Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(2)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(1)
Autor
Bojadżijewa-Wesołowska Karolina
(1)
Gergont Aleksandra (1963- )
(1)
Jurkiewicz Elżbieta
(1)
Kaciński Marek
(1)
Rimland Bernard (1928-2006)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Brzuch
(1)
Choroby demielinizacyjne - pediatria
(1)
Choroby dziecięce
(1)
Diagnostyka obrazowa
(1)
Dziecko - rozwój psychofizyczny - zaburzenia
(1)
Dziecko - rozwój psychofizyczny - zaburzenia - leczenie
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo - zagadnienia
(1)
Klatka piersiowa
(1)
Mięśnie - choroby - pediatria
(1)
Mózg
(1)
Mózg - choroby - pediatria
(1)
Mózg - fizjologia - zaburzenia - pediatria
(1)
Mózg - urazy - pediatria
(1)
Narząd ruchu
(1)
Neurologia dziecięca
(1)
Osobowość - zaburzenia - pediatria
(1)
Pediatria
(1)
Sen - zaburzenia - pediatria
(1)
Układ nerwowy - choroby - pediatria
(1)
Układ nerwowy - urazy - pediatria
(1)
Zachowanie - zaburzenia - pediatria
(1)
Zatrucia - pediatria
(1)
Śpiączka - pediatria
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 179-180. Indeks.
Dlaczego miliony dzieci cierpią na nadpobudliwość, zaburzenia uwagi, zaburzenia umiejętności szkolnych, depresję, są agresywne, zbuntowane lub porywcze - i co możemy z tym zrobić.W niniejszej, rewolucyjnej książce, Rimland rozważa przyczyny wciąż rosnącej liczby dzieci cierpiących na autyzm, ADHD, depresję, schizofrenię, zaburzenia zachowania, dysleksję, dysgrafię, dyskalkulię i ,,dys-logiczne" myślenie. Każda myśl rodzi się w mózgu, a do jego prawidłowego funkcjonowania konieczne jest zachowanie równowagi biochemicznej. Co się dzieje, gdy zostanie ona zachwiana? Co może spowodować takie zachwianie? Jakie interwencje może podjąć nauczyciel w przypadku dzieci z takimi zaburzeniami? Czy psychoanaliza i zmiana metod wychowawczych pomogą zmienić zachowanie dziecka, którego mózg jest niedożywiony lub narażony na działanie neurotoksyn? Jakie substancje, obecne w środowisku szkolnym i domowym, mają właściwości neurotoksyczne? Warto wiedzieć, czy podając leki lub niedzielny obiad, nieświadomie nie dostarczasz swojemu dziecku takich substancji. Warto również wiedzieć, jakie nieinwazyjne, bezpieczne rozwiązania dieteyczne i środowiskowe mogą przywrócić zachwianą równowagę biochemiczną organizmu, przywracając dzieciom spokój i radość życia, a ich rodzinom nadzieję na przyszłość. Notka o autorze:Dr Bernard Rimland - psycholog, który obalił teorię mówiącą, że autyzm jest zaburzeniem emocjonalnym, spowodowanym przez matczyną oziębłość. Prywatnie ojciec autystycznego syna, prowadził wieloletnie badania nad przyczynami autyzmu. Założyciel Autism Research Institute, Autism Society of America, współzałożyciel Defeat Autism Now!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54533 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Diagnostyka obrazowa w pediatrii / redakcja naukowa Elżbieta Jurkiewicz. - Warszawa : Wydaw. Lekarskie PZWL, cop. 2017. - XVII, [1], 509, [1] s. : il., (w tym kolor.), fot., rys. ; 29 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr.616/618 [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej