Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(19)
wypożyczone
(3)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(14)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(2)
Autor
Wiszniowski Robert
(2)
Bogdanowa Alewtina
(1)
Brach Bartłomiej
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Dudzińska Anna
(1)
Filip Grażyna
(1)
Fog Klaus
(1)
Grębowiec Jacek (1976- )
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jędrzejczyk Anna (ekonomia)
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Majchrowska Justyna
(1)
Pietrzyk-Zieniewicz Ewa
(1)
Pilbeam Adrian
(1)
Ryłko-Kurpiewska Maria Anna
(1)
Siewierska-Chmaj Anna
(1)
Starościak Anna
(1)
Wasilewski Jacek (1975- )
(1)
Zając Sebastian
(1)
Świtała-Cheda Mirosława
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(16)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Analitycy danych
(1)
Dziennikarze
(1)
Temat
Marketing
(6)
Reklama
(5)
Język polski
(4)
Marketing polityczny
(3)
Komunikacja polityczna
(2)
Polityka - język - Polska - od 1989 r.
(2)
Reklama - język
(2)
Analityka predykcyjna
(1)
Czasopisma polskie - marketing
(1)
Firma (nazwa) - marketing
(1)
Firma (nazwa) - reklama
(1)
Język
(1)
Język angielski
(1)
Język niemiecki
(1)
Język polski - dialekty i regionalizmy - materiały konferencyjne
(1)
Język polski - stylistyka - historia - materiały konferencyjne
(1)
Język rosyjski - podręcznik akademicki
(1)
Kampania wyborcza - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza - język
(1)
Kampania wyborcza do Parlamentu Europejskiego - Polska
(1)
Kampania wyborcza parlamentarna - Polska - od 1989 r.
(1)
Kampania wyborcza prezydencka - Polska - od 1989 r.
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - od 1989 r.
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja społeczna - polityka - Polska - od 1989 r.
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Kreatywność
(1)
Leksykologia
(1)
Manipulacja (psychol.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing - język - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Marketing - terminologia - podręcznik akademicki
(1)
Marketing polityczny - Polska - od 1989 r.
(1)
Modelowanie procesów biznesowych
(1)
Nazwy własne
(1)
Olbratowski, Tomasz - język - materiały konferencyjne
(1)
Polityka - a środki masowego przekazu
(1)
Polityka - etyka
(1)
Polityka - język - Polska - od 2001 r.
(1)
Polityka - socjologia
(1)
Populizm (politol.)
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Promocja handlowa - metody
(1)
Przetwarzanie danych w czasie rzeczywistym
(1)
Public relations
(1)
Python (język programowania)
(1)
Radiofonia - marketing
(1)
Reklama - język - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Reklama - metody
(1)
Reklama - prawo - Polska
(1)
Reklama - prawo wspólnotowe europejskie
(1)
Rubinkowski, Jakub Kazimierz (1668-1749) - język - materiały konferencyjne
(1)
Składnia
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Sobieski, Jakub (1588-1646) - "Peregrynacja po Europie" - język - materiały konferencyjne
(1)
Styl (językoznawstwo)
(1)
Słowotwórstwo
(1)
Telewizja - marketing
(1)
Terminologia
(1)
Wicherek, Zbigniew (1913-1992) - "W cieniu dębów" - język - materiały konferencyjne
(1)
Wizualizacja (grafika)
(1)
Wybory do Parlamentu Europejskiego - 2009 r.
(1)
Wybory prezydenckie - Polska - od 1989 r.
(1)
Zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Środki masowego przekazu - marketing
(1)
Środki masowego przekazu - polityka - Polska - od 1989 r.
(1)
Temat: czas
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Drohobycz (Ukraina) - język - materiały konferencyjne
(1)
Mazowsze - język - materiały konferencyjne
(1)
Opole (woj. opolskie ; okręg) - język - materiały konferencyjne
(1)
Stoczek (woj. mazowieckie, pow. Węgrów ; okręg) - język - materiały konferencyjne
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Językoznawstwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
17 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama jako sztuka powtórzeń / Anna Ryłko-Kurpiewska. - Gdynia : "Novae Res", cop. 2016. - 468, [2] s. : il. (w tym kolor.), fot., rys., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 417-461.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64581 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wydanie drugie. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] strona : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia na stronach [141]-143.
Reklama może być przedstawiona jako specyficzna gra między nadawcą a odbiorcą. W grze jest wiele zabawy i wiele walki. A także dynamizmu. Role jednak są stałe - nadawca i odbiorca reklamy się nimi nie zamieniają. Ta książka mówi o perswazyjnym użyciu języka w reklamie. Może to być instrukcja dla konsumenta, jak nie dać się zmanipulować, jak rozpoznać próby przekroczenia reguł rzetelnego nakłaniania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 211-218.
Przedmiotem monografii są językowe działania skoncentrowane na pozytywnej prezentacji i promocji danej marki samochodowej. Analiza obejmuje nowy korpus badawczy - bezpłatną prasę motoryzacyjną dotyczącą określonych marek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67206 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 271-283.
"Monografia (...) wpisuje się w ciąg prac poświęconych problematyce wykorzystania narzędzi lingwistycznych w tekstach reklamowych. Jej zalety to jednorodny bogaty materiał źródłowy (600 pstów internetowych marki Lidl opublikowanych na portalu społecznościowym Facebook w określonym przedziale czasowym), szeroka perspektywa metodologiczna, jasny przekaz dotyczący postępowania badawczego, dobrze dobrana ilustracja materiałowa - zarówno warstwy słownej, jak i ikonicznej, przekonujące wnioski. Ciekawym pomysłem na konstrukcję monografii jest podział na dziesięć wykładów, z których każdy dotyczy odrębnej problematyki (ogólne podstawowe informacje o reklamie, komunikowanie się a przekaz reklamowy, perswazja, kategoryzowanie w reklamie, słownictwo i frazeologia, składnia i in.)." (z recenzji prof. dr hab. Anny Piotrowicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77055 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Niemiecki w marketingu = Marketingdeutsch / Anna Jędrzejczyk. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2017. - 223 strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 221-223.
Książka to idealny materiał dla osób zainteresowanych zastosowaniem wyrażeń i terminów z dziedziny marketingu w języku niemieckim. Jest przeznaczona dla studentów i praktyków uczących się niemieckiego na poziomie B1-B2.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pragmatyka reklamy / Jacek Grębowiec. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, copyright 2017. - 204, [3] strony, [12] stron tablic : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 191-196.
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć naszą wiedzę na jej temat. Opis mechanizmów komunikacji reklamowej z perspektywy pragmalingwistycznej jest słusznym wyborem autora, użycie narzędzi pragmatyki pozwala bowiem zrozumieć zarówno funkcje aktów reklamy, jak i procesy ich oddziaływania na odbiorcę.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64686 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58838 (1 egz.)
Książka
W koszyku
International management : business English / Adrian Pilbeam. - Harlow : Longman ; [London] : Financial Times, 2000. - 96 stron : ilustracje ; 25 cm.
(Market Leader)
Jeden z serii specjalistycznych tytułów pozwalających dopasować kurs Market Leader do potrzeb konkretnej branży czy profilu studentów danej uczelni. Poszczególne publikacje pogłębiają następujące zagadnienia: prawo, bankowość i finanse, logistyka, kierowanie zasobami ludzkimi, marketing oraz praca w środowisku międzynarodowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Dla studentów nauk społecznych, praktyków życia publicznego i politycznego, dziennikarzy i osób które interesują się zagadnieniami komunikacji.
Bibliografia na stronach 235-243.
Książka przeznaczona jest do konkretnego odbiorcy, studenci nauk politycznych i zainteresowani. Całość podzielona jest na dwa działy. I komunikowanie publiczne - definicje. Aspekt praktyczny. II komunikowanie polityczne - definicje. Rola mediów we współczesnym życiu politycznym. Nowoczesna forma wykładu, liczne tabelki. Przyjazny polski podręcznik.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40415 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53363 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 157-160.
Rozdział 1 przedstawia dane, zarówno ustrukturyzowane, jak i nieustrukturyzowane, poprzez ich różne obiektowe reprezentacje oraz metody ich programowania w języku Python: od podstawowych pythonowych list przez tablice Numpy, Pandasowe ramki danych aż potensory realizowane przez biblioteki związane z uczeniem głębokim. W przypadku danych nieustrukturyzowanych ukazano podstawy przetwarzania zdjęć oraz formatu JSON. Rozdział 2 poświęcony został procesowi tworzenia, przetwarzania i generowania wartości biznesowej z danych w ujęciu przetwarzania wsadowego i strumieniowego. Wyjaśniono w nim podstawowe pojęcia związane ze zdarzeniami i strumieniami. Omówiona została również istotna koncepcja czasu, która jest podstawowym elementem wpływającym na otrzymywane wyniki. Rozdział 3 to krótka charakterystyka współczesnych narzędzi informatycznych każdego analityka danych. Skrócone opisy mają przedstawić idee towarzyszące tworzeniu tych narzędzi oraz sposób ich używania. Rozdział kończący książkę prezentuje: kody wykorzystujące obiektowe własności języka Python i realizujące przypadki biznesowych zastosowań do tworzenia prostego środowiska produkcyjnego, wykorzystania nowoczesnych bibliotek do analizy tekstów (w czasie niemal rzeczywistym), strumieniowanie danych z wykorzystaniem narzędzia Apache Spark oraz wykorzystanie algorytmu Isolation Forest do detekcji anomalii zarówno w trybie wsadowym, jak i w czasie rzeczywistym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75391 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej