Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(11)
Forma i typ
Książki
(11)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(11)
Autor
Adamus Wiktor
(1)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Anuszewska Izabella
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Haber Lesław Henryk (1943- )
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kubala Konrad
(1)
Majka-Rostek Dorota
(1)
Nowak Ewa (politologia)
(1)
Rancew-Sikora Dorota
(1)
Sobera Waldemar
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Wolańska Ewa
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(11)
Język
polski
(11)
Temat
Komunikacja społeczna
(4)
Komunikacja polityczna
(3)
Komunikacja społeczna - metody
(2)
Badania naukowe
(1)
Blogi
(1)
Forum (informat.) - badanie - Polska
(1)
Interakcje społeczne - socjologia - badanie - metody
(1)
Internet
(1)
Internet - a komunikacja społeczna
(1)
Język - socjologia
(1)
Język polski - stylistyka
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna - a reklama
(1)
Komunikacja społeczna - badanie - metody
(1)
Komunikacja społeczna - podręcznik akademicki
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kultura organizacyjna - podręcznik akademicki
(1)
Marketing
(1)
Marketing - antropologia społeczna
(1)
Marketing - badanie - metody
(1)
Marketing - podręcznik akademicki
(1)
Marketing partnerski
(1)
Media społecznościowe
(1)
Metody badawcze
(1)
Negocjacje - podręcznik akademicki
(1)
Opinia publiczna
(1)
Opinia publiczna - badanie - metody
(1)
Praca
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe - marketing
(1)
Przesłuchanie podejrzanego - socjologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Public relations - podręcznik akademicki
(1)
Racjonalność
(1)
Reklama - badanie - metody
(1)
Reklama internetowa - podręcznik akademicki
(1)
Reklama społeczna - zagadnienia
(1)
Rozmowa - socjologia - badanie - metody
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna - socjologia
(1)
SMS
(1)
Socjologia - metody
(1)
Społeczeństwo - a reklama
(1)
Społeczeństwo informacyjne - badanie - metody - podręcznik akademicki
(1)
Społeczeństwo informacyjne - podręcznik akademicki
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu - podręcznik akademicki
(1)
Tekst - badanie
(1)
Telewizja - a reklama - badanie - metody
(1)
Teoria gier
(1)
Uzależnienie od komputera - podręcznik akademicki
(1)
Wywiad dziennikarski - socjologia
(1)
Wywiad socjologiczny - psychologia
(1)
Zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
11 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Komunikowanie i Media)
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; nr 3750)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64759 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55560 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47837 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 44332 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55468 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44573 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 335-340.
Książka dotyczy form współczesnej komunikacji społecznej i jej skutków w postaci tworzenia oraz odtwarzania definicji zjawisk i procesów mających podstawowe znaczenie dla porządku społecznego. W publikacji nawiązano do terminów kluczowych dla reprodukcji życia społecznego, takich jak bezpieczeństwo, ryzyko czy zaufanie. Uzasadniono znaczenie pojęcia racjonalność, niezbędnego dla zrozumienia instytucjonalnego planowania wpływu na kształt rzeczywistości społecznej, a także prywatnych oczekiwań i odczuć jednostek. W monografii omówiono wzory wytwarzania określonych typów racjonalności w publicznych dyskursach o pracy oraz ich recepcję przez odbiorców mediów. Zwrócono uwagę, że w sporach dotyczących pracy uwidaczniają się najważniejsze elementy permanentnego procesu socjalizacji, umożliwiające zdefiniowanie relacji społecznych wraz z towarzyszącymi im ryzykami bezrobocia, wykluczenia społecznego i innymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67473 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opinia publiczna online / Ewa Nowak-Teter. - Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2023. - 352 strony : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 295-343.
Komunikatywny styl używanego w tej pracy języka sprawia, że lekturę czyta się z dużą przyjemnością, szybko wnikając w wartki naukowy przekaz o najbardziej aktualnych meandrach formowania opinii publicznej we współczesnym świecie […]. Szczególną uwagę Autorka zwraca na teorię mediatyzacji, która uchodzi za jedną z najbardziej przekonujących przy wyjaśnianiu funkcjonowania współczesnych społeczeństw. […] książka ta może być nie tylko podręcznikiem akademickim, ale też wiarygodnym poradnikiem dla osób zajmujących się badaniem opinii publicznej […]. Autorka podkreśla wielki potencjał internetu i mediów społecznościowych w procesie kształtowania opinii publicznej […]. Wskazuje jednocześnie realnie istniejące zagrożenia w postaci fragmentaryzacji i nierównej dystrybucji uwagi […]. Studium prezentuje bardzo wysoki poziom naukowy i w sposób kompleksowy odnosi się do światowego dorobku teoretycznego i praktycznego w zakresie formowania i kształtowania się opinii publicznej. […] będzie mieścić się wśród najlepszych z tego obszaru w naszym w kraju. Stanowi istotny element oryginalnego dorobku Autorki, gdyż nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę w tym zakresie, lecz także wprowadza nowe i bardzo ważne elementy funkcjonowania opinii publicznej związane z rozwojem nowych technik komunikacji międzyludzkiej. Z recenzji prof. dr. hab. Jerzego Olędzkiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 175-181.
Monografia kompleksowo poruszającą temat Customer Engagement, która jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67257 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej