Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(55)
Forma i typ
Książki
(54)
Poradniki i przewodniki
(13)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
wypożyczone
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(1)
W32 (Solidarności 90)
(5)
W51 (Bielskiego 3)
(3)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(50)
Autor
Oruba Norbert
(3)
Żukowski Marcin
(3)
Czaplicka Monika
(2)
Gasper Dorota
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Scott David Meerman (1961- )
(2)
Sokół Aneta (ekonomia)
(2)
Strózik Wojciech
(2)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Bluszcz Ewa
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Błaż Agata
(1)
Cendrowska Barbara
(1)
Chwiałkowska Agnieszka
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Deckers Erik
(1)
Drela Karolina
(1)
Dziuba Dariusz (1958- )
(1)
Edwards Jim
(1)
Falls Jason
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fischer Benjamin
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Gibson Shane
(1)
Grala-Kowalska Magdalena
(1)
Grzechynka Agnieszka
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Has-Tokarz Anita
(1)
Jacuński Michał
(1)
Kancik-Kołtun Ewelina
(1)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Kogut-Jaworska Magdalena
(1)
Kordowski Marcin
(1)
Korzyński Paweł
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Kępiński Łukasz
(1)
Lakomy Mirosław
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Leigh Rich
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Lloyd Ellery
(1)
Lovett John N
(1)
Maciąg Klaudyna
(1)
Miotk Anna
(1)
Mistewicz Eryk (1967- )
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Oszajca Anna
(1)
Oświecimski Konrad (1978- )
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pawełczyk Piotr (1960- )
(1)
Pispers Ralf
(1)
Rode Joanna (ekonomia)
(1)
Sadowski Michał (informatyka)
(1)
Samson-Banasik Aleksandra
(1)
Sałkowski Damian
(1)
Setiawan Iwan
(1)
Shih Clara Chung-wai
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Stawarz Barbara
(1)
Surma Jerzy
(1)
Szabo Julie (1975- )
(1)
Sztubecki Kamil
(1)
Szwajlik-Buczyńska Anna
(1)
Szybilska Izabela
(1)
Słupińska Kamila
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Vaynerchuk Gary (1975- )
(1)
Walczak Tomasz (tłumacz)
(1)
Woźniakowski Mariusz
(1)
Young Miles (1954- )
(1)
Zagrodzki Michał
(1)
Zano Agata
(1)
Żylińska Pola
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(23)
2010 - 2019
(32)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
Kraj wydania
Polska
(55)
Język
polski
(55)
Odbiorca
Copywriterzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Media społecznościowe
(32)
Marketing elektroniczny
(24)
Marketing społecznościowy
(22)
Portal społecznościowy
(11)
Komunikacja marketingowa
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Marketing
(5)
Public relations w internecie
(5)
Społeczności internetowe
(4)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(4)
Copywriting internetowy
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Internet
(3)
Komunikacja elektroniczna
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marka osobista
(3)
Public relations
(3)
Reklama internetowa
(3)
Bibliotekarstwo
(2)
Copywriting
(2)
Facebook
(2)
Internet - stosowanie - gospodarka
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marketing elektroniczny - metody
(2)
Marketing mobilny
(2)
Marketing polityczny
(2)
Podcasting
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Społeczeństwo informacyjne
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Technologie mobilne
(2)
Wyszukiwarki internetowe
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Autoprezentacja
(1)
Baza danych
(1)
Biblioteki
(1)
Blog
(1)
Blogi
(1)
Branding (marketing)
(1)
Content marketing
(1)
Crowdfunding
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Dane osobowe
(1)
E-mail marketing
(1)
Firmowa witryna internetowa
(1)
Gospodarka elektroniczna
(1)
Głosowanie
(1)
Influencer marketing
(1)
Influencerzy
(1)
Instagram
(1)
Kampania wyborcza prezydencka
(1)
Kobieta
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja polityczna
(1)
Komunikacja polityczna - a środki masowego przekazu - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Kreatywność
(1)
Lęk
(1)
Macierzyństwo
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing elektroniczny - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing partyzancki
(1)
Marketing społecznościowy - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing społecznościowy - zarządzanie
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny
(1)
Media społecznościowe - a marketing
(1)
Miasta
(1)
Neuromarketing
(1)
Obróbka wideo
(1)
Obsługa klienta
(1)
Perwazja
(1)
Portal internetowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Portal samorządu terytorialnego
(1)
Portal społecznościowy - a marketing
(1)
Portal społecznościowy - socjologia - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - marketing
(1)
Przedsiębiorstwo wirtualne - organizacja
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Przywództwo
(1)
Public relations w internecie - 21 w. - materiały konferencyjne
(1)
Reklama
(1)
Reklama społeczna
(1)
Samorealizacja
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(1)
Strony WWW
(1)
Strony WWW - projekty
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Sława
(1)
Twitter
(1)
Usługi biblioteczne
(1)
Wideo
(1)
Zarządzanie kryzysowe
(1)
Zarządzanie relacjami z klientami
(1)
Zawód
(1)
Temat: czas
2001-0
(7)
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Białoruś
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(14)
Opracowanie
(5)
Podręczniki
(2)
Poradniki
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Blogi
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Powieść
(1)
Thriller
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(19)
Media i komunikacja społeczna
(10)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
55 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018. - 180 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(E-marketing)
Bibliografia na stronach 177-178.
Książka przybliża zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65549 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Poradnik marketingu internetowego w mediach społecznościowych skierowany głównie do małych i średnich przedsiębiorców oraz pracowników działów marketingu i PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Twoja firma w social mediach : podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw / Marcin Żukowski. - Wydanie IV poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 243, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Poradnik marketingu internetowego w mediach społecznościowych skierowany głównie do małych i średnich przedsiębiorców oraz pracowników działów marketingu i PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64802 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Wydanie I. - Warszawa : WPWN, 2019. - 303, [1] strona : ilustracje (w tym kolorowe) ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 255-254.
Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 67064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 159-[160].
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych, jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób ; czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje ; jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74743 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteczka "Poradnika Bibliotekarza" ; Nr 22)
Gatunek
Hasło UKD: Strony WWW Biblioteki-działalność Komunikacja społeczna-socjologia
Bibliogr. s. 114-[115].
Książka zwiera wskazówki dotyczące tworzenia wirtualnej wizytówki biblioteki, prezentuje filary prowadzenia dobrego bibliobloga.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56314 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63132 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [173]-200.
Książka poświęcona zagadnieniu roli technologii cyfrowych i mediów społecznościowych w teorii i praktyce zarządzania i przywództwa ograniczeniami. Dla studentów zarządzania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65920 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60575 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58725 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60479 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Gatunek
Hasło UKD: Portale internetowe-poradnik Komunikacja społeczna-poradnik Marketing-poradnik Public relations-poradnik
Publikacja napisana w lekkim, felietonowym stylu. Autor podpowiada jak wykorzystać portal do komunikacji, aby odnieść sukces.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podcast od podstaw : zbuduj zasięgi, markę i rozwiń biznes / Wojciech Strózik. - Wydanie I. - Warszawa : MT Biznes, 2023. - 280 stron : mapa, wykresy ; 22 cm.
(Biznes)
Bibliografia, netografia na stronach 279-280.
Ten poradnik w prosty i zrozumiały sposób wprowadzi cię w świat podcastów. Twórca dwóch popularnych podcastów odkryje przed tobą wszystkie kulisy ich tworzenia. W pełnej praktycznych treści książce napisanej bez zbędnych dygresji znajdziesz niezastąpione wskazówki i techniki, które pomogą ci w przygotowaniu i promocji swojego materiału. Wojciech Strózik dzieli się sprawdzonymi strategiami promocji, które pozwolą ci dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć lojalnych słuchaczy. Poznasz sekrety budowania marki osobistej i efektywnego marketingu podcastowego. Znajdziesz tu także inspirujące komentarze innych internetowych twórców. Zapewnią ci one motywację i dodadzą pewności siebie podczas tworzenia własnych nagrań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76031 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59968 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 153-159.
Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest zdobyć miejsce w ich świadomości przez poszczególne marki. Wobec powyższego firmy starają się szukać nowych możliwości i narzędzi do komunikacji, które w odbiorze klienta są mniej inwazyjne, stawiają na autentyczny dialog, a jednocześnie z punktu widzenia działań marketingowych zachowują charakter promocyjny. W taki schemat komunikacji marketingowej wpisują się działania z zakresu public relations prowadzone z wykorzystaniem Internetu. Ich głównym celem jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki w odbiorze klienta, co w konsekwencji ma się przełożyć nie tylko na pozytywne postrzeganie i zajęcie istotnej pozycji w świadomości konsumenta, ale głównie na wzrost sprzedaży. Podstawowym celem monografii jest przedstawienie potencjału narzędzi internetowego public relations w komunikacji marketingowej marek/przedsiębiorstw z otoczeniem rynkowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69936 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62746 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej