Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Blajer-Gołębiewska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Decyzje
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Giełda
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 239-260.
Monografia poświęcona wpływowi reputacji przedsiębiorstw na zachowania inwestorów giełdowych z uwzględnieniem społecznych i psychologicznych czynników kształtujących tę relację. Autorka w publikacji zaprezentowała wyniki badań eksperymentalnych dotyczących zmiennych kształtujących reputację przedsiębiorstwa oraz jej wpływu na decyzje inwestorów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67475 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej