Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(11)
Autor
Nierenberg Bogusław
(3)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Jałoszyński Kuba
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kostera Monika (1963- )
(1)
Kowalski Tadeusz (1955- )
(1)
Kreft Jan
(1)
Nessel Karolina
(1)
Orzechowski Emil
(1)
Surma Jerzy
(1)
Wiśniewski Bernard (nauki wojskowe)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Środki masowego przekazu
(5)
Marketing
(2)
Media społecznościowe
(2)
Baza danych
(1)
Czasopisma
(1)
Dane osobowe
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji (KRRiT)
(1)
Kultura organizacyjna - podręcznik akademicki
(1)
Menedżerowie
(1)
Organizacje sportowe
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prezesi
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - Polska - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Przywództwo
(1)
Redaktorzy naczelni
(1)
Reklama
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Stacje telewizyjne
(1)
Szkolnictwo - organizacja - Polska - od 1989 r. - materiały konferencyjne
(1)
Terroryzm - zwalczanie - metody
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego - a środki masowego przekazu - podręcznik akademicki
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Zarządzanie kryzysowe - metody
(1)
Środki masowego przekazu - a terroryzm
(1)
Środki masowego przekazu - socjologia - Polska - od 1989 r. - materiały konferencyjne
(1)
Środki masowego przekazu - zarządzanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Polska - kultura - polityka - od 1989 r. - materiały konferencyjne
(1)
Polska - kultura - zarządzanie - od 1989 r. - materiały konferencyjne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Wywiad etnograficzny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 256 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 237-243.
Autorka wyjaśniając pojęcie marketingu medialnego sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54764 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62315 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie reklamą / pod redakcją Bogusława Nierenberga. - Kraków : Wydaw. Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2015. - 275, [1] s. ; il., fot., rys., wykr. ; 23 cm.
(Teksty Kultury)
BIbliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62467 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57856 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Medialna : podręcznik akademicki)
Bibliografia na stronach 279-283. Indeks.
Lektura nie tylko dla menedżerów, ale dla dziennikarzy, polityków, wreszcie urzędników zajmujących się kulturą, czyli wszystkich, dla których media pozostają w orbicie zainteresowania zawodowego czy społecznego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 52442 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64117 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 251-260. Indeks.
Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76548 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyfryzacja życia w erze Big Data : człowiek, biznes, państwo / Jerzy Surma. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2017. - 124 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 119-124.
Publikacja omawiająca, na podstawie badań naukowych zjawisko cyfryzacji, jego potencjał, wpływu na życie pojedynczej osoby jak i społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65550 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej