Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(31)
Forma i typ
Książki
(30)
Poradniki i przewodniki
(12)
Publikacje fachowe
(6)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(29)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(2)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(3)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
W80 (Redutowa 48)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(27)
Autor
Żukowski Marcin
(3)
Zastrożna Martyna
(2)
Bakalarska Justyna
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Brunson Russell
(1)
Bucki Piotr
(1)
Cengiel Paweł
(1)
Czaplicka Monika
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Fabijańczyk Justyna
(1)
Gościniak Ola
(1)
Grzesiak Paweł
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Lindahl David
(1)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Miotk Anna
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Miłkowski Grzegorz
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Oruba Norbert
(1)
Rozek Jonathan (1958- )
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Scott David Meerman (1961- )
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skorupska Justyna
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Smaga Marta
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Strózik Wojciech
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Szaran Adam
(1)
Urbański Artur
(1)
Wrzeszcz Krystian
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(2)
Handlowcy
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Kobieta
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Marketing elektroniczny
(15)
Handel elektroniczny
(13)
Media społecznościowe
(7)
Marketing cyfrowy
(6)
Marketing społecznościowy
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(4)
Firmowa witryna internetowa
(3)
Marketing elektroniczny - poradnik
(3)
Public relations w internecie
(3)
Reklama internetowa
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Content marketing
(2)
Handel elektroniczny - poradnik
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Sklepy internetowe
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Adresy domenowe - poradnik
(1)
Amazon (platforma internetowa)
(1)
Autoprezentacja
(1)
Biznesplan
(1)
Blog
(1)
Customer Experience
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
E-konsumenci
(1)
Firmowa witryna internetowa - zarządzanie - poradnik
(1)
Google
(1)
Google AdWords
(1)
Google Analytics
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Handlowcy
(1)
Innowacje - stosowanie - marketing - 20-21 w. - poradnik
(1)
Internet
(1)
Internet - stosowanie - gospodarka - 20-21 w. - poradnik
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing partnerski
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Obsługa klienta
(1)
Platforma internetowa
(1)
Podcasting
(1)
Portal internetowy - budowa i organizacja - poradnik
(1)
Portale internetowe
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przedsiębiorstwo jednoosobowe
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne - poradnik
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Sukces
(1)
Technologie cyfrowe
(1)
Twitter
(1)
Usługi
(1)
Usługi elektroniczne
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
allegro.pl
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(18)
Poradniki
(5)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(17)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58602 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Domeny internetowe : [krótko i na temat] / Maciej Dutko. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN : "Mikom", 2008. - 149, [3] s. : il., rys., portr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 139-140. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52583 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 149 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 147-149.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65192 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64432 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64802 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62536 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Gatunek
Hasło UKD: Programy komputerowe Marketing Zarządzanie biznesem
Istnieją narzędzia, które skutecznie wspomagają działania biznesowe w sieci. Takim narzędziem jest Google Analytics. Możliwości oferowane przez tę aplikację są ogromne. Ze względu na możliwość wyciągania konkretnych danych, z GA korzystają firmy zarówno małego, jak i dużego kalibru.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63781 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Marketing)
Bibliografia na stronach 133-134.
Książka ukazuje zjawisko błyskawicznego rozprzestrzeniania się angażujących treści oraz motywy kierujące ludźmi, którzy przekazują je dalej. Zawiera porady, jak tworzyć treści, które umożliwią rozprzestrzenianie idei, produktów i rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Gatunek
Hasło UKD: Portale internetowe-poradnik Komunikacja społeczna-poradnik Marketing-poradnik Public relations-poradnik
Publikacja napisana w lekkim, felietonowym stylu. Autor podpowiada jak wykorzystać portal do komunikacji, aby odnieść sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Poradnik marketingu internetowego w mediach społecznościowych skierowany głównie do małych i średnich przedsiębiorców oraz pracowników działów marketingu i PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Poradnik marketingu internetowego w mediach społecznościowych skierowany głównie do małych i średnich przedsiębiorców oraz pracowników działów marketingu i PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategia komunikacji w social mediach / Norbert Oruba. - Gliwice : Onepress, copyright 2022. - 219, [5] stron : ilustracje ; 21 cm.
Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72494 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka da ci wszystko, czego potrzebujesz, aby zwracać się bezpośrednio do swoich odbiorców, nawiązywać z nimi silną więź na poziomie osobistym i generować jak największe zainteresowanie swoim biznesem. Poznasz najnowsze podejścia do efektywnych działań public relations, marketingu i komunikacji z klientami.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71854 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics w biznesie : poradnik dla zaawansowanych / Martyna Zastrożna. - Wydanie II. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 196, [3] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Onepress)
Netografia na stronach 193-196.
Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności. Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa. Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”. Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić? Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71767 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Bibliografia.
E-BOOK. Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74518 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 179, [4] strony : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymagania klientów sprawiły, że dziś każdy, kto myśli o skutecznym prowadzeniu biznesu, powinien działać na różnych polach i oferować sprzedaż zarówno stacjonarnie, jak i online. Ponadto stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to lepszych i sprytniejszych strategii promocyjnych marki - takich, które przyciągną nowych klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69079 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej