Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(2)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
W106 (Twarda 64)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(10)
Autor
Lakomy Mirosław
(2)
Annusewicz Olgierd
(1)
Brzezińska Monika M
(1)
Celiński Marcin (1970- )
(1)
Cichosz Marzena
(1)
Daniel Krystian
(1)
Garlicki Jan Ryszard (1958- )
(1)
Jakubowski Paweł (prawo)
(1)
Jarentowski Marek
(1)
Jeziński Marek
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Krawczyk Dawid (1991- )
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Matuszewski Paweł
(1)
Oświecimski Konrad (1978- )
(1)
Peszyński Wojciech (1981- )
(1)
Piątek Tomasz (1974- )
(1)
Seklecka Aleksandra
(1)
Stoppel Anna
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kampania wyborcza prezydencka
(5)
Komunikacja polityczna
(3)
Marketing polityczny
(3)
Wybory prezydenckie - Polska - od 1989 r.
(3)
Kampania wyborcza - Polska - od 1989 r.
(2)
Kampania wyborcza prezydencka - Polska - od 1989 r.
(2)
Komunikacja polityczna - Polska - od 1989 r.
(2)
Marketing polityczny - Polska - od 1989 r.
(2)
Wybory prezydenckie w Polsce (2015)
(2)
Duda, Andrzej (1972- )
(1)
Dyskusja
(1)
Głosowanie
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Kampania wyborcza - Czechy - 2010 r.
(1)
Kampania wyborcza - a środki masowego przekazu - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego - Polska
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza prezydencka - Polska - 2010 r.
(1)
Kampania wyborcza prezydencka - Stany Zjednoczone - 2008 r.
(1)
Katastrofa smoleńska (2010)
(1)
Marketing polityczny - Polska - 2010 r.
(1)
Marketing polityczny - Polska - 2011 r.
(1)
Marketing polityczny - Stany Zjednoczone - od 2000 r.
(1)
Media społecznościowe
(1)
Parlamentarzyści - Polska - 1989-2011 r.
(1)
Perswazja
(1)
Polityka
(1)
Polityka - język - Polska - od 1989 r.
(1)
Prawo i Sprawiedliwość (PiS)
(1)
Public relations
(1)
Socjotechnika
(1)
Trolle
(1)
Wpływ (politologia)
(1)
Wybory - Angola
(1)
Wybory - Finlandia - 2011-2012 r.
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego (2019)
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2009 r.
(1)
Wybory parlamentarne
(1)
Wybory parlamentarne - Polska - 2007 r.
(1)
Wybory parlamentarne w Polsce (2019)
(1)
Wybory prezydenckie
(1)
Wybory prezydenckie - Polska - 2010 r.
(1)
Wybory prezydenckie - a marketing polityczny - Rosja
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (1995)
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (2000)
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (2005)
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (2010)
(1)
Wybory prezydenckie w Polsce (2020)
(1)
Wybory samorządowe - Polska - 2010 r
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Monografia
(1)
Publicystyka
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60423 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dyskurs Politologiczny)
Publikacja poświęcona procesowi coraz szerszego wykorzystywania narzędzi internetowych w kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych i w Polsce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67089 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Cyrk polski / Dawid Krawczyk. - Wydanie I. - Wołowiec : Wydawnictwo Czarne, 2021. - 237, [3] strony ; 23 cm.
(Reportaż)
Od Stalowej Woli po Słupsk: Dawid Krawczyk podąża śladem trzech kampanii wyborczych, by odkryć, jak wygląda prawdziwa rozpolitykowana Polska. Zjada kilogramy grillowanej kiełbasy, zapija je słodkimi napojami sokopodobnymi, jednym uchem słucha polityków, a drugim chwyta, co mówią ludzie w kolejkach do grilla, na wiejskich dożynkach, w eleganckich salach konferencyjnych. Obserwuje też tych, których omijają światła reflektorów, a bez których nie byłoby kampanii – sztabowców, szefów biur prasowych, ochroniarzy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55218 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 273-281.
Publikacja dotyczy zagrożeń współczesnej demokracji i koncentruje się na analizie komunikowania perswazyjnego, które stało się powszechne w związku z amerykanizacją kampanii wyborczych. W monografii skoncentrowano się zatem na opisie tego zjawiska, ze szczególnym uwzględnieniem erystyki jako narzędzia prowadzenia sporów politycznych. Osnową tych analiz jest kazus wyborów z 2005 roku, które uznano za najbardziej interesujące w ostatnim dwudziestopięcioleciu III RP. Zasadniczym celem pracy jest analiza zjawiska komunikowania perswazyjnego z perspektywy kandydatów biorących udział w polskich kampaniach prezydenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67131 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49692 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 370-392.
Autorka analizuje w jakim kierunku podąża proces zmian w prowadzeniu kampanii rywalizacyjnych i jak technologie informacyjno-komunikacyjne wzbogacają, a zarazem przeobrażają ten proces. Temat ten jest wysoce aktualny, znajduje się w toku ewolucji, posiada dynamiczny charakter i ze względu na swoją „świeżość” ciągle jest niewystarczająco osadzony i opracowany w literaturze. Z tego względu należy uznać wkład Autorki pracy za pionierski i wnoszący nowe, naukowo istotne ustalenia dla podjętego przez nią tematu. Książka dostarcza wielu istotnych informacji o charakterze poznawczym, a także postulatów i wniosków o charakterze praktycznym, które mogą stanowić przydatne rekomendacje dotyczące tego, jak wpływać na opinię publiczną w toku prowadzonych kampanii wyborczych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Duda i jego tajemnice / Tomasz Piątek, Marcin Celiński. - Warszawa : Wydawnictwo Arbitror, copyright 2020. - 233, [1] strona ; 24 cm.
(#ArbitrorFakty)
Książka jest efektem śledztwa dziennikarskiego poświęconego Antoniemu Macierewiczowi. Przeprowadził je dziennikarz "Wyborczej", Tomasz Piątek. W wyniku półtorarocznej pracy powstała książka ilustrująca więź między Macierewiczem a gangsterem-finansistą Siemionem Mogilewiczem, który jest mocno związany z Moskwą, gdy od lat współpracuje z GRU. Śledztwo jest oparte na faktach uzyskanych od informatorów oraz wiadomościach znalezionej w Internecie, archiwach sądowych i Bibliotece Narodowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej