Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Burska Katarzyna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Kopecka-Piech Katarzyna
(1)
Krzysztofek Kazimierz
(1)
Żabicki Piotr
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Komunikowanie marketingowe
(2)
Banki - socjologia - 21 w.
(1)
Czasopisma młodzieżowe polskie
(1)
Internet - socjologia
(1)
Internet - stosowanie
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - 21 w.
(1)
Komunikowanie marketingowe - socjologia - 21 w.
(1)
Konsumenci (ekon.) - 21 w.
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Public relations
(1)
Technika - socjologia - 21 w.
(1)
Telewizja - socjologia - 21 w.
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50019 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67751 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej