Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(12)
Autor
Boszko Tomasz
(1)
Bucki Piotr
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dąbrowski Artur (marketing)
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Gasper Dorota
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kłodawski Filip
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Piwowarczyk Marcin
(1)
Seda Catherine
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Young Miles (1954- )
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Łaszkiewicz Anna (zarządzanie)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Temat
Marketing elektroniczny
(10)
Konsumenci (ekon.)
(5)
Handel elektroniczny
(4)
Komunikowanie marketingowe
(3)
E-mail marketing
(2)
Media społecznościowe
(2)
Reklama internetowa
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologie mobilne
(2)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Innowacje - stosowanie - marketing
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka - 20-21 w.
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing
(1)
Marketing mobilny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne
(1)
Public relations - metody
(1)
Reklama
(1)
Usługi
(1)
Temat: czas
2001-0
(10)
Gatunek
Poradniki
(3)
Podręczniki
(2)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 133-134.
Książka ukazuje zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści oraz motywy kierujące ludźmi, którzy przekazują je dalej. Zawiera porady, jak tworzyć treści, które umożliwią rozprzestrzenianie idei, produktów i rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Autorzy rozprawiają się z mitami na temat e-mail marketingu i pokazują jak efektywinie wykorzystać go do celów sprzedażowych, edukacujnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66508 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Praktyczny podręcznik z zakresu e-marketingu. Zakres tematyczny wraz ze sposobem zaprezentowania poszczególnych zagadnień stanowi świetne wsparcie zarówno dla profesjonalistów e-marketingu, jak i dla osób stawiających pierwsze kroki w cyfrowym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka umożliwi: zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniędzy przez konsumentów oraz trzech wpływowych subkultur: młodzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci; zapoznanie się z przykładami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich ścieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek; zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, włączając w to marketing humanocentryczny; tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanałowe.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65425 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Uwiedź klienta : marketing w social mediach / Monika Czaplicka. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 204 strony : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia na stronach 203-204.
Autorka z humorem przekazuje mnóstwo praktycznej wiedzy na temat budowania wizerunku w social mediach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 68080 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik, który krok po kroku przygotowuje czytelnika do współpracy z wartościowymi klientami z Polski i zagranicy. Książka ukazuje techniki skutecznej sprzedaży, podpowiada gdzie znaleźć klientów oraz jak pracować za wyższe niż dotychczas stawki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67222 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej / Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 286, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Bibliografia na stronie 277. Indeks.
Podręcznik przedstawiający elementarne prawdy na temat reklamy w środowisku cyfrowy. Rozważania na ten temat poparte są wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowanymi studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy pracach.
Autorzy zebranych prac wychodzą z założenia, że internet to swoiste hipermedium - kompilacja tradycyjnych i zupełnie nowych sposobów komunikowania. W publikacji przyjrzano się cechom językowym komunikatów internetowych w aspekcie genologicznym (blogi, wideoblogi, memy, fora internetowe), komunikacyjnym właściwościom portali społecznościowych (Facebook), a także marketingowi w internecie (marki na stronach internetowych i w komunikatach reklamowych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 293-310.
Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 187-197.
Monografia poświęcona problematyce konkurencyjności przedsiębiorstw w kontekście kreowania wartości. Książka jest cennym źródłem wiedzy o wirtualnych społecznościach oraz ich znaczeniu w zakresie budowania oferty przedsiębiorstwa i poprawy innowacyjności biznesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61900/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej