Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(2)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(15)
Autor
Ociepka Beata (1964- )
(2)
Anholt Simon
(1)
Baran-Wojtachnio Magdalena
(1)
Bieleń Stanisław (1953- )
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Górski Jarosław (ekonomia)
(1)
Hancke Marek. Telekomunikacja Polska - firma, która realizując własne cele może wspomagać budowę marki narodowej (pol.)
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Jędrzejczak Beata
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kołaczek Natalia
(1)
Michałków Ireneusz
(1)
Nowak Alojzy Zbigniew
(1)
Opolski Krzysztof
(1)
Patkaniowski Michał (1975- )
(1)
Piórek Waldemar
(1)
Ponczek Eugeniusz (1942- )
(1)
Rojek Roman
(1)
Rysz Stanisław
(1)
Sepkowski Andrzej
(1)
Sobczak Jacek (1946- )
(1)
Somkid Jatusripitak
(1)
Suvit Maesincee (1961- )
(1)
Więckowska Barbara
(1)
Åsbrink Elisabeth (1965- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Marketing narodowy
(4)
Marketing narodowy - Polska - od 1989 r.
(3)
Bezpieczeństwo narodowe
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe - Europa - od 1989 r.
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe - socjologia - Polska
(1)
Bezpieczeństwo narodowe - socjologia - Polska
(1)
Bezpieczeństwo publiczne
(1)
Decyzje
(1)
Dyplomacja polska - od 1989 r.
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma (nazwa) - marketing
(1)
Gospodarka narodowa - polityka - 20 w.
(1)
Handel międzynarodowy
(1)
Internet - a promocja handlowa
(1)
Izba Przedsiębiorców (Warszawa) - materiały konferencyjne
(1)
Konkurencja
(1)
Kościół katolicki - a integracja europejska
(1)
Marketing
(1)
Marketing narodowy - Hiszpania - od 1989 r.
(1)
Marketing narodowy - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Marketing narodowy - Polska - od 2001 r.
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing polityczny - Polska
(1)
Marketing polityczny - Polska - od 1989 r.
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing strategiczny - Polska
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Marketing terytorialny - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Mniejszości narodowe - a prawo wyznaniowe
(1)
Narodowy Fundusz Zdrowia
(1)
Naród
(1)
Nauka
(1)
Opinia publiczna - a wojsko - Polska
(1)
Polityka - prognozy
(1)
Polityka - socjologia - 20-21 w.
(1)
Polityka bezpieczeństwa
(1)
Polityka zagraniczna - od 1989 r.
(1)
Prawo prasowe - a ochrona dóbr osobistych
(1)
Prawo wyznaniowe - a mniejszości narodowe
(1)
Promocja handlowa - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Przedsiębiorcy - organizacje - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - a turystyka - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przemysł zbrojeniowy
(1)
Public relations
(1)
Public relations - Polska
(1)
Regiony (adm.) - konkurencyjność - Polska
(1)
Reklama
(1)
Reklama społeczna - Polska - od 1989 r.
(1)
Siły stabilizacyjne w Iraku - udział Polski
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Społeczeństwo
(1)
Społeczeństwo - prognozy
(1)
Stereotyp narodowy
(1)
Służba zagraniczna polska - od 1989 r.
(1)
Służba zdrowia
(1)
Tożsamość narodowa
(1)
Turystyka - marketing - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Turystyka - marketing - Polska - od 1989 r.
(1)
Wojsko
(1)
Wojsko - marketing - Polska
(1)
Wojsko - socjologia - Polska
(1)
Wybory prezydenckie - Ukraina - 2004 r.
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie służbą zdrowia
(1)
Zdrowie publiczne
(1)
Zmiana społeczna - 20-21 w.
(1)
Znak towarowy
(1)
Znaki towarowe - socjologia
(1)
Znaki towarowe - zarządzanie
(1)
Środki masowego przekazu - a opinia publiczna
(1)
Środki masowego przekazu - socjologia - 20 w.
(1)
Świadomość narodowa - 20-21 w.
(1)
Świadomość narodowa - Polska - od 1989 r.
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Polska - polityka międzynarodowa - od 1989 r.
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Mazowsze - turystyka - materiały konferencyjne
(1)
Polska - a NATO - od 1989 r.
(1)
Polska - a Unia Europejska - od 1989 r.
(1)
Polska - gospodarka - konkurencyjność
(1)
Polska - polityka - Afryka - od 1989 r.
(1)
Polska - polityka - Ameryka Łacińska - od 1989 r.
(1)
Polska - polityka - Azja - od 1989 r.
(1)
Polska - turystyka - materiały konferencyjne
(1)
Szwecja
(1)
Warszawa - turystyka - materiały konferencyjne
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Świętokrzyskie, województwo - turystyka - marketing - materiały konferencyjne
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Opracowanie
(1)
Reportaż
(1)
Rozprawa habilitacyjna
(1)
Słowniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 395-407. Indeks.
Autorka zabiera nas w niesamowitą i zaskakującą podróż przez szwedzką historię, idee, język i wartości. Znane słowa, zjawiska i zwroty - od „szwedzkiej zawiści”, „duńskich durniów”, „bydła dyktatury”, przez „IKEA”, „zdejmij buty” i „przeciętnego Svenssona” po „Most nad Sundem”, „OMG” i „Nie wiedzieliśmy” - są jak piksele tworzące prawdziwy portret Szwecji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 308 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46737 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 167-[175]. Indeksy.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38298 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 149-157. Indeks.
Pierwszy tom "Słownika sloganów..." to próba inwentaryzacji i opisu haseł, które reklamowały Polskę i leżące w jej obrębie województwa od 1991 do końca 2016 roku. Ich zbiór stanowi ciekawy dokument epoki, w jakiej powstały. Ich opis jest dowodem na nieograniczone możliwości perswazyjnego wykorzystania języka i - niekiedy - na ograniczoną świadomość środków językowych u ich nadawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66556 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59175 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie kryzysowe zintegrowane / Stanisław J. Rysz. - Wydanie drugie. - Warszawa : Difin, copyright 2020. - 340, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
(Bezpieczeństwo)
Bibliografia na stronach 325-340.
Drugie wydanie zawiera zaktualizowane podstawy prawne, uwzględnia WOT i zmiany w organizacji systemu PRM. Obejmuje zagadnienia związane z cyberbezpieczeństwem, bezpieczeństwem informacji, ochroną danych osobowych, kryzysami hybrydowymi i społecznymi oraz zmieniającym się terroryzmem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69211 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie bezpieczeństwem narodowym Polski / Paweł Bogacz. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2023. - 278, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 187-224.
W prezentowanej monografii autor podejmuje zagadnienia zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego Polski, rozumianego jako proces zapewniania przez władze RP warunków niezbędnych do współpracy między przemysłem obronnym, siłami zbrojnymi, nauką i polityką. Autor odwołuje się do dorobku podejścia systemowego i teorii podejmowania decyzji. Praca stanowi studium przypadku na przykładzie zastosowań metod wielokryterialnych: AHP, ANP, REMBRANDT, DEMATEL. W badaniu wzięło udział 75 przedstawicieli przemysłu obronnego, sił zbrojnych, nauki, polityki i dyplomacji. Dla każdej z grup badanych opracowano hierarchie czynników, subczynników, wariantów oraz przeprowadzono analizę korzyści, szans, kosztów i ryzyka (BOCR) w odniesieniu do zarządzania w dziedzinie bezpieczeństwa narodowego RP. Respondentami byli eksperci i decydenci, z których część pełni (lub pełniła) najbardziej odpowiedzialne funkcje publiczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mapy potrzeb zdrowotnych jako instrument płatnika w racjonalizowaniu systemu ochrony zdrowia / Barbara Więckowska - Wydanie I - dodruk 1. - Warszawa : PWN, 2020. - 313 stron : ilustracje (w tym kolorowe) ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 219-229.
Publikacja porusza temat wspomagania organizacji systemu ochrony zdrowia w Polsce i innych krajach UE za pomocą map potrzeb zdrowotnych. Autorka proponuje zastosowanie tego narzędzia w alokacji zasobów polskich płatników (NFZ i zakładów ubezpieczeń).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69302 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej