Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(19)
Forma i typ
Książki
(18)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(3)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(2)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(17)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Andrzejewski Przemysław (kulturoznawstwo)
(1)
Balińska Monika
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cardone Natale
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Domański Tomasz (marketing)
(1)
Firlej Krzysztof
(1)
Gałązkiewicz Igor
(1)
Głąb Paweł
(1)
Hartley Kate
(1)
Jones Robert (1957- )
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Lis Adam (1982- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Michalski Jakub (prawo)
(1)
Mierzejewski Mateusz
(1)
Myśliwiec Alicja
(1)
Orlando Emanuele
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sobota Daniel
(1)
Szczepański Jarek
(1)
Szelągowska Anna
(1)
Wojciechowska Katarzyna (marketing)
(1)
Wrzeszcz Krystian
(1)
Łaszkiewicz Anna (ekonomia)
(1)
Łucki Zbigniew (1938- )
(1)
Łukomski Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(17)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(18)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(18)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Marka (ekonomia)
(16)
Marketing
(6)
Branding (marketing)
(4)
Handel elektroniczny
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Marka osobista
(2)
Marketing strategiczny
(2)
Media społecznościowe
(2)
Rynek nieruchomości
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Zarządzanie
(2)
Adidas
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Bryx, Marek (1953- )
(1)
Dassler, Adolf
(1)
Dassler, Rudolf
(1)
Ekonomia współpracy
(1)
Etyka biznesu
(1)
Facebook
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Handel
(1)
Influencer marketing
(1)
Instagram
(1)
Język polski
(1)
Komercjalizacja
(1)
Konflikt
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura popularna
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marka własna
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Miasta
(1)
Nazwy własne
(1)
Obuwie sportowe
(1)
Odzież sportowa
(1)
Perwazja
(1)
Pozycjonowanie (marketing)
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prosumpcja
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Public relations
(1)
Puma (firma)
(1)
Reklama
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rodzeństwo
(1)
Rozwój zrównoważony
(1)
Rynek finansowy
(1)
Rynek pracy
(1)
Składnia
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Sprzęt sportowy
(1)
Sztuka
(1)
Słowotwórstwo
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Transport
(1)
Wartość
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zaufaniem
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Niemcy
(1)
Gatunek
Poradnik
(7)
Opracowanie
(6)
Praca zbiorowa
(3)
Case study (studium przypadku)
(2)
Antologia
(1)
Audiobooki
(1)
Biografia
(1)
Dokumenty dźwiękowe
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręcznik
(1)
Publicystyka
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Bibliografia na stronach . Indeks.
Publikacja na temat teorii projektowania doświadczenia klienta, czynników na nie wpływających oraz praktyki w zakresie Design Thinking.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68434 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rodziałach. Indeks.
Podręcznik kluczowych elementów brandingu daje czytelnikowi kompleksowy zakres zarządzania marką, podejście zorientowane na aplikacje oparte na solidnej teorii oraz zestaw unikalnych frameworków do organizacji zasad budowania marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bogactwo brandingu : rozmowy z twórcami największych polskich marek / Adam Lis ; [rozmowy przeprowadzili Alicja Mysliwiec, Adam Lis]. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - 151, [2] strony : fotografie, portrety ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Pierwsza publikacja będąca inicjatywą branży, poświęcona zjawisku brandingu na polskim rynku. Adam Lis i Alicja Myśliwiec przeprowadzili rozmowy z twórcami największych polskich marek. Efektem jest unikatowy zapis spotkań ludzi, którzy wpływają na codzienne wybory konsumenckie. To konfrontacja przedstawicieli największych agencji brandingowych z przedstawicielami działów marketingu firm, które wszyscy znamy. To wyjątkowy przewodnik po świecie brandingu przygotowany na bazie doświadczeń najlepszych polskich agencji brandingowych i największych polskich marek. Jest to praktyczny przewodnik dla biznesu - właścicieli firm, zarządzających, wszystkich, którzy mają do czynienia z marką, marketingiem, komunikacją i brandingiem. To vademecum dla grafików, projektantów i strategów w branży. To zapis historii naszej współczesności, która wpływa na sposób bycia, życia i myślenia. To wreszcie promocja dobrych praktyk. Co więcej, ta wyjątkowa książka tworzy forum wymiany opinii, platformę dialogu między praktykami a teoretykami. Dzięki niej właściciele firm będą wiedzieli, jak właściwie wybrać agencję brandingową, a konsumenci będą mogli dokonywać świadomych wyborów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja przedstawia najnowsze trendy i wyzwania związane z strategią budowania marki i rozwoju handlu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka "Sprzedawca na Amazon" to obszerny przewodnik pełen konkretnej wiedzy z zakresu prowadzenia biznesu online, za którą sprzedawcy płacą niemałe pieniądze. Ta książka nie ma na celu przekonywać Cię, że warto prowadzić biznes, bądź że można żyć na własnych zasadach. Zależy mi na tym, abyś zaczął działać, dlatego w tej publikacji otrzymasz dużo rzetelnych i przydatnych informacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73171 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka 5.0 : człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości? / Jacek Kotarbiński. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2021. - 213, [1] strona ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 191-198. Indeks.
Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 235-242. Indeks.
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: opartą na percepcji odbiorcy, na reakcji emocjonalnej, na więzi społecznej oraz na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72158 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Art branding. 2 / Igor Gałązkiewicz. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 358, [3] strony : fotografie, ilustracje ; 25 cm.
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby - pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 75076 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Branding / Robert Jones ; tłumaczenie Anna Łaszkiewicz. - Wydanie I. - Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021. - 156, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Krótkie Wprowadzenie ; 29)
Bibliografia na stronach 143-145. Indeks.
Autor pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69514 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Złota strategia marki : droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków / Jarosław Szczepański. - Wydanie II poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 351, [1] strona : fotografia, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Indeks.
W tym fachowym poradniku znajdziesz sprawdzone i niezawodne metody, dzięki którym od podstaw zaplanujesz i zbudujesz strategię marki na każdym poziomie organizacji biznesowej ― nie znajdziesz natomiast zawiłego teoretyzowania. Autor bowiem jest praktykiem i pisze dla praktyków; przytaczając dziesiątki przykładów z życia wziętych, pokazuje, że stworzenie dobrej strategii może być proste. Nowe wydanie zostało wzbogacone o obszerny dodatek poświęcony budowaniu przewagi konkurencyjnej w nowoczesnym, przeładowanym informacjami świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75664 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy rozdziałach. Indeks.
Monografia poświęcona jest ważnemu problemowi z obszaru nauk społecznych, a w szczególności nauk ekonomicznych. Teoria ekonomii poszukuje odpowiedzi na pytania o współdzielenie dóbr, prawo własności i pochodne od nich koszty zewnętrzne. Autorzy diagnozują obszary życia gospodarczego, w których dostrzegają elementy ekonomii współdzielenia, opisują realne problemy gospodarcze, wskazują na możliwe drogi rozwoju. Dostarczają czytelnikom licznych argumentów intelektualnych za i przeciw nowej idei w teorii ekonomii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69758 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Największe błędy utrudniające organizacjom odnoszenie sukcesów wynikają z braku zrozumienia celu i chronologicznego porządku, w jakim powinny odbywać się poszczególne etapy pozycjonowania strategicznego. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą − od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak − od zera − wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 141.
Komunikacja w kryzysie stawia na głowie standardowe zarządzanie kryzysem zniewolone przez procesy i zachęca czytelników do porzucenia typowych korporacyjnych protokołów i schematów komunikacji. Kate Hartley uważa, że organizacje powinny spojrzeć na kryzys z punktu widzenia konsumentów i uczłowieczyć przekazywane im informacje. Jej książka pełna jest pomocnych wskazówek i praktycznych porad, które można wykorzystać w każdej sytuacji kryzysowej, a także nie brakuje tu fascynujących przykładów pokazujących nam, jak odróżniać codzienne problemy od prawdziwego kryzysu. Dowiemy się również dlaczego uwielbiamy nienawidzić nasze ulubione marki oraz poznamy najgorętsze tematy zarządzania kryzysem, takie jak rozwiązywanie problemu fałszywych wiadomości, plotek oraz trolli grasujących na mediach społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68774 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71583 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Adidas kontra Puma : dwaj bracia, dwie firmy / Przemysław Andrzejewski, Monika Balińska. - [Piaseczno] : Storybox.pl, copyright 2021. - 1 płyta CD (3 godz. 49 min) : digital, stereo. ; 12 cm.
(Audiobook)
AUDIOBOOK. Książka mówiona w formacie MP3. Kim są twórcy firm zatrudniających obecnie niemal 70 tysięcy pracowników na całym świecie i uzyskujących sprzedaż idącą w dziesiątki miliardów euro? Do jakich posunięć skłonne było zwaśnione rodzeństwo, by w wyścigu o sukces znaleźć się na pierwszym miejscu? Historia marek Adidas i Puma to niezwykła opowieść o pasji przeciwstawionej chęci zysku. O marzeniach, które przez dojście Hitlera do władzy zostały podkopane. To także kronika dziejów światowego sportu od okresu międzywojennego aż po współczesność, a zarazem fascynujący zapis tego, jak formował się profesjonalny sport.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A (1 egz.)
Książka
W koszyku
Social media to współczesny "miejski ryneczek", na którym sprzedawcy spotykają się z potencjalnymi kupującymi, a spośród wielu "stoisk" sukces odnosi to, którego właściciel jest najbardziej przekonujący. Rzecz w tym, by przestać wrzucać na Facebooka posty i zaprząc go do prawdziwej gry w sprzedawanie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70515 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy niektórych pracach.
Celem tego opracowania jest zaprezentowanie wybranych nurtów filozoficznych, które miały lub mają wpływ na kształtowanie się miast. Autorka poszukuje związku pomiędzy koncepcją zastosowania idealizmu i pragmatyzmu we współczesnych miastach, które są także lokalnymi rynkami nieruchomości. Opierając się na założeniach tych dwóch wspomnianych nurtów, dokonano egzemplifikacji zastosowań idei innowacyjnych miast we współczesnym świecie. Wnioski wypływające z rozważań wskazują na wielowymiarową specyfikę miast, których rozwój jest determinowany nie tylko idealizmem i pragmatyzmem, ale również nowymi trendami i postępującym rozwojem nowoczesnych technologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75974 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autor w bardzo przystępny sposób wyjaśnia wszystkie zawiłości prawne związane z zakładaniem sklepu internetowego. W książce odnajdziemy także wzory umów i regulaminów, które pomogą od początku działać zgodnie z literą prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69191 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej