Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W106 (Twarda 64)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(11)
Autor
Brzezińska Monika M
(2)
Annusewicz Olgierd
(1)
Chmielnicki Paweł (1972- )
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Garlicki Jan Ryszard (1958- )
(1)
Jakubowski Paweł (prawo)
(1)
Jarentowski Marek
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Krasowski Paweł (politolog)
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Majdecka Kamila
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Minich Dobrochna (1984- )
(1)
Rafałowski Wojciech (1986- )
(1)
Siedziako Michał (1985- )
(1)
Sowiński Sławomir (1968- )
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Węgrzecki Janusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Wybory parlamentarne
(4)
Kampania wyborcza
(3)
Kampania wyborcza parlamentarna
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Marketing polityczny
(3)
Partie polityczne
(3)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - 2007 r.
(2)
Komunikacja polityczna - Polska - od 1989 r.
(2)
Kampania wyborcza - Czechy - 2010 r.
(1)
Kampania wyborcza - Polska - 2005 r.
(1)
Kampania wyborcza - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza - a środki masowego przekazu - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego - Polska
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kampania wyborcza prezydencka - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza prezydencka - Stany Zjednoczone - 2008 r.
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Korupcja
(1)
Marketing polityczny - Polska - 2005 r.
(1)
Marketing polityczny - Polska - 2011 r.
(1)
Marketing polityczny - Polska - od 1989 r.
(1)
Marketing polityczny - Stany Zjednoczone - od 2000 r.
(1)
PRL
(1)
Parlamentarzyści - Polska - 1989-2011 r.
(1)
Partie polityczne - Polska - 2005 r.
(1)
Politycy
(1)
Polityka - a środki masowego przekazu - Polska - od 1989 r.
(1)
Polityka - język - Polska - od 1989 r.
(1)
Polityka wewnętrzna
(1)
Prawo wyborcze
(1)
Prawodawstwo
(1)
Program polityczny
(1)
Suwerenność państwa - Polska - od 2004 r.
(1)
Suwerenność państwa - filozofia
(1)
Suwerenność państwa - teoria
(1)
Szkolnictwo wyższe - filozofia
(1)
Szkolnictwo wyższe - organizacja
(1)
Uczciwość
(1)
Unia Europejska - a Polska - od 2004 r.
(1)
Wybory - Angola
(1)
Wybory - Finlandia - 2011-2012 r.
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego (2019)
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2006 r.
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2009 r.
(1)
Wybory parlamentarne - Polska - 2007 r.
(1)
Wybory parlamentarne - prawo - Polska - stan na 2005 r.
(1)
Wybory parlamentarne w Polsce (2019)
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Wybory prezydenckie - Polska - od 1989 r.
(1)
Wybory prezydenckie - a marketing polityczny - Rosja
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (2020)
(1)
Środki masowego przekazu - a polityka - Polska - od 1989 r.
(1)
Środki masowego przekazu - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Niemcy - polityka - Polska - od 2004 r.
(1)
Polska - a Unia Europejska - od 2004 r.
(1)
Polska - polityka - socjologia - 2005 r.
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Historia
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wydanie I. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 237, [3] strony ; 23 cm.
(Reportaż)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii – sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55218 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70804 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 265-294. Indeks.
Jest to pionierska monografia, która koncentruje się na problematyce manipulacji ważnością propozycji programowych podczas kampanii wyborczej. W światowej politologii publikacje związane z kluczową dla badań Rafałowskiego koncepcją własności kwestii mają wysoką rangę, jednak w polskim piśmiennictwie naukowym odwołania do nich są nieliczne, a pojęcie i związana z nią teoria nie były do tej pory przedmiotem systematycznych rozważań ani implementacji w badaniach polskiej sceny politycznej. (…) Jest to książka z bogatym fundamentem teoretycznym i metodologicznym, operująca specjalistycznym językiem i aparatem pojęciowym charakterystycznym dla nauk politycznych i socjologii. (…) Książka nie jest poradnikiem z zakresu marketingu politycznego, w którym jak na tacy podane są sposoby i narzędzia do prowadzenia kampanii wyborczej. Niemniej inteligentny czytelnik bez większego trudu wyłuska z tej solidnej naukowej analizy wiedzę o tym, jakie strategie są ryzykowne, które zaś – pod pewnymi warunkami – przyniosą niemal pewne zwycięstwo. Dowie się też, kto zazwyczaj stosuje w kampanii strategię tysiąca kwiatów, kiedy i pod jakimi warunkami wyjście poza własne terytorium programowe może być skuteczną taktyką wyborczą, jakie treści mają duży potencjał demobilizacji elektoratu przeciwnika, jak skupić uwagę elektoratu na tematach dających przewagę w rywalizacji o władzę. (z recenzji prof. dr hab. Anny Pacześniak)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49619 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 544-584.
Publikacja stanowiąca pierwszą w Polsce analizę sposobu, w jaki proces ustawodawczy wykorzystywany jest jako narzędzie służące zgłaszaniu i realizacji obietnic wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67894 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej