Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(248)
Forma i typ
Książki
(238)
Poradniki i przewodniki
(143)
Publikacje fachowe
(90)
Publikacje naukowe
(11)
Audiobooki
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
E-booki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(271)
wypożyczone
(55)
nieokreślona
(5)
Placówka
W10 (Wolska 75)
(1)
W11 (Ciołka 20)
(3)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(41)
W51 (Bielskiego 3)
(35)
W73 (Żytnia 64)
(4)
W80 (Redutowa 48)
(12)
W91 (Chłodna 11)
(3)
W106 (Twarda 64)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(23)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(198)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(8)
Zbiory służbowe
(1)
Autor
Sałbut Bartosz
(7)
Doroba Anita
(5)
Sielicki Leszek
(5)
Tracy Brian (1944- )
(5)
Zawiła Anna
(5)
Zawiła Tadeusz
(5)
Gasper Dorota
(4)
Gut Jerzy (1955- )
(4)
Haman Wojciech (1954- )
(4)
Jóźwiak Bożena
(4)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Malcherek Monika
(4)
Appelo Jurgen (1969- )
(3)
Brunson Russell
(3)
Collins James C. (1958- )
(3)
Gutowski Maksymilian
(3)
Lencioni Patrick (1965- )
(3)
Lipa Michał
(3)
Niemczyk Andrzej
(3)
Radosz Joanna Krystyna (1992- )
(3)
Rzychoń Tomasz
(3)
Witkowska Magda
(3)
Żórawski Tadeusz
(3)
Adair John Eric (1934- )
(2)
Babin Leif
(2)
Bakalarska Justyna
(2)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Chimkowska Angelika
(2)
Dondziłło Grzegorz
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
German Janusz (1974- )
(2)
Haman Wojciech (1954- ) Psychologia szefa
(2)
Hartley Gregory
(2)
Jabłoński Artur (1987- )
(2)
Kaczmarek Olga
(2)
Karinch Maryann
(2)
Kawszyn Roman
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Lany Magdalena
(2)
Machnicka Zyta
(2)
Niemczyk Anna
(2)
Oruba Norbert
(2)
Puzyrkiewicz Dariusz
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Szóstek Aga
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Willink Jocko (1971- )
(2)
Wręga Michał
(2)
Zastrożna Martyna
(2)
Zych Agnieszka (trener personalny)
(2)
Łaciok Karol
(2)
Łucki Zbigniew (1938- )
(2)
Adkins Lyssa
(1)
Allen Judy (1952- )
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Ashkenas Ronald N. (1950- )
(1)
Aulet Bill (1958- )
(1)
Bacon Terry R. (1947- )
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Barski Marcin
(1)
Bastow Janna
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Bednarski Arkadiusz
(1)
Bereś Ada
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bieniok Henryk
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bogusławska Katarzyna
(1)
Bojanowski Jakub
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burrows Hal (1937- )
(1)
Błaszczak Ewa
(1)
Błaż Agata
(1)
Cagan Marty
(1)
Cardone Natale
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Chalimoniuk-Nowak Marta (1976- )
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Chmura Ryszard
(1)
Chow Anne
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Ciećwierz Agnieszka
(1)
Cieśliński Jerzy
(1)
Cloutier George
(1)
Collins Philip (1967- )
(1)
Connors Michael
(1)
Conti Dave
(1)
Covey McKinlee
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Cybulko Anna
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Czekałowski Karol
(1)
Davis Anthony E. (1949- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(171)
2010 - 2019
(50)
2000 - 2009
(26)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(207)
1901-2000
(7)
1989-2000
(7)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(242)
Wielka Brytania
(3)
Stany Zjednoczone
(3)
Język
polski
(240)
angielski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(55)
Przedsiębiorcy
(24)
Specjaliści ds. marketingu
(9)
Handlowcy
(8)
Informatycy
(3)
Pracodawcy
(3)
Specjaliści ds. rekrutacji
(3)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(3)
Dyrektorzy
(2)
Dyrektorzy HR
(2)
Projektanci stron WWW
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Analitycy danych
(1)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Blogerzy
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Ekonomiści
(1)
Freelancer
(1)
Internauci
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kuratorzy oświaty
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Negocjatorzy
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Prawnicy
(1)
Prezesi
(1)
Programiści
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Zarządzanie
(48)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(33)
Przywództwo
(29)
Menedżerowie
(26)
Przedsiębiorstwo
(25)
Sukces
(25)
Marketing cyfrowy
(18)
Kultura organizacyjna
(15)
Marketing
(15)
Komunikacja marketingowa
(14)
Handel elektroniczny
(13)
Kompetencje przywódcze
(13)
Przedsiębiorczość
(13)
Relacje międzyludzkie
(12)
Motywacja pracy
(11)
Praca zespołowa
(10)
Techniki sprzedaży
(10)
Innowacje
(9)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Sprzedaż
(9)
Strategia marketingowa
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Komunikacja interpersonalna
(8)
Media społecznościowe
(8)
Organizacja
(7)
Organizacja pracy
(7)
Zaangażowanie pracowników
(7)
Biznesplan
(6)
Coaching
(6)
Content marketing
(6)
Kadry
(6)
Kompetencje menedżerskie
(6)
Kreatywność
(6)
Marketing elektroniczny
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Negocjacje biznesowe
(6)
Perswazja
(6)
Rekrutacja pracowników
(6)
Copywriting internetowy
(5)
Kariera
(5)
Marka (ekonomia)
(5)
Marketing społecznościowy
(5)
Produktywność pracy
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Zarządzanie czasem
(5)
Zarządzanie relacjami z klientami
(5)
Zwinne zarządzanie
(5)
Branding (marketing)
(4)
Kompetencje zawodowe
(4)
Konsumenci
(4)
Marka osobista
(4)
Negocjacje
(4)
Praca
(4)
Psychologia biznesu
(4)
Psychologia zarządzania
(4)
Reklama
(4)
Zachowanie organizacyjne
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Branża informatyczna
(3)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(3)
Copywriting
(3)
Decyzje
(3)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Google Analytics
(3)
Kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Kreowanie wizerunku
(3)
Marketing - metody - poradnik
(3)
Motywacja
(3)
Plan marketingowy
(3)
Pozycjonowanie stron internetowych
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Reklama internetowa
(3)
Rozwój zawodowy
(3)
Sklepy internetowe
(3)
Spotkania i imprezy biznesowe
(3)
Strony WWW
(3)
Styl kierowania
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Zarządzanie - metody - poradnik
(3)
Zarządzanie jakością
(3)
Zarządzanie sobą
(3)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Analiza danych
(2)
Blog
(2)
Business Intelligence
(2)
COVID-19
(2)
Działania specjalne (wojsko)
(2)
E-konsumenci
(2)
Finanse
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(2)
Firma (nazwa)
(2)
Handel
(2)
Handlowcy
(2)
Informatycy
(2)
Kadry - polityka - poradnik
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Temat: czas
2001-
(32)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
1989-2000
(4)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(16)
Stany Zjednoczone (USA)
(6)
Rosja
(2)
Belgia
(1)
Brazylia
(1)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Francja
(1)
Hiszpania
(1)
Holandia
(1)
Japonia
(1)
Kanada
(1)
Niemcy
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(228)
Audiobooki
(8)
Dokumenty dźwiękowe
(8)
Opracowanie
(8)
Poradniki
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Biografia
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(231)
Psychologia
(27)
Media i komunikacja społeczna
(20)
Praca, kariera, pieniądze
(19)
Informatyka i technologie informacyjne
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(12)
Rozwój osobisty
(6)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Historia
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kulinaria
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Transport i logistyka
(1)
248 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56093 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o trudnych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym. Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing po polsku : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2015. - 143, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(E-marketing)
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii, tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Publikacja omawia polskie firmy i realia oraz zawiera polskie przykłady.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 [Rewers] (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 4.
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61983 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Poradnik skutecznego zarządzania. Książka jest podzielona na trzy główne części. Pierwsza opisuje firmę od środka - przywództwo, wyłanianie zwycięzców i doprowadzanie do zmian. Druga otwiera się na zewnątrz; opisuje konkurencję, zawiera rozdziały między innymi o strategii, fuzjach i six sigma. Kolejna część dotyczy kariery zawodowej - od szukania dla siebie odpowiedniej pracy po osiąganie równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 257-261. Indeks.
Podręcznik kreowania szumu medialnego. Jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71369 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Książka
W koszyku
Strategia Umami to podejście opracowane na bazie 20 lat doświadczenia zawodowego łączącego badania akademickie z praktyką biznesową. Jest syntezą UX z CX i z projektowaniem usług na poziomie strategicznym. Ta książka pomoże ci dostosować organizację do budowania wyjątkowej wartości rynkowej przez dostarczanie klientom niezapomnianych doświadczeń. Dzięki niej będzie ci łatwiej opracować i wdrożyć strategię prokliencką, dzięki której nadasz swojej organizacji nową energię, wyróżnisz się na rynku i zostaniesz pokochany przez swoich klientów, którzy będą chętnie opowiadać o tobie innym. Bo żeby zostać zauważonym, trzeba się wyróżnić.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71866 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 170-174.
Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w dużej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, przyczynia się do osiągania celów biznesowych. Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę - miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39441 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ... kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 73766 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50567 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca Johna Adaira, specjalisty w dziedzinie przywództwa, pozwala spojrzeć na przywództwo w nowoczesny sposób i daje odpowiedź na pytanie, jak się stać prawdziwym liderem. Książka została napisana w formie rozmowy z młodym menedżerem, który przygotowuje się do roli lidera strategicznego, i jest przeznaczona dla każdego, kto chce rozwijać zdolności i umiejętności przywódcze. Autor nie ogranicza się do modeli historycznych, ale czerpie z codziennych doświadczeń menedżerów i liderów, skupiając się na praktycznych aspektach przywództwa, takich jak: cechy dobrego przywódcy, style przywództwa i podejmowanie decyzji w zespole, przywództwo strategiczne i udział zespołu w tworzeniu strategii, budowanie autorytetu przez menedżera, lider jako przywódca, członek zespołu i podwładny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak zarządzać dużymi projektami / Bent Flyvbjerg, Dan Gardner ; przekład Aleksander Wojciechowski. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - XIX, [1], 298 stron : ilustracja, wykres ; 21 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 263-295. Indeks.
Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z Danem Gardnerem dzieli się sekretami skutecznego planowania i realizacji każdego projektu na dowolną skalę. Flyvbjerg pomógł wielu organizacjom na całym świecie, w tym największym światowym bankom, firmom konsultingowym i firmom technologicznym – w planowaniu, zarządzaniu i naprawianiu projektów. Jest to książka w której przykładami są wielkie pomysły. Te wielkie wizje tworzą inspirujące historie i pokazują zasady, których przestrzeganie pozwala zrealizować wszystkie projekty na czas i zgodnie z zaplanowanym budżetem. Autorzy pokazują, co odróżnia triumfy od niepowodzeń w realizacji śmiałych wizji, identyfikują błędy popełniane podczas oceny i podejmowania decyzji, które prowadzą do niepowodzenia projektów, zarówno dużych, jak i małych oraz, co najważniejsze, prezentują zasady dzięki którym każdy może zakończyć swój projekt sukcesem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76851 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elastyczne zarządzanie czasem / Izabela Krejca-Pawski. - Wydanie I. - Warszawa : Edgard, 2017. - 231 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Samo Sedno)
Bibliografia na stronach 230-231.
Poznaj sprawdzone techniki zarządzania czasem i przekonaj się, że dobrej organizacji można się nauczyć. Ta książka przeprowadzi cię przez strategię pięciu kroków, dzięki którym odzyskasz kontrolę nad codziennymi zadaniami i zaczniesz reagować elastycznie na nieprzewidziane sytuacje. Autorka zdradza praktyczne rozwiązania najczęściej spotykanych problemów i podpowiada, jak unikać pułapek w zarządzaniu czasem, by efektywnie planować zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla menedżerów logistyki, archtektów i projektantów.
Bibliografia, netografia na stronach 400-407. Indeks.
Przewodnik dobrych praktyk w zarządzaniu nowoczesnym magazynem. Omawiając wszystkie zagadnienia, od najbardziej zaawansowanej technologii, po aktualne problemy środowiskowe, skupia się na kluczowych aspektach gospodarki magazynowej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie czasem / Brian Tracy ; przekład Michał Lipa. - Dodruk. - Warszawa : MT Biznes, 2019. - 94, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Brian Tracy, bazując na wynikach ponad 25-letnich badań nad strategiami zarządzania czasem, stosowanymi przez ludzi sukcesu, stworzył prosty i efektywny system, dzięki któremu każdy z nas może podnieść jakość swojego życia - i to w ciągu kilku tygodni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliografia na stronach147-148.
Nowa seria poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Publikacja adresowana jest do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47096 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznesplan : zastosowania i przykłady / Zbigniew Pawlak. - Warszawa : "Poltext", 2008. - 282 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Warsztaty Menedżerskie)
Bibliografia na stronach 279-282.
Jest to praktyczny poradnik, poświęcony problematyce efektywności różnego rodzaju projektów gospodarczych: od uruchomienia własnego biznesu (co wziąć pod uwagę przy jego projektowaniu, jaka jest jego opłacalność), przez prowadzenie małej i średniej firmy (jak zaplanować wydatki, czym się kierować przy ocenie ewentualnych sukcesów czy porażek), aż do budowy planów finansowych dużych przedsiębiorstw. Istotnym novum jest prezentacja biznesplanu przedsięwzięcia inwestycyjnego. Książka składa się z dwóch odrębnych metodologicznie części. W pierwszej, teoretycznej (rozdz. I, II) Autor wyjaśnia istotę, zasady i techniki sporządzania biznesplanów, wskazuje sytuacje i okoliczności, które wymagają precyzyjnego planu finansowego. W części drugiej (rozdz. III, IV, V) zostały szczegółowo opisane i skalkulowane konkretne pomysły biznesowe (siłowni, kwiaciarni, salonu fryzjerskiego, fabryki mebli). Tutaj też Autor podaje najczęściej stosowane mierniki wyceny wartości firmy, wzory informujące o podstawowych parametrach ekonomicznych, ważnych szczególnie przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnych, rozwojowych itp. Podręcznik napisany jest przystępnym, jasnym językiem, wykład prowadzony jest w sposób przejrzysty, trudniejsze partie o matematycznym charakterze zilustrowane zostały przykładami z życia. Przeznaczony jest dla studentów uczelni ekonomicznych oraz osób, które chcą samodzielnie przygotować profesjonalny biznesplan lub stoją przed zadaniem oceny biznesplanu i podjęcia na jego podstawie ważnej decyzji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52502 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 267-268.
Przewodnik po problematyce związanej z opracowaniem biznesplanu. Jego celem jest pomoc w przygotowaniu dokumentu, który będzie zawierał logiczny i spójny opis pomysłu na prowadzenie działalności gospodarczej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu inwentaryzacji zbiorów.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60625 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 159-[160].
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych, jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób ; czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje ; jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74743 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej