Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Jaśkowiak Mateusz
(1)
Kaufmann Liane (1967- )
(1)
Landerl Karin (1967- )
(1)
Oszwa Urszula
(1)
Sobańska Marta
(1)
Łojek Emilia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Dyskalkulia
(4)
Matematyka
(3)
Dziecko
(2)
Neuropsychologia
(2)
Matematyka - psychologia - badanie
(1)
Mózg - fizjologia - zaburzenia
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Gatunek
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
Autorki książki prezentują główne trendy w literaturze psychologicznej dotyczące dyskalkulii rozwojowej oraz wyniki badań nad tym zjawiskiem przeprowadzonych w polskich szkołach. Praca jest skierowana zarówno do nauczycieli matematyki, jak również do wykładowców i studentów pedagogiki i psychologii oraz pedagogów szkolnych i psychologów z poradni pedagogiczno-psychologicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51058 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56113 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Matematyczna Dzieci)
Dla nauczycieli, terapeutów i studentów kierunków nauczycielskich.
Bibliografia na stronach [304]-312.
Niewłaściwe metody nauczania, konflikty rodzinne, brak dojrzałości operacyjnej, będącej niezbędnym warunkiem uczenia się matematyki, zmniejszona odporność emocjonalna, zaburzenia w kształtowaniu systemu własnej wartości - te i inne przyczyny niepowodzeń w nauczaniu matematyki w klasach początkowych są tematem niniejszej publikacji. Autorka obszernie zaprezentowała również koncepcję pracy korekcyjno-wyrównawczej z dziećmi, które mimo czynionych starań nie potrafią uczyć się matematyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej