Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(12)
Autor
Błeszyński Jacek (1963- )
(2)
Banasiak Maciej
(1)
Cytowska Beata (1964- )
(1)
Danielewicz Dorota
(1)
Dawson Geraldine
(1)
Drzazga Agnieszka
(1)
Gałecki Piotr (psychiatria)
(1)
Grandin Temple (1947- )
(1)
Gray Carol (1952- )
(1)
Gładyszewska-Cylulko Joanna
(1)
Jagoszewska Iwona
(1)
Kossewska Joanna (1963- )
(1)
Moczia Krystyna
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Owsiak Anna
(1)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(1)
Pietras Tadeusz Bogdan
(1)
Pisula Ewa
(1)
Plichta Piotr
(1)
Prokopiak Anna
(1)
Rogers Sally J
(1)
Sekułowicz Małgorzata (1960- )
(1)
Szczupał Bernadeta
(1)
Timmins Siobhan
(1)
Vismara Laurie A
(1)
Witusik Andrzej Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Rodzice
(1)
Temat
Dziecko autystyczne
(8)
Autyzm - diagnostyka - pediatria
(3)
Dziecko autystyczne - nauczanie
(3)
Autyzm
(2)
Autyzm - leczenie - metody
(2)
Dziecko autystyczne - psychoterapia
(2)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(2)
Dziecko z zespołem Aspergera
(2)
Autystycy - rehabilitacja - metody
(1)
Autyzm - a padaczka
(1)
Dziecko autystyczne - nauczanie - metody
(1)
Dziecko autystyczne - psychologia
(1)
Dziecko autystyczne - rehabilitacja - metody
(1)
Dziecko autystyczne - rozwój psychofizyczny - korekcja
(1)
Dziecko autystyczne - wychowanie
(1)
Dziecko chore przewlekle
(1)
Dziecko niedosłyszące
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne ruchowo
(1)
Grandin, Temple (1947- )
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Leczenie
(1)
Mowa
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Niedorozwój umysłowy
(1)
Niepełnosprawni - nauczanie - Polska - od 1989 r.
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Osoby z zespołem Aspergera
(1)
Padaczka - a autyzm
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika specjalna - Polska - od 1989 r.
(1)
Porażenie mózgowe dziecięce
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Terapia narracyjna
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wczesna interwencja
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zespół Aspergera
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Antologia
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49451 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskursy Logopedyczne - Studia Logopeadica Thoruniensia)
Bibliografia przy pracach.
Prezentowane w publikacji nowe spojrzenie naukowo-badawcze służy lepszemu zrozumieniu zaburzeń komunikowania się osób ze spektrum autyzmu. Szczególnie cenne są implikacje praktyczne dotyczące stymulowania ich umiejętności komunikacyjnych. Proponowane narzędzia czy treningi umiejętności w zakresie komunikacji werbalnej i niewerbalnej dla osób z autyzmem bez wątpienia przyczynią się do rozwoju nowoczesnej praktyki pedagogiki specjalnej. Monografia jest adresowana do pedagogów, logopedów, terapeutów, psychologów, rodziców dzieci ze wspomnianym spektrum, studentów pedagogiki specjalnej i tych osób, którym szczególnie bliskie jest zrozumienie złożoności zaburzeń komunikowania się osób autystycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66897 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychiatria i Psychoterapia)
Indeks.
Najnowsze badania dowodzą, jak ważna jest pomoc rodziców w przypadku terapii dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD). Niniejszy podręcznik, stworzony na podstawie przełomowego programu wczesnej interwencji, dostarcza praktycznych strategii, z których możesz korzystać każdego dnia. Niemal wszystkie małe dzieci – również te z ASD – mają niezwykłą zdolność uczenia się. Dr Sally Rogers, Geraldine Dawson i Laurie Vismara podpowiadają, jak wykorzystać codzienne czynności, na przykład jedzenie śniadania czy kąpiel, do kształcenia podstawowych umiejętności rozwojowych. Ucząc się zabawy, komunikowania się i koncentracji, dzieci mają przy okazji wiele radości i frajdy, rodzice zaś mogą z satysfakcją obserwować czynione przez nie postępy. Zadbaj o dobry wczesny start – dostarcz swojemu dziecku narzędzi potrzebnych do poznawania świata i cieszenia się nim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61650 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56229 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(W Przestrzeni Niepełnosprawności ; t. 1)
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja poruszająca problematykę zagadnień z zakresu pedagogiki specjalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54529 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uczeń z autyzmem / Anna Prokopiak. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2017. - 144 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 121-129.
Monografia adresowana jest - jako pomoc i inspiracja - do dyrektorów szkół, kadry nauczycieli i specjalistów, pracowników kuratoriów oświaty, organów prowadzących, jak również rodziców dzieci i młodzieży z autyzmem oraz wszystkich zainteresowanych problematyką rozwoju potencjału uczniów z autyzmem w procesie edukacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65524 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 237-238.
Historyjki społeczne są uznawane za jedną z najskuteczniejszych metod nauczania dzieci z autyzmem zagadnień dotyczących funkcjonowania społecznego. Autorka w swoich historyjkach społecznych - opracowanych dla jej syna i innych młodszych dzieci - opisuje tę problematyke przystępnie i błyskotliwie, ukazując ją z perspektywy dziecięcej. Od nauki podstawowych umiejętności społecznych, takich jak słuchanie, cierpliwe oczekiwanie i dzielenie się, aż po radzenie sobie z lękami, książka ta wskazuje, w jaki sposób stworzyć spójny zestaw historyjek, które dziecko zrozumie i do których będzie mogło się odnosić w miarę dorastania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66697 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bliografia na stronach 298-302 i bibliografie przy niektórych artykułach. Indeks.
Temple Grandin – wysoko funkcjonująca osoba z autyzmem, doktor zoologii i znana na całym świecie działaczka – opowiada o trudnościach związanych z tym zaburzeniem oraz radzi, jak im sprostać. Opisuje najważniejsze zagadnienia na różnych etapach życia: od wczesnej interwencji terapeutycznej po problemy dorosłych osób z autyzmem. Podpowiada też rodzicom, jak wspierać dziecko, aby mogło wykorzystać swój potencjał.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77287 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej