Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(5)
Autor
Cichosz Marzena
(1)
Daniel Krystian
(1)
Jakubowski Paweł (prawo)
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Lakomy Lilianna
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Wybory prezydenckie - Polska - od 1989 r.
(3)
Kampania wyborcza - Polska - od 1989 r.
(2)
Kampania wyborcza prezydencka - Polska - od 1989 r.
(2)
Komunikacja polityczna - Polska - od 1989 r.
(2)
Marketing polityczny - Polska - od 1989 r.
(2)
Dyskusja
(1)
Kampania wyborcza - Czechy - 2010 r.
(1)
Kampania wyborcza - a środki masowego przekazu - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego - Polska
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - 2011 r.
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing polityczny - Polska - 2011 r.
(1)
Marketing polityczny - Stany Zjednoczone - od 2000 r.
(1)
Parlamentarzyści - Polska - 1989-2011 r.
(1)
Perswazja
(1)
Polityka
(1)
Polityka - język - Polska - od 1989 r.
(1)
Wybory - Angola
(1)
Wybory - Finlandia - 2011-2012 r.
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2009 r.
(1)
Wybory prezydenckie - a marketing polityczny - Rosja
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60423 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49692 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 273-281.
Publikacja dotyczy zagrożeń współczesnej demokracji i koncentruje się na analizie komunikowania perswazyjnego, które stało się powszechne w związku z amerykanizacją kampanii wyborczych. W monografii skoncentrowano się zatem na opisie tego zjawiska, ze szczególnym uwzględnieniem erystyki jako narzędzia prowadzenia sporów politycznych. Osnową tych analiz jest kazus wyborów z 2005 roku, które uznano za najbardziej interesujące w ostatnim dwudziestopięcioleciu III RP. Zasadniczym celem pracy jest analiza zjawiska komunikowania perswazyjnego z perspektywy kandydatów biorących udział w polskich kampaniach prezydenckich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67131 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej