Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(8)
Autor
Bonek Tomasz
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Grzesiak Paweł
(1)
Głąb Paweł
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Smaga Marta
(1)
Sobota Daniel
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Firmowa witryna internetowa
(6)
Marketing elektroniczny
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Blog
(2)
Portal internetowy - budowa i organizacja - poradnik
(2)
Reklama internetowa
(2)
Blogi
(1)
Content marketing
(1)
Firmowa witryna internetowa - budowa i organizacja - poradnik
(1)
Firmowa witryna internetowa - zarządzanie - poradnik
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel elektroniczny - poradnik
(1)
Innowacje - stosowanie - marketing - 20-21 w. - poradnik
(1)
Internet
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka - 20-21 w. - poradnik
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marka własna
(1)
Marketing elektroniczny - poradnik
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Portale internetowe
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Prawo handlowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne - poradnik
(1)
Public relations
(1)
Reklama - metody
(1)
Strony WWW - budowa i organizacja - poradnik
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53907 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 179, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69079 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niech Cię widzą w sieci! : blog lub serwis branżowy od podstaw / Grzegorz Miłkowski. - Gliwice : Helion SA, copyright 2020. - 141, 3 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Poradnik marketingu treści dla przedsiębiorców chcących stworzyć firmowego bloga lub branżowy portal.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68453 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autor w bardzo przystępny sposób wyjaśnia wszystkie zawiłości prawne związane z zakładaniem sklepu internetowego. W książce odnajdziemy także wzory umów i regulaminów, które pomogą od początku działać zgodnie z literą prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69191 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 153-159.
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69936 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej