Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Kowaluk Marzena
(1)
Piekarska Jolanta (pedagog)
(1)
Radwańska Anna (pedagogika)
(1)
Wejner-Jaworska Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(4)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Język polski
(1)
Nauczanie
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62367 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [155]-170.
Podnoszony w książce problem specjalistycznej pomocy uczniom z trudnościami w uczeniu się jest bardzo istotny z punktu widzenia zarówno dobra społecznego, jakim jest właściwy poziom edukacji społeczeństwa, jak i z punktu widzenia jednostki - dziecka doznającego niepowodzeń szkolnych i jego rodziny, która musi udzielić mu właściwego wsparcia. Pomimo ponad 40 lat prowadzenia różnych form wspierania dzieci z niepowodzeniami w uczeniu się nie wykazano, jakie efekty przynosi terapia pedagogiczna. Dotychczas głównie ukazywano, jakie konsekwencje ma nieobjęcie specjalistyczną pomocą uczniów z dysleksją. Rezultaty prowadzonych badań są ogromnie ciekawe, bo z jednej strony potwierdzają spodziewane i sformułowane na wstępie hipotezy, z drugiej zaś strony autorka otrzymała dane zaskakujące na tle dotychczas publikowanych i znacznie ciekawsze. Dotyczą one oceny pozaintelektualnych obszarów zachowania i rozwoju emocjonalno-społecznego, narastania zaburzeń zachowania już u tzw. małych dzieci, za jakie niesłusznie uważa się uczniów klas drugich i trzecich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 257-258.
Książka przeznaczona dla terapeutów i nauczycieli pracujących na co dzień z dziećmi mającymi różne dysfunkcje. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach, oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: wzrokową, słuchowo-językowoą i koordynację wzrokowo-ruchową, a także dla uczniów z zaburzeniami, m. in. zespolem Aspergera, autyzmem, upośledzeniem w stopniu lekkim, z niedosłuchem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66633/I (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szkoła na miarę ucznia z dysleksją / Teresa Wejner Jaworska. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, copyright 2020. - 226 stron : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronach 218-226.
Monografia zawiera duży zasób wiedzy na temat dysleksji oraz praktyczne propozycje dotyczace dostosowania wymagań edukacyjnych do uczniów z dysleksją rozwojową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69081 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej