Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(7)
Forma i typ
Książki
(6)
Proza
(4)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Gry i zabawki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W73 (Żytnia 64)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(2)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD25 (Żytnia 64)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(2)
Autor
Adler-Olsen Jussi (1950- )
(2)
Adler-Olsen Jussi (1950- ). Department Q (pol.)
(2)
Cymbrykiewicz Joanna (1976- )
(2)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Chojnacki Marcin M
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Grenier Laurence
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Kalita Marcin
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Staszenko-Chojnacka Dominika
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura duńska
(2)
Literatura francuska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Gracze komputerowi
(7)
Gry komputerowe
(3)
Carl Mørck (postać fikcyjna)
(2)
Dziennikarze
(2)
Policjanci
(2)
Terroryzm
(2)
Uchodźcy
(2)
Czasopismo hobbystyczne
(1)
Grand Theft Auto V (gra komputerowa)
(1)
Hakerzy
(1)
Legend of Zelda : breath of the wild (gra komputerowa)
(1)
Małe miasto
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sporty wirtualne
(1)
Sprawczość (psychologia)
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Telewizja
(1)
Wiedźmin (gra komputerowa)
(1)
Śpiączka
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Dania
(2)
Europa
(2)
Irak
(2)
Polska
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Powieść
(3)
Kryminał
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Kultura i sztuka
(2)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Trash story / Mateusz Górniak. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Ha!art, 2022. - 117, [2] strony ; 20 cm.
(Seria Prozatorska)
Kołysanka dla epoki telewizji i pępkowe społeczeństwa katastrofy. Historię zaczyna opowiadać Mati, chłopak z małego miasteczka na Śląsku, który pragnie wyjść poza mówienie "ja" i rozsadzić dostępne mu formy snucia opowieści. Narrację przechwytują więc przedmioty, śmieci, postaci z kreskówek i filmowe konwencje. Toster opowiada o dojrzewaniu, brudna fałdka na pościeli o miłości, Krowa żegna się z Kurczakiem, paranoiczny detektyw prowadzi dochodzenie dotyczące konkursu na esej katyński dla podstawówek, a Walduś Kiepski fantazjuje o wielkim wybuchu. Logiką tej fikcji literackiej są nieustające zmiany perspektywy, a recykling, wywrotowy humor i kulturowe przechwycenia pracują na rzecz strategii czułościowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-sport : zostań mistrzem / Marcin Kalita. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : HarperCollins, 2021. - 203, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronie 202.
Autor przedstawia tajniki gier komputerowych oraz pokazuje, że granie nie musi być tylko zabawą, a może stać się realnym sportem, który wymaga odpowiedniego sprzętu, umiejętności oraz licznych treningów. Książka zawiera wywiad ze znanym graczem Filipem Kubskim ps. Neo oraz z założycielem polskiej ligi e-sportowej Marcinem Gortatem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest ; #2)
Wiek: 12 lat+.
Escape Quest to seria książko-gier. Łączy w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Departament Q / Jussi Adler-Olsen ; 8)
Ósmy tom cyklu „Departament Q” z Carlem Morckiem w roli głównej. Przez ponad dziesięć lat Assad był pełną tajemnic siłą napędową Departamentu Q, ale seria tragicznych wydarzeń doprowadziła go w końcu na skraj całkowitego załamania. Tylko ciężko doświadczona przez życie Rose może mu pomóc poradzić sobie z mrocznymi demonami, które budzą się dzięki relacji hiszpańskiego dziennikarza Joana Aiguadera na temat tragicznej śmierci pewnej uchodźczyni. Zaczyna się trwające trzynaście dni nerwowe odliczanie do ostatecznej katastrofy w samym sercu Europy wywołanej przez bezwzględnego irackiego oprawcę Ghaaliba, w których to wydarzeniach Assad odgrywa główną rolę... Poprzedni tom nosi tytuł "Kobieta z blizną", kolejny "Chlorek sodu".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
E-book
W koszyku
(Departament Q / Jussi Adler-Olsen ; 8)
E-BOOK. Ósmy tom cyklu „Departament Q” z Carlem Morckiem w roli głównej. Przez ponad dziesięć lat Assad był pełną tajemnic siłą napędową Departamentu Q, ale seria tragicznych wydarzeń doprowadziła go w końcu na skraj całkowitego załamania. Tylko ciężko doświadczona przez życie Rose może mu pomóc poradzić sobie z mrocznymi demonami, które budzą się dzięki relacji hiszpańskiego dziennikarza Joana Aiguadera na temat tragicznej śmierci pewnej uchodźczyni. Zaczyna się trwające trzynaście dni nerwowe odliczanie do ostatecznej katastrofy w samym sercu Europy wywołanej przez bezwzględnego irackiego oprawcę Ghaaliba, w których to wydarzeniach Assad odgrywa główną rolę... Poprzedni tom nosi tytuł "Kobieta z blizną", kolejny "Chlorek sodu".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sztuka, Media, Kultura)
Bibliografia na stronach 203-207. Indeksy.
Autorka prezentuje proces upowszechnienia gier wideo w Polsce oraz kształtowania tożsamości gracza, który rozpoczął się jeszcze w latach 80. XX wieku, a przybrał na sile po transformacji ustrojowej. W publikacji sytuuje gry w obszernym kontekście postępującej w Polsce lat 90. informatyzacji oraz komputeryzacji; popularnych ówcześnie praktyk odbiorczych, determinowanych przez brak oficjalnej dystrybucji gier, a także trudności w zdobyciu sprzętu komputerowego. Analizuje również obszerny materiał źródłowy w postaci prasy hobbystycznej z tego okresu, dzięki której gry wideo zostały przedstawione odbiorcom jako nowatorskie oraz interesujące medium – omawia takie tytuły, jak: „Bajtek”, „Gambler”, „Gry Komputerowe”, „Świat Gier Komputerowych”, „Reset”, „Secret Service” i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Estetyka sprawczości w grach wideo / Marcin M. Chojnacki. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022. - 272 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Sztuka, Media, Kultura)
Bibliografia, netografia na stronach 261-272.
Książka bardzo udanie łączy pracę teoretyczną wysokiej próby (bo co do świetnej orientacji autora we współczesnych studiach nad grami nie można mieć żadnych wątpliwości) ze studiami przypadku ilustrującymi przydatność wypracowanego modelu badań. To dobra książka naukowa, jak w wypadku większości publikacji dotyczących gier potencjalnie interesująca także dla ambitnych miłośników spoza kręgów akademickich. Jej zadaniem jest przybliżenie, za pośrednictwem groznawczej perspektywy, estetycznego wymiaru sprawstwa gracza, omówienie czynników wzmacniających i osłabiających jego odczuwanie, a także wskazanie oraz przeanalizowanie na wybranych przykładach, ujawniających się podczas rozgrywki, warstw sprawczości kształtujących nasze doświadczenie odbiorcze. (Z recenzji prof. dr. hab. Mirosława Filiciaka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72942 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej