Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(26)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(26)
Autor
Ostrowska Izabela (ekonomia)
(2)
Skorek Monika
(2)
Bera Anna
(1)
Bondos Ilona (1985- )
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Błażejowski Marcin
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Drozdowicz-Bieć Maria
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Goryszewski Łukasz
(1)
Gracz Leszek
(1)
Grzanka Izabela (1974- )
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jarecka Urszula
(1)
Kacprzak Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Kieżel Ewa
(1)
Kieżel Małgorzata
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kowal-Orczykowska Anna
(1)
Kuśmierczyk Krystyna
(1)
Lipowski Marcin
(1)
Marzantowicz Łukasz
(1)
Małachowska Magdalena
(1)
Meyer Beata
(1)
Mącik Radosław
(1)
Nieżurawski Lech
(1)
Nowacki Robert
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Patrzałek Wanda (1955- )
(1)
Pawłowska Bożena (ekonomia)
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Sikorska Joanna (1948- )
(1)
Smalec Agnieszka
(1)
Sondej Tomasz
(1)
Strużycki Marian (1930- )
(1)
Stępień Beata
(1)
Sztaba Sławomir (1954-2015)
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Wiechoczek Joanna
(1)
Witkowska Justyna
(1)
Wolny Robert (ekonomia)
(1)
Zalega Tomasz
(1)
Świecka Beata
(1)
Żyminkowska Katarzyna
(1)
Żyminkowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Temat
Konsumenci (ekon.)
(11)
Konsumpcja (ekonomia)
(5)
Marketing
(5)
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska
(3)
Ekonometria - metody
(2)
Postawy - badanie - Polska
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Usługi
(2)
Artykuły konsumpcyjne - polityka - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Badania marketingowe
(1)
Budżety rodzinne - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Ceny
(1)
Cykl koniunkturalny - Polska - 1990-2011 r.
(1)
Cykl koniunkturalny - badanie - metody
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje finansowe
(1)
Edukacja finansowa
(1)
Ekonomia - metodologia
(1)
Elita ekonomiczna
(1)
Elita społeczna
(1)
Finanse osobiste
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka elektroniczna - socjologia - Polska
(1)
Gospodarstwo domowe - Polska - od 1989 r.
(1)
Gospodarstwo domowe - a rynek - Polska
(1)
Gospodarstwo domowe - badanie - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Handel elektroniczny - badanie - Polska - 2009-2010 r.
(1)
Handel elektroniczny - badanie - Polska - 2012 r.
(1)
Internet
(1)
Internet - a konsumenci (ekon.) - Polska
(1)
Internet - a młodzież - badanie - Polska - 2012 r.
(1)
Kadry - polityka - Polska - od 2001 r.
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Koniunktura - a inflacja
(1)
Koniunktura - a konsumenci (ekon.)
(1)
Koniunktura - a rynek pracy
(1)
Koniunktura - badanie - metody
(1)
Konkurencja - polityka
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r. - podręcznik akademicki
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 2001 r
(1)
Konsumenci (ekon.) - a handel elektroniczny - Polska
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska - 1970-1995 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska - 2009-2010 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska - 2012 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - badanie - metody
(1)
Konsumenci (ekon.) - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - teoria
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Luksus
(1)
Luksus - Polska - od 2001 r.
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing partnerski - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Marketing zaangażowany społecznie - Polska - od 2001 r.
(1)
Marketing-mix
(1)
Młodzież - a internet - badanie - Polska - 2012 r.
(1)
Młodzież - socjologia - badanie - Czechy - od 2004 r.
(1)
Młodzież - socjologia - badanie - Polska - od 2004 r.
(1)
Młodzież - socjologia - badanie - Węgry - od 2004 r.
(1)
Młodzież - socjologia - badanie - Łotwa - od 2004 r.
(1)
Opakowania - a popyt - badanie
(1)
Popyt - badanie - Polska
(1)
Postawy
(1)
Postawy - badanie
(1)
Produkt globalny - Polska
(1)
Promocja handlowa - metody
(1)
Proszki do prania - handel - Polska
(1)
Proszki do prania - handel - prognozy - Polska
(1)
Przedmioty użytku codziennego - socjologia - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Przedsiębiorstwo - Polska
(1)
Przedsiębiorstwo - konkurencyjność - badanie - Polska - od 2000 r.
(1)
Reklama - a konsumenci (ekon.)
(1)
Reklama - prawo - Polska
(1)
Reklama - zarządzanie
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reklama prasowa - język
(1)
Reklama prasowa - psychologia
(1)
Reklama prasowa - socjologia
(1)
Rynek - badanie - metody
(1)
Rynek - polityka - kraje Unii Europejskiej - od 2004 r.
(1)
Rynek ubezpieczeniowy - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Satysfakcja konsumentów - badanie
(1)
Satysfakcja konsumentów - teoria
(1)
Satysfakcja konsumentów - zarządzanie
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.) - badanie
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.) - badanie - Polska
(1)
Towary
(1)
Ubóstwo - socjologia - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Uczniowie - socjologia - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Wyszukiwanie informacji
(1)
Zachowanie
(1)
Świadomość ekonomiczna
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
2001-0
(4)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Polska - socjologia - od 2001 r.
(1)
Polska - stereotyp - badanie
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56443 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58695 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64163 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59833 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37910 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50579 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach193-207.
W książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego. Adresatami publikacji są wszyscy Czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67593 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62044 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 305-344.
Autorka analizuje współczesne postrzeganie luksusu, czynniki stanowiące o jego wartości, cechy luksusu cenione przez konsumentów z nowych rynków oraz kierunki zmian globalnego biznesu związanego z luksusem. Publikacja zawiera omowienie badań empirycznych na temat postrzegania dóbr luksusowych przez konsumentów ze wschodzących rynków luksusu (Polska, Turcja, Arabia Saudyjska, Indie i Portugalia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61049 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51078 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56108 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63072 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 175-181.
Monografia kompleksowo poruszającą temat Customer Engagement, która jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67257 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52667 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej