Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(14)
Autor
Bierzyński Jakub
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Forlicz Stefan (1950- )
(1)
Hejnowski Sebastian
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Kall Jacek
(1)
Kastory Paweł
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Krzysztofek Kazimierz
(1)
Ofmański Norbert
(1)
Schmidt Włodzimierz
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Staniszewski Marek
(1)
Stępowski Robert
(1)
Trochimiuk Paweł
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Wronka Anna (logistyka)
(1)
Zajdowski Karol
(1)
Żabicki Piotr
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Żórawski Tadeusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(12)
Marketing elektroniczny
(4)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing mobilny
(2)
Public relations
(2)
Znaki towarowe
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
Banki - socjologia - 21 w.
(1)
Certyfikacja zgodności
(1)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(1)
Informacja gospodarcza - ochrona - prawo - Polska - od 1989 r.
(1)
Informacja gospodarcza - zarządzanie - 20-21 w.
(1)
Instytucje nonprofit
(1)
Internet - socjologia
(1)
Internet - stosowanie
(1)
Jakość produktu
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna - 21 w.
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Komunikowanie marketingowe - 20-21 w.
(1)
Komunikowanie marketingowe - socjologia - 21 w.
(1)
Konsumenci (ekon.) - 21 w.
(1)
Marketing
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Organizacje
(1)
Partnerstwo publiczno-prywatne
(1)
Polityka regionalna
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Przedsiębiorstwo - informacja - zarządzanie
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Technika - socjologia - 21 w.
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Telewizja - socjologia - 21 w.
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wiedzą - 20-21 w.
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(10)
2001-
(1)
Gatunek
Poradniki
(2)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing produktu politycznego : analiza porównawcza / Karol Zajdowski. - Warszawa : Dom Wydawniczy Elipsa, 2017. - 353 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 336-350.
Publikacja przestawia analizę porównawczą marketingu politycznego i ekonomicznego. Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług – w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Książka skierowana dla osób chcących uporzadkować i usystematyzować wiedzę z zakresu marketingu politycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65829 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Autorka z humorem przekazuje mnóstwo praktycznej wiedzy na temat budowania wizerunku w social mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik, który krok po kroku przygotowuje czytelnika do współpracy z wartościowymi klientami z Polski i zagranicy. Książka ukazuje techniki skutecznej sprzedaży, podpowiada gdzie znaleźć klientów oraz jak pracować za wyższe niż dotychczas stawki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Wydanie I. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 163-169.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64795 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65185 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50019 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 175-181.
Monografia kompleksowo poruszającą temat Customer Engagement, która jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67257 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51384 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 113-121.
W publikacji omówiono zagadnienia dotyczące zarządzania w samorządzie terytorialnym - głównie aspektów partnerstwa i komunikacji w otoczeniu - oraz finansowania przedsięwzięć. Autorki wskazują na ścisłe powiązania poruszanej problematyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66244 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej