Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(2)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(18)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(1)
Autor
Collins James C. (1958- )
(2)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bucki Piotr
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Conti Dave
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dobrowolski Krzysztof (zarządzanie)
(1)
Dziewońska Dorota
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Flis Magdalena
(1)
Gajewska Joanna (marketing)
(1)
Gancarz-Wójcicka Barbara
(1)
Gerber Michael E. (1936- )
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Głos Adam
(1)
Hall Richard (1944- )
(1)
Holmes Chet
(1)
Jawień Robert
(1)
Kazuła Karolina
(1)
Konewka Michał
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kołodkiewicz Magda
(1)
Kędzierski Mariusz (zarządzanie)
(1)
Machnicka Zyta
(1)
Mańkowski Bartosz
(1)
Mikołajczyk Jacek
(1)
Mleczko Andrzej (1949- )
(1)
Niemczyk Andrzej
(1)
Ostrowski Mateusz
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Sawicka Marzena
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Skubiszewski Michał
(1)
Strzelecka Magdalena
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Uryniuk Jacek
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Zinserling Urszula
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Żelazko Agnieszka (public relations)
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(19)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(19)
angielski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Marketing - metody - poradnik
(5)
Marketing elektroniczny
(5)
Marketing
(4)
Zarządzanie - metody - poradnik
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Handel - organizacja - metody - poradnik
(2)
Kadry - polityka - poradnik
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing - zarządzanie - poradnik
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Media społecznościowe
(2)
Przedsiębiorczość (postawa) - poradnik
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnik
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - poradnik
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zarządzanie
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(2)
Autoprezentacja
(1)
Blogi
(1)
Czas pracy - organizacja - poradnik
(1)
Diagram Ishikawy
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Gemba (zarządzanie)
(1)
Globalizacja - a gospodarka - poradnik
(1)
Google AdWords
(1)
Handel - metody - poradnik
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kariera - psychologia - poradnik
(1)
Komunikacja społeczna - psychologia - poradnik
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Konsumenci (ekon.) - poradnik
(1)
Marketing - planowanie - poradnik
(1)
Marketing - poradnik
(1)
Marketing partnerski - poradnik
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing strategiczny - poradnik
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Menedżerowie - poradnik
(1)
Metoda 8D
(1)
Myślenie twórcze - poradnik
(1)
Obsługa klienta
(1)
Planowanie strategiczne
(1)
Prakseologia
(1)
Prakseologia - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - zarządzanie - poradnik
(1)
Przywództwo - poradnik
(1)
Public relations - poradnik
(1)
Public relations w internecie
(1)
Raport A3 (zarządzanie)
(1)
Reklama - metody - poradnik
(1)
Reklama internetowa
(1)
Rynek
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Stosunki interpersonalne - poradnik
(1)
Strategia
(1)
Sukces
(1)
Sukces - poradnik
(1)
Sukces - psychologia - poradnik
(1)
Techniki sprzedaży - metody - poradnik
(1)
Techniki sprzedaży - poradnik
(1)
Usługi
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(1)
Gatunek
Poradniki
(7)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64802 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51012 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 50586 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63781 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 133-134.
Książka ukazuje zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści oraz motywy kierujące ludźmi, którzy przekazują je dalej. Zawiera porady, jak tworzyć treści, które umożliwią rozprzestrzenianie idei, produktów i rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52115 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62259 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Książka w języku angielskim. Czy istnieje organizacyjny kod DNA czyniący firmę gatunkiem wyższym od konkurentów? I, co ważniejsze, czy da się takim DNA „zarazić” firmę przeciętną i zmienić ją w nadzwyczajną? Jim Collins wraz ze swoim zespołem badaczy wydestylował taki kod DNA - kod, który jest syntezą wieloletnich badań setek firm. Autor omawia 11 przypadków firm, które dokonały przeskoku organizacyjnego: pokonały rynkową grawitację i stały się potężne. Są wśród nich między innymi Merck, Intel, Coca-Cola i General Electric. Przeszły one drogę od przeciętności do doskonałości i osiągnęły zadziwiające wyniki. Ich łączna średnia stopa zwrotu w ciągu 15 lat od punktu zwrotnego była 6,9 razy większa niż oferowana przez rynek ogólny. Oprócz tego Collins opisuje szereg organizacji, którym brak zwycięskiego DNA skutecznie odciął drogę do prosperity.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50567 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zawód: handlowiec : skuteczna sprzedaż bez manipulacji / Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - 352 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
Autorzy, doświadczeni handlowcy i trzenerzy sprzedaży, zebrali wiedzę i doświadczenia kilku tysięcy przedstawicieli handlowych i ich szefów, dzięki czemu stworzyli ten poradnik. Udowadniają w nim, że skuteczna sprzedaż bez manipulacji jest możliwa: od pierwszego, tzw. zimnego telefonu, aż do finalizacji transakcji i dalej, po podtrzymywanie przyjaznych relacji z partnerami w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65940 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Autorka z humorem przekazuje mnóstwo praktycznej wiedzy na temat budowania wizerunku w social mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik, który krok po kroku przygotowuje czytelnika do współpracy z wartościowymi klientami z Polski i zagranicy. Książka ukazuje techniki skutecznej sprzedaży, podpowiada gdzie znaleźć klientów oraz jak pracować za wyższe niż dotychczas stawki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Praktyczna publikacja zawierająca metody projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku. Strategie zawarte w książce poparto dziesiątkami przykładów z życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autor poradnika odwołuje się do rozwiązania 8D, mającego na celu prawidłowe zidentyfikowanie przyczyny problemu i zaaplikowanie takich działań, które pozwolą zapobiec jego ponownemu pojawieniu się. Krzysztof Dobrowolski przyjmuje 8D jako punkt wyjścia i na tej bazie buduje własne podejście do tematu. Proponuje metody pracy, które można praktycznie wykorzystać do tego, by zrealizować poszczególne kroki 8D w swojej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72487 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej