Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(8)
Autor
Mazurek Grzegorz
(2)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Grabiwoda Barbara
(1)
Kall Jacek
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Young Miles (1954- )
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Marketing mobilny
(5)
Marketing elektroniczny
(4)
Technologie mobilne
(3)
Komunikowanie marketingowe
(2)
Konsumenci (ekon.)
(2)
Marketing społecznościowy
(2)
Reklama internetowa
(2)
Aplikacje mobilne
(1)
E-mail marketing
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing-mix
(1)
Media społecznościowe
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Reklama
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
TikTok (aplikacja mobilna)
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-0
(4)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Wydanie I. - Warszawa : WPWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 255-254.
Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [211]-221. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60596 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing mobilny / redakcja naukowa Agnieszka Dejnaka. - Wydanie I. - Warszawa : Difin, 2019. - 172 strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 163-169.
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67871 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61822 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób. Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci! Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72572 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-marketing : planowanie, narzędzia, praktyka / redakcja Grzegorz Mazurek. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, copyright 2018. - 482 strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Praktyczny podręcznik z zakresu e-marketingu. Zakres tematyczny wraz ze sposobem zaprezentowania poszczególnych zagadnień stanowi świetne wsparcie zarówno dla profesjonalistów e-marketingu, jak i dla osób stawiających pierwsze kroki w cyfrowym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66069 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 293-310.
Celem publikacji jest charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych przez reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych oraz znalezienie odpowiedzi na pytanie, czy i jak działania marketingowe przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych wpływają na przebieg tego procesu wśród młodych konsumentów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66861 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej / Miles Young ; przełożył Michał Zagrodzki. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Arkady, 2018. - 286, [2] strony : ilustracje (w tym kolorowe) ; 26 cm.
Bibliografia na stronie 277. Indeks.
Podręcznik przedstawiający elementarne prawdy na temat reklamy w środowisku cyfrowy. Rozważania na ten temat poparte są wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowanymi studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66542 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej