Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(44)
Forma i typ
Książki
(44)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(50)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(8)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(39)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kall Jacek
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika
(2)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(2)
Bruzi Hanna
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Adamik Anna Iwona
(1)
Anholt Simon
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baer Jay (1969- )
(1)
Baran Radosław
(1)
Barlow Janelle (1943- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Brach Bartłomiej
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Fog Klaus
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grzegorczyk Adam M
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Hancke Marek. Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej (pol.)
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Healey Matthew
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jeznach Maria
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Krajewski Karol
(1)
Kumar Nirmalya
(1)
Kłeczek Ryszard
(1)
Li Charlene
(1)
Lincoln Keith
(1)
Marconi Joe
(1)
Mikołajczyk Jacek
(1)
Misztal-Kania Aleksandra
(1)
Mróz-Gorgoń Barbara
(1)
Mullin Roddy
(1)
Olins Wally
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Peters Thomas J. (1942- )
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Pułka Leszek (1956- )
(1)
Rojek Roman
(1)
Rozbicka Patrycja
(1)
Schmitt Bernd (1957- )
(1)
Simonson Alex
(1)
Skorek Monika
(1)
Sobocińska Magdalena
(1)
Steenkamp Jan-Benedict E. M
(1)
Stelmach Anna (tłumacz)
(1)
Stewart Bill (1926- )
(1)
Stewart Paul Andrew (1966- )
(1)
Szablowska Marta
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Szulce Halina
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Thomassen Lars
(1)
Tichy Maciej
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Vejlgaard Henrik
(1)
Wacowska Kaja
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Wheeler Alina
(1)
Wierzchoń Michał
(1)
Williams Alison
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(1)
Łyszkowska Elżbieta
(1)
Świątkowska Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(20)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(43)
Temat
Firma (nazwa) - marketing
(19)
Firma (nazwa)
(15)
Znaki towarowe
(11)
Marketing strategiczny
(8)
Znaki towarowe - zarządzanie
(8)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Komunikacja marketingowa
(6)
Marketing
(6)
Marketing - metody
(4)
Znak towarowy
(4)
Firma (nazwa) - reklama
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody
(3)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik
(2)
Firma (nazwa) - marketing - podręcznik akademicki
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing - podręcznik akademicki
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Marketing narodowy
(2)
Opakowania - marketing
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Reklama - metody
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Znaki towarowe - marketing
(2)
Agencje reklamowe - podręcznik
(1)
Ceny - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Ceny - polityka - zagadnienia - podręcznik
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje - gospodarka - metody - podręcznik akademicki
(1)
Firma (nazwa) - marketing - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Firma (nazwa) - marketing - zagadnienia - podręcznik
(1)
Firma (nazwa) - podręcznik akademicki
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Forum (informat.) - stosowanie
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Handel międzynarodowy - organizacja - 20-21 w.
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Internet - stosowanie
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencja - polityka - podręcznik akademicki
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - a reklama
(1)
Konsumenci (ekon.) - podręcznik akademicki
(1)
Liternictwo - podręcznik
(1)
Marketing - finanse - podręcznik akademicki
(1)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(1)
Marketing - metody - poradnik
(1)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(1)
Marketing bezpośredni - metody - podręcznik
(1)
Marketing ekologiczny - podręcznik
(1)
Marketing elektroniczny - teoria
(1)
Marketing międzynarodowy - metody - 20-21 w.
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing strategiczny - metody
(1)
Nieuczciwa reklama - podręcznik
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odpady opakowaniowe - higiena
(1)
Opakowania - a marketing - zagadnienia - podręcznik
(1)
Opakowania - projekty
(1)
Promocja handlowa - podręcznik
(1)
Promocja handlowa - zagadnienia - podręcznik
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa - organizacja - metody - 20-21 w.
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - konkurencyjność
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - konkurencyjność - Polska
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja - Polska
(1)
Przedsiębiorstwo - ekonomika - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność
(1)
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja
(1)
Przemysł rolno-spożywczy - konkurencyjność
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations
(1)
Reklama - a konsumenci (ekon.)
(1)
Reklama - badanie - metody
(1)
Reklama - estetyka
(1)
Reklama - finanse - podręcznik
(1)
Reklama - język
(1)
Reklama - podręcznik
(1)
Reklama - prawo - podręcznik
(1)
Reklama - teoria
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Sponsoring - zagadnienia - podręcznik
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Techniki sprzedaży - podręcznik
(1)
Unia Europejska - a Polska - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Web 2.0 - stosowanie
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa - zarządzanie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Polska - a Unia Europejska - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
44 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60587 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Książka omawia zagadnienia związane z marketingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia. Indeks.
Jest to przejrzyście napisany poradnik, zawierający ważne informacje dotyczące kwestii tożsamości firmy, fuzji, zmian nazwy i logo firmy.Autor dokładnie omawia zagadnienia związane z budowaniem wartości firmy, opi- suje najnowsze strategie marketingowe.Analizuje kampa- nie reklamowe wielu znanych firm i podkreśla ich plusy i błędy. Powołując się na konkretne przykłady pisze co można zrobić, gdy firma popadnie w kłopoty. Książka po za studiującymi marketing i zarządzanie, przeznaczona jest dla tych czytelników, którzy zamierzają założyć własną firmę, lub już ją posiadają.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42083 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57281 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53917 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie strategii marki to niezbędnik dla marketerów dostrzegających coraz większą wagę strategii marki. Zarówno dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, jak i tych, którzy borykają się z tym tematem w swoich firmach. Zawiera praktyczną wiedzę, co i jak robić, by nie zginąć na rynku, i jak sprawić, by marka - będąc kolejnym produktem na półce - stała się jedynym wyborem konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59618 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54676 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia przy rozdziałach. - Indeksy.
Przejrzysty i bardzo kompetentny podręcznik do marketingu. Autor przedstawia pojęcie marki, jej znaczenie dla firmy oraz proces budowania i wdrażania znaku towarowego. Całość napisana bardzo przystępnie, co czyni ją zrozumiałą nawet dla osób niewtajemniczonych w tematykę. Przeznaczona dla menedżerów, doradców i trenerów oraz studentów kierunków społecznych i ekonomicznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Paweł Tkaczyk napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55516 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor publikacji omawia szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką. Wyczerpująco omawia każdy, nawet pozornie detaliczny problem związany z markami. Wydanie polskie uzupełnione zostało o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.339.138 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rebranding : strategiczna zmiana dla organizacji / Barbara Mróz-Gorgoń. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 343, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 311-341.
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Biorąc pod uwagę zmiany trendów po stronie podaży, istotnym i aktualnym tematem jest rebranding. Redefiniowanie wizerunku marki może zachodzić na różnym poziomie - od modyfikacji samego oznakowania wizualnego danej firmy, aż po zmianę strategii. Bardzo ważne jest też to, że rebranding niesie ze sobą ogromne ryzyko porażki i doprowadzenia do kryzysu wizerunkowego. W książce przedstawiona została klasyfikacja strategii, modeli i typów rebrandingu, zaprezentowane są badania wśród organizacji, które przeszły proces rebrandingu oraz zamieszczone interesujące case study.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67641 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56154 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47951 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej