Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(19)
Forma i typ
Książki
(19)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(21)
nieokreślona
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(19)
Autor
Pasieczny Jacek
(2)
Ambroziak Michał
(1)
Biliński Witold
(1)
Ciechan-Kujawa Marlena
(1)
Cieślik Jerzy
(1)
Czechowski Lucjan
(1)
Czepurko Aleksander
(1)
Dittmann Paweł (1950- )
(1)
Dyka Sławomir (1930-2007)
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Fiore Frank (1946- )
(1)
Glinka Beata
(1)
Gudkova Svetlana
(1)
Kowalczyk Jacek (finanse)
(1)
Lisiński Marek
(1)
Naruć Wojciech
(1)
Nowak Jacek J
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Safin Krzysztof
(1)
Sangajło Ryszard
(1)
Schermerhorn John R
(1)
Tokarski Andrzej (finanse)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Waśniewski Krzysztof Antoni
(1)
Werner Witold Andrzej (1931- )
(1)
Wieloch Maciej
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Łukaszewicz Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(12)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Biznesplan - podręcznik akademicki
(10)
Biznesplan
(5)
Biznesplan - podręcznik
(3)
Planowanie strategiczne - podręcznik akademicki
(2)
Przedsiębiorstwo - finanse - planowanie - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie strategiczne - metody - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik akademicki
(2)
Analiza rynku
(1)
Biznesplan - Polska - podręcznik
(1)
Budownictwo - inwestycje - podręcznik akademicki
(1)
Budownictwo - koszty - podręcznik akademicki
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Franchising - podręcznik akademicki
(1)
Handel - planowanie - podręcznik akademicki
(1)
Innowacje - zarządzanie - Polska - podręcznik
(1)
Kadry - polityka - podręcznik
(1)
Kadry - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Komunikacja społeczna - podręcznik
(1)
Konkurencja - podręcznik
(1)
Kredyt - prawo - podręcznik akademicki
(1)
Kultura organizacyjna - podręcznik
(1)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(1)
Marketing elektroniczny - podręcznik akademicki
(1)
Motywacja - podręcznik
(1)
Organizacje - kontrola - podręcznik
(1)
Organizacje - zarządzanie - Polska - podręcznik
(1)
Organizacje - zarządzanie - podręcznik
(1)
Planowanie
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Planowanie strategiczne - metody - podręcznik akademicki
(1)
Praca - etyka - podręcznik
(1)
Praca zespołowa - podręcznik
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorczość (postawa) - Polska - podręcznik
(1)
Przedsiębiorczość (postawa) - podręcznik
(1)
Przedsiębiorczość (postawa) - zagadnienia - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa - konkurencyjność - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - zarządzanie - Polska - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo - finanse - planowanie - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo - finanse - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo handlowe - planowanie - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne - zagadnienia - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - finanse - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - konkurencyjność - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - zarządzanie - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - zarządzanie - podręcznik
(1)
Przetarg publiczny - budownictwo - podręcznik akademicki
(1)
Przywództwo - podręcznik
(1)
Ryzyko gospodarcze
(1)
Spółdzielczość - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Spółdzielczość - a gospodarka rynkowa - podręcznik akademicki
(1)
Spółdzielczość - a samorządy lokalne - podręcznik akademicki
(1)
Spółdzielczość - podręcznik akademicki
(1)
Umowa - budownictwo - podręcznik akademicki
(1)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(1)
Zarządzanie - podręcznik
(1)
Zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(1)
Zarządzanie strategiczne - zagadnienia - podręcznik akademicki
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42219 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52760 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43956 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55537 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia na stronach 309-313.
Książka ma charakter dydaktyczny. Przeznaczona jest dla studentów studiów magisterskich z zakresu zarządzania i ekonomii oraz słuchaczy studiów podyplomowych, którzy posiadają już podstawową wiedzę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 005
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49694 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Celem książki jest pomoc w napisaniu biznesplanu. Autor szczegółowo, krok po kroku opisuje cały proces jego przygotowania, tak by każdy mógł sporządzić go samodzielnie bez większego trudu. Publikacja zawiera elementy, który muszą się znaleźć w każdym biznesplanie - od określenie celów i opisania strategii rynkowej po stworzenie planu wdrożenia i przygotowanie prezentacji, która przyciągnie inwestorów. Lektura dla wszystkich zainteresowanych tematem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 658
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47942 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia na stronach 231-232 i przy rozdziałach.
W książce Autor omawia w sposób kompleksowy wszystkie zagadnienia związane z opracowaniem biznesplanu, tj. podsumowanie wykonawcze, cele i opis przedsięwzięcia, opis produktu, analizę rynku, marketing, zarządzanie, analizę szans i zagrożeń, analizę finansową, plan wykonawczy. Ponadto wskazuje on na najczęściej popełniane błedy przy przygotowaniu biznesplanów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50430 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41770 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44975 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : jak go budować i analizować / Krzysztof Opolski, Krzysztof Waśniewski. - Wydanie VI. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 158 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 157-158.
W książce na przykładzie konkretnych przedsiębiorstw pokazano jak stosować metody planowania biznesowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69145 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56165 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan w praktyce / Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski, Jacek Wójcik. - Wydanie V. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 370, stron : ilustracje ; 24 cm.
(ABC Przedsiębiorcy)
Bibliografia na stronach 365-370.
Niezależnie od wielkości, charakteru, czy etapu rozwoju każda działalność gospodarcza na rynku wymaga odpowiedniego biznesplanu, który nie tylko będzie pokazywał, jakie są zamiary działania przedsiębiorstwa w przyszłości, ale wskaże sposoby, środki i metody, osiągnięcia zamierzonych celów. Solidny plan to też najlepsza baza do genialnej improwizacji, a osiągnięcie sukcesu w przyszłości jest uwarunkowane dobrym opracowaniem teraźniejszości. Dlatego ważne jest, by koncepcję dotyczącą prowadzonej działalności przełożyć na język konkretnych i realnych planów techniczno-ekonomicznych, które przybiorą postać dojrzałego projektu — biznesplanu. Biznesplan stanowi podstawowy instrument wyznaczania celów gospodarczych i finanso­wych na planowany okres, a także jest sposobem kontroli i weryfikacji realizacji planowanych przedsięwzięć. Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, a szczególnie przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych. Książka może być wykorzystana jako materiał szkoleniowy dla wszystkich, którzy zamierzają samodzielnie w sposób prawidłowy opracować bizne­splan. Skierowana szczególnie do studentów szkół wyższych wszystkich typów kierunków oraz słuchaczy i uczestników kursów w zakresie pozyskiwania dotacji w ramach funduszy strukturalnych na działalność rozwojową bądź rozpoczęcie działalności gospodarczej. Dowiesz się z niej, na praktycznych przykładach, jak sto­sować metody planowania biznesowego w różnych sytuacjach i dla różnych celów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76179 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej