Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
BD46 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(10)
Autor
Greene Ross W
(3)
Skowrońska Dorota (język angielski)
(2)
Baranowska Wanda
(1)
Czerwiński Kazimierz (edukacja)
(1)
Dernowska Urszula
(1)
Domagała-Kręcioch Agnieszka
(1)
Hirszel Krzysztof (1929- )
(1)
Korczak Janusz (1878?-1942)
(1)
Maksymowicz-Hamann Jowita
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Newerly Igor (1903-1987)
(1)
Olbrycht Katarzyna (1949- )
(1)
Pankowska Dorota
(1)
Pawlak Agnieszka (1971- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(5)
1950 - 1959
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Pedagodzy
(2)
Temat
Interakcja wychowawcza
(10)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Mentoring
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Trudności wychowawcze
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Agresywność - socjologia
(1)
Agresywność - zwalczanie
(1)
Autorytet
(1)
Bruner, Jerome Seymour (1915-2016)
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Dziecko - psychologia
(1)
Dziecko - socjologia
(1)
Dziecko niedostosowane społecznie
(1)
Interakcja wychowawcza - szkice
(1)
Interakcje społeczne - szkolnictwo
(1)
Komunikacja społeczna - szkolnictwo - szkice
(1)
Mediacja szkolna
(1)
Młodzież - psychologia
(1)
Młodzież - socjologia
(1)
Nauczanie - efektywność - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Nauczanie - psychologia
(1)
Nauczanie początkowe - efektywność
(1)
Nauczanie początkowe - organizacja
(1)
Nauczyciele - a uczniowie
(1)
Nauczyciele - a uczniowie - szkice
(1)
Nauczyciele - język - szkice
(1)
Nauczyciele - praca - efektywność - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Nauczyciele - szkolenie - Polska - od 2001 r.
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Personalizm
(1)
Poczucie własnej wartości - a młodzież
(1)
Pojęcia - psychologia - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Psychologia wychowawcza - Polska - od 2001 r.
(1)
Psychologia wychowawcza - metody - Polska - od 2001 r.
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Stosunki interpersonalne - szkolnictwo - szkice
(1)
Uczenie się - efektywność
(1)
Uczenie się - organizacja
(1)
Uczniowie - psychologia - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Uczniowie - wychowanie - szkice
(1)
Wartość - psychologia
(1)
Wychowanie - metody
(1)
Wychowanie - metody - Polska - od 2001 r.
(1)
Wygotski, Lew (1896-1934)
(1)
Wykluczenie społeczne - socjologia
(1)
Wykluczenie społeczne - zwalczanie
(1)
Wzór osobowy
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Opracowanie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10790/III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dla nauczycieli i pedagogów.
Bibliografia na stronach 377-378.
Szkoła ma problem z dzieckiem. Rodzice mają problem ze szkołą. W tym wszystkim jest dziecko – coraz bardziej sfrustrowane i przygniecione nadmiarem wymagań nie jest w stanie efektywnie wykorzystać swojego potencjału. Zbyt często nauczyciele podejmują desperackie próby wpłynięcia na zachowanie dziecka poprzez zwiększenie wymagań i represji. To nie działa. Dr Ross W. Greene, uznany autorytet w dziedzinie psychologii klinicznej dzieci i młodzieży, pokazuje, dlaczego tradycyjne szkolne metody dyscyplinowania dzieci nie sprawdzają się we współczesnej szkole. Oferuje skutecznie działający model rozwiązywania problemów przez współdziałanie – rodziców, szkoły i dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76783 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51787 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przed rodzicami stoi ważne zadanie: dowiedzieć się, kim jest ich dziecko, jakie ma umiejętności, upodobania, cele i kierunki i umożliwić im realizowanie ich potencjału. Rodzice chcą również, aby ich dzieci były niezależne, ale też – żeby nie podejmowały złych decyzji. Nie chcą wywierać nacisku, ale chcą jednocześnie, żeby dziecko było chętne do działania. Nie chcą krzyczeć, ale chcą być wysłuchani. Dobre rodzicielstwo to nieustanne balansowanie między tym, czego potrzebuje dziecko, a tym, czego chce rodzic. Psycholog i autor książek, dr Ross Greene, proponuje stworzony przez siebie model rozwiązywania problemów przez współpracę, co pozwala na całkowitą rezygnację z nieskutecznych tradycyjnych metod, takich jak kary, nagrody, groźby i przekupstwa. W zamian rodzic dostaje narzędzia, które pozwalają dzieciom czuć się wysłuchanymi i ważnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pedagog szkolny : homo viator w labiryncie życia szkolnego / Agnieszka Domagała-Kręcioch. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2020. - 178, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Książka stanowi vademecum pracy pedagoga szkolnego. Autorka zebrała informacje na temat pracy wychowawczej, rozwojowej i organizacyjnej jaką wykonuje pedagog w szkole.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69179 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przed rodzicami stoi ważne zadanie: dowiedzieć się, kim jest ich dziecko, jakie ma umiejętności, upodobania, cele i kierunki i umożliwić im realizowanie ich potencjału. Rodzice chcą również, aby ich dzieci były niezależne, ale też – żeby nie podejmowały złych decyzji. Nie chcą wywierać nacisku, ale chcą jednocześnie, żeby dziecko było chętne do działania. Nie chcą krzyczeć, ale chcą być wysłuchani. Dobre rodzicielstwo to nieustanne balansowanie między tym, czego potrzebuje dziecko, a tym, czego chce rodzic. Psycholog i autor książek, dr Ross Greene, proponuje stworzony przez siebie model rozwiązywania problemów przez współpracę, co pozwala na całkowitą rezygnację z nieskutecznych tradycyjnych metod, takich jak kary, nagrody, groźby i przekupstwa. W zamian rodzic dostaje narzędzia, które pozwalają dzieciom czuć się wysłuchanymi i ważnymi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73669 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54652 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53305 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej