Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(38)
Forma i typ
Książki
(38)
Poradniki i przewodniki
(14)
Publikacje naukowe
(11)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(38)
wypożyczone
(10)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(9)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
W73 (Żytnia 64)
(1)
W80 (Redutowa 48)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(34)
Autor
Brunson Russell
(3)
Oruba Norbert
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Sznajder Andrzej
(2)
Zastrożna Martyna
(2)
Berbeka Jadwiga
(1)
Borodako Krzysztof
(1)
Chimkowska Angelika
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Gościniak Ola
(1)
Graziosi Dean
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Gąsiewski Mariusz
(1)
Holiday Ryan
(1)
Jabłoński Artur (1987- )
(1)
Johann Maria
(1)
Kabalska Agnieszka
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kowalska Magdalena Jolanta
(1)
Kozarkiewicz Alina
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Levy Jaime
(1)
Lipecki Krzysztof
(1)
Lloyd Ellery
(1)
Malcherek Monika
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Modrzewski Przemysław
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Murawska Monika (zarządzanie)
(1)
Oszajca Anna
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Rudnicki Michał (ekonomia)
(1)
Różański Jerzy (1949- )
(1)
Sala Paweł
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sheridan Marcus
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Sroka Kinga
(1)
Tarapata Jolanta
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Urbański Artur
(1)
Vojtovič Natalìâ Volodimirìvna
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Woźniak Jacek (zarządzanie)
(1)
Zano Agata
(1)
Łaszkiewicz Anna (zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(32)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
Kraj wydania
Polska
(38)
Język
polski
(38)
Odbiorca
Menedżerowie
(5)
Specjaliści ds. marketingu
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Pracownicy korporacji
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Marketing cyfrowy
(30)
Media społecznościowe
(7)
Handel elektroniczny
(6)
Transformacja cyfrowa
(6)
Przedsiębiorstwo
(4)
Technologie cyfrowe
(4)
Zarządzanie relacjami z klientami
(4)
Google Analytics
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Sukces
(3)
Branding (marketing)
(2)
Content marketing
(2)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(2)
E-konsumenci
(2)
Gospodarka oparta na wiedzy
(2)
Influencer marketing
(2)
Influencerzy
(2)
Innowacje
(2)
Kobieta
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing partnerski
(2)
Organizacje
(2)
Public relations w internecie
(2)
Reklama internetowa
(2)
Relacje biznesowe
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Sklepy internetowe
(2)
Sprzedaż
(2)
Strony WWW
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Analityka internetowa
(1)
Analiza danych
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Biznesplan
(1)
Blogerzy
(1)
Business Intelligence
(1)
COVID-19
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Customer Experience
(1)
Cyberbezpieczeństwo
(1)
Eksperci
(1)
Epidemie
(1)
Google
(1)
Google (wyszukiwarka internetowa)
(1)
Google AdSense
(1)
Google Tag Manager
(1)
Gospodarka światowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Informatyzacja
(1)
Instagram
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Internet
(1)
Kadry
(1)
Kluby sportowe
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kreowanie wizerunku
(1)
Kryzys
(1)
Lejek sprzedażowy
(1)
LinkedIn
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Lęk
(1)
Macierzyństwo
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing sportowy
(1)
Obróbka wideo
(1)
Obsługa klienta
(1)
Odporność (ekonomia)
(1)
Perswazja
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Praca zdalna
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Public relations
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Sława
(1)
Teoria zasobowa
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
User experience (UX)
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wideo
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Poradnik
(20)
Opracowanie
(6)
Materiały pomocnicze
(4)
Monografia
(4)
Podręcznik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Poradniki
(1)
Powieść
(1)
Publicystyka
(1)
Raport z badań
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(32)
Media i komunikacja społeczna
(14)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
38 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia na stronach 174-175.
Książka, która pokazuje, jak sieć zrewolucjonizowała komunikację międzyludzką i w jaki sposób firmy funkcjonujące w nowej rzeczywistości powinny się skutecznie promować oraz sprzedawać oraz wykorzystywać potencjał nowych mediów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50859 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia. Indeks.
Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobach ich realizacji, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz długofalowych korzyściach. Każda z opisywanych funkcji Internetu zilustrowana jest przykładami oraz wynikami badań.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 319-340.
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 75210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marcus Sheridan, ekspert w zakresie inbound marketingu, skupił się przede wszystkim na zrozumieniu konsumentów i pokazaniu, w jaki sposób tworzyć i dystrybuować odpowiednie treści, by wywierać wpływ na decyzje potencjalnych klientów. Wytypował pięć kategorii pytań (oraz pięć rodzajów treści, które na nie odpowiadają), które zapewniają większy ruch, konwersje, leady i sprzedaż. Wyodrębnił tematy, które odbiorcy (zarówno B2B, jak i B2C) wyszukują najczęściej, gdy muszą podjąć decyzję zakupową. To inspirujący mix najnowszych narzędzi content marketingu, praktycznych case studies oraz nowatorskiej strategii TAYA – They Ask, You Answer, która pokazuje jak prowadzić sprzedaż i marketing, by zdobyć zaufanie klientów odpowiadając wyczerpująco na ich pytania, problemy i wątpliwości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
Książka przybliża czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59690 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Netogrrafia na stronie 162, bibliografia na stronie 163.
Zamysłem autorów było napisanie książki będącej rodzajem instrukcji dla przedsiębiorców o tym, jak dzięki darmowym narzędziom internetowym zwiększyć konkurencyjność firmy na rynku. Ta nieduża książka ma zająć czytelnikom jak najmniej czasu i przekazać maksimum praktycznych informacji oraz instrukcji, jak skutecznie działać w internecie bez zbędnych kosztów. Książka omawia produkty firmy Google z tego prostego powodu, że wyszukiwarka Google oraz inne produkty tej firmy są jednymi z najbardziej efektywnych, a przy tym w większości darmowych, narzędzi ułatwiających działalność w internecie i zarządzania przedsiębiorstwem. Oczywiście istnieje także wiele innych rozwiązań tego typu i Autorzy zachęcają do ich testowania, jednak nieduża objętość książki zmusiła autorów do skupienia się na narzędziach oferowanych przez Google.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 143-156.
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73866 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Autor przedstawia fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie. Książka nie tylko dla marketerów i specjalistów PR, którzy muszą orientować się w nowych technikach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53493 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka pomoże ci w opracowaniu i wdrożeniu unikalnej i przede wszystkim skutecznej strategii marketingowej dla twojej firmy. Sprawi, że zaczniesz dostrzegać szanse, będziesz na bieżąco z aktualnymi trendami oraz nauczysz się prowadzić jednocześnie wiele działań promocyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 74706 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72572 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Bibliografia, netografia na stronach 125-140. Indeks.
Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie. (Dr hab. Adam Pawlicz)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 72535 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 72494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czytając LinkedIn w praktyce, krok po kroku dowiesz się, jak: zaprezentować swoją wiedzę ekspercką, zapraszać do kontaktu i nawiązywać relacje biznesowe z decydentami z całego świata, sprzedawać i przyciągać nowych klientów, a także promować swoją markę osobistą i firmową. Dzięki praktycznym wskazówkom oraz sprawdzonym metodom zbudujesz skuteczny profil osobisty w 10 i pół kroku, dowiesz się, jak prowadzić stronę firmową na LinkedIn, poznasz mało znane funkcje i ustawienia oraz dowiesz się, co i jak publikować, by budować zaangażowanie odbiorców. A także o czym należy pamiętać i jakie zasady netykiety znać, by nie skazać się na kryzys wizerunkowy, a jeśli już wybuchnie, to jak sobie z nim poradzić na LinkedIn.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73142 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 191-194.
Dlaczego ufamy „Karen z Facebooka”, a nie naukowcom? W jaki sposób Grumpy Cat zbudował swoją markę? Czego o potencjale social mediów uczy nas świstak jedzący jabłko? Jak w Indiach zwiększa się efektywność procesu sortowania owoców? I wreszcie – w jaki sposób wiedza ta przekłada się na umiejętność generowania kapitału reputacyjnego własnej marki biznesowej? Na te i inne pytania odpowiada autorka, prezentując koncepcję LSMMA™ – Lean Social Media Management Approach. Zaproponowane podejście, zainspirowane filozofią lean, jest próbą poszukiwania efektywniejszych metod działania, wpisujących się nie tylko w wymogi narzucone przez realia marketingu 4.0. oraz styl życia konsumentów, ale także w charakter samych mediów społecznościowych, które nie pozwalają uwiązać się na krótkiej, marketingowej smyczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71775 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Influencerka / Ellery Lloyd ; przełożyła Aga Zano. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Marginesy, 2022. - 326, [2] strony ; 21 cm.
Miliony ludzi na całym świecie pokochały Emmy Jackson za pokazywanie macierzyństwa bez upiększeń: nieprzespanych nocy, wiecznego bałaganu i plam z jedzenia na wszystkich ubraniach. Autentyczna i szczera do bólu Najnajmama stała się dla wielu kobiet wsparciem i inspiracją, a jej profil na Instagramie codziennie jest zasypywany pełnymi uwielbienia komentarzami. Emmy dostaje też liczne propozycje intratnych kontraktów reklamowych, sesji zdjęciowych i wywiadów, zaproszenia do audycji radiowych i programów śniadaniowych. To pozornie prawdziwe życie okazuje się jednak pieczołowicie zaplanowanym działaniem marketingowym, którego koszty ponoszą często najbliżsi Emmy. W dodatku okazuje się, że obserwują ją nie tylko fani. Każdemu jej działaniu, każdej zamieszczanej informacji obsesyjnie przygląda się pałająca żądzą zemsty kobieta, gotowa zamienić życie influencerki w koszmar.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 ang. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
48OMNIS_NLOP 991052998534105066 P
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 71634 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 165-171.
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71399 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74518 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej