Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(77)
Forma i typ
Książki
(77)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(80)
wypożyczone
(3)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(6)
W51 (Bielskiego 3)
(4)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(73)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(3)
Boguszewicz-Kreft Monika
(2)
Gasper Dorota
(2)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(2)
Mruk Henryk
(2)
Oruba Norbert
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Żyminkowski Tomasz
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Armstrong Gary
(1)
Bajak Maria
(1)
Barletta Martha
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Bernoff Josh
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bierzyński Jakub
(1)
Blythe Jim (1951- )
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Brańka Sebastian
(1)
Brunson Russell
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cardone Natale
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cornelissen Joep
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
Denny Richard (1944- )
(1)
Dmuchowski Tomasz
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Doroba Anita
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Dyba Adam
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Figiel Adam
(1)
Fletcher Winston
(1)
Fras Janina
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Gracz Leszek
(1)
Graszewicz Marek (1949- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Griszel Weronika
(1)
Gryszkiewicz Bronisław
(1)
Górska Grażyna (tłumacz)
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta (1950- )
(1)
Jastrzębski Jerzy (1945- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kamiński Leszek (komunikacja)
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kmita Anna (1978- )
(1)
Kornobis Maciej
(1)
Kowalska Marzena (marketing)
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kruszewski Łukasz
(1)
Krzysztofek Kazimierz
(1)
Król Lech C
(1)
Kuczyński Jarosław
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Li Charlene
(1)
Limański Andrzej
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Manczak Iryna
(1)
Markiewicz Maciej (język angielski)
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(1)
Nestorowicz Renata
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Olszewski Piotr (1953- )
(1)
Olędzki Jerzy (1945- )
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Orzechowski Jarosław
(1)
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(1)
Oszajca Anna
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Polak Krzysztof (pedagogika)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(29)
2010 - 2019
(27)
2000 - 2009
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(27)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(8)
Menedżerowie
(5)
Szkoły wyższe
(5)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. reklamy
(2)
Copywriterzy
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(58)
Marketing
(13)
Komunikacja społeczna
(9)
Komunikowanie marketingowe
(7)
Media społecznościowe
(7)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Firma (nazwa) - marketing
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Marketing - metody
(4)
Marketing cyfrowy
(4)
Public relations
(4)
Satysfakcja konsumentów
(4)
Strategia marketingowa
(4)
Techniki sprzedaży
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Internet - socjologia
(3)
Kanały marketingowe
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikowanie marketingowe - teoria
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Marketing elektroniczny
(3)
Promocja handlowa
(3)
Przedsiębiorstwo
(3)
Reklama
(3)
Segmentacja rynku
(3)
Sprzedaż
(3)
Branding (marketing)
(2)
Copywriting
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Instagram
(2)
Internet - stosowanie
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Komunikowanie marketingowe - podręcznik akademicki
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing doświadczeń
(2)
Marketing partnerski
(2)
Marketing sensoryczny
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Nowy produkt
(2)
Obsługa klienta
(2)
Perswazja
(2)
Promocja handlowa - metody
(2)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - marketing
(2)
Reklama - metody
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Stosunki interpersonalne
(2)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(2)
Zachowania konsumentów
(2)
Znaki towarowe
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie
(2)
Agencje reklamowe
(1)
Analiza semiotyczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badania marketingowe
(1)
Banki - marketing - polityka
(1)
Banki - reklama - polityka
(1)
Banki - socjologia - 21 w.
(1)
Blog
(1)
Ceny
(1)
Ceny - polityka - zagadnienia
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Decyzje
(1)
Dziennikarstwo - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Edukacja medialna - socjologia
(1)
Edukacja medialna - socjologia - Polska - od 2004 r.
(1)
Ekonomia behawioralna
(1)
Eksperci
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Facebook
(1)
Film - socjologia - Polska - od 1989 r.
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Forum (informat.) - stosowanie
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska
(1)
Gender marketing
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Gospodarka terenowa
(1)
Handel detaliczny
(1)
Influencer marketing
(1)
Innowacje
(1)
Innowacje organizacyjne
(1)
Internet - socjologia - Polska - od 2001 r.
(1)
Język polski
(1)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(1)
Komunikacja interpersonalna - metody
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa - socjologia
(1)
Komunikacja społeczna - 21 w.
(1)
Komunikacja społeczna - etyka
(1)
Komunikacja społeczna - metody
(1)
Komunikacja społeczna - poradnik
(1)
Komunikacja społeczna - socjologia
(1)
Komunikacja społeczna - teoria
(1)
Komunikacja społeczna - zagadnienia - Polska
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Temat: czas
2001-
(9)
2001-0
(4)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Świętokrzyskie, województwo - strategia rozwoju
(1)
Gatunek
Poradnik
(17)
Opracowanie
(6)
Monografia
(4)
Podręcznik
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(29)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
77 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45041 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Rozbudowany podręcznik, zawiera liczne przykłady działań marketingowych. Niektóre z nich zostały wyróżnione w formie studiów przypadków, inne wplecione w rozważania teoretyczne. Przykłady pochodzą z różnych stron świata, ale przeważają przykłady z rynku amerykńskiego. Tekst podręcznika został wzbogacony komentarzami autorów i definicjami podstawowych pojęć zamieszczonymi na marginesach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63939 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64288 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 168-179.
Książka przedstawia beacony jako technologię z obszaru internetu rzeczy w kontekście ich wykorzystania w komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70153 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54188 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51383 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing premium / Dominika Trawka. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2020. - 171, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
(Onepress)
W książce opisano 12 trendów skutecznie wspomagających promocję brandów z wyższej półki, a także podano ponad 50 konkretnych przykładów działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54622 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nadaj życie marce czyli Jak stworzyć skuteczną komunikację / Krzysztof Wadas. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 228, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę ― a teraz przyszedł czas na budowanie jego pożądanego wizerunku. Znajdziesz tu mnóstwo cennych informacji i wskazówek dotyczących trzech kluczowych dla komunikowania marki obszarów, jakimi są: zagadnienia związane z grupą docelową (definiowanie, rozpoznawanie, dobór języka przekazu itd.); znaczenie dobrej kreacji i rozwiązania sprzyjające efektywności reklamy; najpopularniejsze kanały komunikacji z konsumentem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75870 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
Autorzy książki omówili poszczególne sekwencje procesu komunikacji rynkowej - jego planowanie, projektowanie, organizowanie i pomiar efektów. Publikacja dla studentów zarządzania i marketingu, słuchaczy specjalistycznych kursów kształtujących umiejętność komunikowania się z nabywcami oraz pracowników działów marketingu i promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48073 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 317-333.
Książka stanowi pierwszą systematyczną próbę analizy polskiego rynku komunikacji marketingowej z wykorzystaniem narzędzi symbolicznej teorii organizacji. Kieruje ona uwagę na socjokulturowy, dynamiczny kontekst funkcjonowania marek, nie redukując kultury do uniwersalnych wymiarów psychologicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71238 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 183-184.
Choć nie zawsze to dostrzegasz, spotykasz się z nią na każdym kroku. Zasada najniższej energii to naturalna, ewolucyjna ludzka skłonność do oszczędzania energii - powód, dla którego nie robimy rzeczy, które powinniśmy robić, a kiedy już je robimy, wybieramy tę łatwiejszą drogę. Ta niepozorna tendencja okazuje się mieć niebagatelne znaczenie dla naszej komunikacji, kształtowania dobrych i złych nawyków, dla sposobu, w jaki łączymy się w grupy i pary, sprzedajemy i kupujemy, w jaki projektujemy nasze otoczenie, zarządzamy swoimi zespołami, ale też w jaki podlegamy zarządzaniu jako podwładni. Dzięki analizie tego zjawiska dowiesz się między innymi: Jak drogą najmniejszego oporu poprowadzić klienta do decyzji o kupnie ; Jak reklamować, by być zauważonym i skłonić do działania ; W jaki sposób ustalać zasady, które będą przestrzegane ; Jak kształtować nawyki swoje i innych ; W jaki sposób formułować pytania, by uzyskać prawdziwą i precyzyjną odpowiedź ; Czemu łatwiej jest być szefem despotą i czemu warto nim jednak nie być ; Jak szybko dostać odpowiedź na email. Przy okazji odkryjesz, co naprawdę sprzedajemy, kiedy pracujemy, czemu pierścionek zaręczynowy powinien kosztować dwie wypłaty i dlaczego warto stosować emotikony. A także: co ma wspólnego tresura psów z codzienną rozmową z bliskimi oraz kiedy i dlaczego warto pomyśleć o zmianie pracy. To książka dla każdego, kto chce doskonalić swoje zdolności komunikacyjne i sprzedażowe oraz umiejętności przywódcze i strategiczne lub też pragnie lepiej zrozumieć motywacje stojące za ludzkimi decyzjami. Została napisana zgodnie z zasadą, którą opisuje - tak by łatwiej było kontynuować czytanie niż je przerwać: jest podzielona na krótkie rozdziały i podrozdziały, bogata w obrazowe przykłady, odniesienia, historie i ciekawostki, a także uzupełniona o notatki ułatwiające powrót do najważniejszych zagadnień i wniosków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73977 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47951 (1 egz.)
Książka
W koszyku
StoryTalking : narracyjna supermoc lidera / Mirosław Urban. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2024. - 239, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing M)
Bibliografia na stronach 229-[240].
Książka ma na celu pokazanie, jak różnorodne narracje (historie, anegdoty, case study, badania, przypowieści, itp.) można wykorzystać nie tylko w wystąpieniach publicznych, takich jak konferencje czy wykłady, ale również podczas prowadzenia warsztatów i szkoleń, spotkań zespołów, rozmów menedżerów z pracownikami, rozmów rozmów sprzedażowych czy podczas autoprezentacji lub rozmów networkingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 76874 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Krótkie Wprowadzenie ; 15)
Bibliografia na stronie 165-[167].
Reklama to ważny element współczesnej komunikacji. Co decyduje o tym, że kampania reklamowa jest skuteczna? Jak działają agencje reklamowe? Czy przekaz reklamowy powinien być etyczny?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74291 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia na stronach 255-266, netografia na stronach 267-272.
Publikacja to rzetelne i merytoryczne opracowanie, w którym Czytelnik znajdzie zarówno szerokie rozważania teoretyczne dotyczące wpływu technologii cyfrowych na marketing, jak i ich praktyczną egzemplifikację stanowiącą refleksję ekspertów - przedstawicieli świata biznesu nad obserwowanymi zmianami. Dzięki temu książka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, jako inspirujące źródło wiedzy o zachowaniach podmiotów w nowych realiach rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66723 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikacja marketingowa w turystyce / Jolanta Jakóbczyk-Gryszkiewicz, Bronisław Gryszkiewicz. - Katowice : "Śląsk" Wydawnictwo Naukowe, 2007. - 191 stron, [2] strony tablic kolorowych : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 190-191.
W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej