej za pośrednictwem wspomnianych mediów. To również propozycja koncepcji postrzegania i analizowania strategii sieciowego komunikowania politycznego realizowanego przez podmioty polityczne w mediach społecznościowych, zwłaszcza przez pryzmat procesów mediatyzacji, profesjonalizacji, marketyzacji i hybrydyzacji komunikowania politycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62968 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Projektowanie Komunikacji)
Bibliografia na stronach 231-241.
Praca podejmuje analizę komunikacji polskich partii politycznych w social mediach, z uwzględnieniem zarówno teoretycznego ujęcia komunikacji, mediów społecznościowych oraz badań nad dyskursem politycznym, jak i własnych badań empirycznych podjętych przez autora.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68314 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58957 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65089 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instytucja medialna przez pryzmat płci / Greta Gober. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2018. - 417 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 373-397. Indeks.
Autorka, doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie kulturoznawstwo, ukazuje kwestie męskiej hegemonii w instytucji medialnej w perspektywie diachronicznej, posiłkując się rozmaitymi memuarami i dokumentami sporządzonymi przez telewizyjnych bossów, a przesuwając się po osi czasu, cytuje (niekiedy przejmujące) głosy respondentów uwikłanych dziś w dziennikarstwo telewizyjne. Zaprezentowane w książce analizy oraz obserwacje pokazują, iż struktura telewizji publicznej, w której Autorka prowadziła badania, pozostaje hermetyczna i hierarchiczna, bez względu na przypisany jej status i funkcje, także te związane z realizacją polityki równościowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66964 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60456 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 343-367. Indeks.
Praca stanowi próbę uzupełnienia luki badawczej dotyczącej poradnikowych funkcji mediów wielkiego zasięgu. Jej roli i znaczenia zarówno dla koncernów medialnych, jak i konsumentów treści. Autorka przeprowadziła kompleksową analizę poradnikowej oferty medialnej, koncentrując się na nadawcach, przekazie, odbiorcach i relacjach zachodzących między nimi w spoleczeństwie medialnym. Otrzymane wyniki skonfrontowała z dostępnymi danymi statystycznymi, badaniami czytelnictwa i badaniami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66437 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej