Forma i typ
Książki
(4)
Proza
(2)
Gry i zabawki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(1)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(1)
BD21 (Solidarności 90)
(1)
BD25 (Żytnia 64)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Adler-Olsen Jussi (1950- )
(1)
Adler-Olsen Jussi (1950- ). Department Q (pol.)
(1)
Chappuis Dimitri
(1)
Chiu Pa Ming (1977- )
(1)
Cymbrykiewicz Joanna (1976- )
(1)
Gandzel Mariusz (1980- )
(1)
Grenier Laurence
(1)
Kalita Marcin
(1)
Puszczewicz Marek
(1)
Staszenko-Chojnacka Dominika
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura duńska
(1)
Literatura francuska
(1)
Temat
Gracze komputerowi
(4)
Carl Mørck
(1)
Czasopismo hobbystyczne
(1)
Dziennikarze
(1)
Gry komputerowe
(1)
Hakerzy
(1)
Policjanci
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sporty wirtualne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Terroryzm
(1)
Uchodźcy
(1)
Śpiączka
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Dania
(1)
Europa
(1)
Irak
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Gry komputerowe
(1)
Gry paragrafowe
(1)
Kryminał
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Powieść
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-sport : zostań mistrzem / Marcin Kalita. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : HarperCollins, 2021. - 203, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronie 202.
Autor przedstawia tajniki gier komputerowych oraz pokazuje, że granie nie musi być tylko zabawą, a może stać się realnym sportem, który wymaga odpowiedniego sprzętu, umiejętności oraz licznych treningów. Książka zawiera wywiad ze znanym graczem Filipem Kubskim ps. Neo oraz z założycielem polskiej ligi e-sportowej Marcinem Gortatem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Escape Quest ; #2)
Wiek: 12 lat+.
Escape Quest to seria książko-gier. Łączy w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu „escape room”. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Departament Q / Jussi Adler-Olsen ; 8)
Ósmy tom cyklu „Departament Q” z Carlem Morckiem w roli głównej. Przez ponad dziesięć lat Assad był pełną tajemnic siłą napędową Departamentu Q, ale seria tragicznych wydarzeń doprowadziła go w końcu na skraj całkowitego załamania. Tylko ciężko doświadczona przez życie Rose może mu pomóc poradzić sobie z mrocznymi demonami, które budzą się dzięki relacji hiszpańskiego dziennikarza Joana Aiguadera na temat tragicznej śmierci pewnej uchodźczyni. Zaczyna się trwające trzynaście dni nerwowe odliczanie do ostatecznej katastrofy w samym sercu Europy wywołanej przez bezwzględnego irackiego oprawcę Ghaaliba, w których to wydarzeniach Assad odgrywa główną rolę... Poprzedni tom nosi tytuł "Kobieta z blizną".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 9 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 duń. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Sztuka, Media, Kultura)
Bibliografia na stronach 203-207. Indeksy.
Autorka prezentuje proces upowszechnienia gier wideo w Polsce oraz kształtowania tożsamości gracza, który rozpoczął się jeszcze w latach 80. XX wieku, a przybrał na sile po transformacji ustrojowej. W publikacji sytuuje gry w obszernym kontekście postępującej w Polsce lat 90. informatyzacji oraz komputeryzacji; popularnych ówcześnie praktyk odbiorczych, determinowanych przez brak oficjalnej dystrybucji gier, a także trudności w zdobyciu sprzętu komputerowego. Analizuje również obszerny materiał źródłowy w postaci prasy hobbystycznej z tego okresu, dzięki której gry wideo zostały przedstawione odbiorcom jako nowatorskie oraz interesujące medium – omawia takie tytuły, jak: „Bajtek”, „Gambler”, „Gry Komputerowe”, „Świat Gier Komputerowych”, „Reset”, „Secret Service” i inne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71245 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej