Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Czasopisma
(3)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Bojarski Dawid
(2)
Bojarska Katarzyna
(1)
Bojarska Katarzyna (1981- )
(1)
Kamiński Rafał
(1)
Staszenko-Chojnacka Dominika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
6-8 lat
(2)
Dzieci
(2)
9-13 lat
(1)
Temat
Gry komputerowe
(3)
Czasopismo hobbystyczne
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Minecraft
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Czasopismo komputerowe
(3)
Czasopismo polskie
(3)
Czasopismo dla dzieci
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Czasopismo
W koszyku
Dwumiesięcznik
2022, nr 1 - .
Odolanka (Ordona 12F)
BD13 (Staszica 5A)
BD36 (Redutowa 48)
Nieoficjalny poradnik dla fanów gry Minecraft w Polsce. Skierowany jest szczególnie do młodszego odbiorcy, który odnajdzie w magazynie kompletne wskazówki, jak w pełni czerpać radość z Minecrafta.
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
BD36 (Redutowa 48): 2023 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2024 nr 1, nr 2
BD13 (Staszica 5a): 2022 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2023 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2024 nr 1
Odolanka (Ordona 12F): 2022 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2023 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2024 nr 1, nr 2
Czasopismo
W koszyku
Dwumiesięcznik
2021, nr 6 (28.12.2021-21.02.2022) - .
BD13 (Staszica 5A)
Czasopismo dla fanów Minecrafta.
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
BD13 (Staszica 5a): 2022 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2023 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, 2024 nr 1
Czasopismo
W koszyku
Miesięcznik
2022, nr 1 (grudzień) = nr 464 - .
W51 (Bielskiego 3)
Miesięcznik poświęcony tematyce informatycznej i nowym technologiom, przeznaczony dla początkujących użytkowników komputerów. Czasopismo zawiera informacje na temat sprzętu komputerowego, a także innych akcesoriów elektronicznych oraz oprogramowania.
Ostatnio wpłynęły zeszyty:
W51 (Bielskiego 3): 2022 nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9
Książka
W koszyku
(Sztuka, Media, Kultura)
Bibliografia na stronach 203-207. Indeksy.
Autorka prezentuje proces upowszechnienia gier wideo w Polsce oraz kształtowania tożsamości gracza, który rozpoczął się jeszcze w latach 80. XX wieku, a przybrał na sile po transformacji ustrojowej. W publikacji sytuuje gry w obszernym kontekście postępującej w Polsce lat 90. informatyzacji oraz komputeryzacji; popularnych ówcześnie praktyk odbiorczych, determinowanych przez brak oficjalnej dystrybucji gier, a także trudności w zdobyciu sprzętu komputerowego. Analizuje również obszerny materiał źródłowy w postaci prasy hobbystycznej z tego okresu, dzięki której gry wideo zostały przedstawione odbiorcom jako nowatorskie oraz interesujące medium – omawia takie tytuły, jak: „Bajtek”, „Gambler”, „Gry Komputerowe”, „Świat Gier Komputerowych”, „Reset”, „Secret Service” i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71245 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej