Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(124)
Forma i typ
Książki
(123)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(13)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje dydaktyczne
(5)
E-booki
(1)
Proza
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(139)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(13)
W51 (Bielskiego 3)
(12)
W73 (Żytnia 64)
(3)
W80 (Redutowa 48)
(1)
W91 (Chłodna 11)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(3)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(113)
III Czytelnia Naukowa księgozbiór podręczny (Solidarności 90)
(2)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(5)
Ehrlich Andrzej
(3)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Adamczyk-Żylińska Marika
(2)
Armstrong Gary
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Bruzi Hanna
(2)
Domański Tomasz (marketing)
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Kall Jacek
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Mikołajczyk Jacek
(2)
Miśkiewicz Magdalena
(2)
Obłój Krzysztof (1954- )
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Szczepański Jarosław (marketing)
(2)
Tesławski Maciej
(2)
Tokarski Andrzej (finanse)
(2)
Tokarski Maciej
(2)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(2)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(2)
Wąsik Dorota (tłumacz)
(2)
Adamczyk Józef (tłumacz)
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Ambroziak Michał
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anthonissen Peter Frans
(1)
Banaszyk Piotr
(1)
Baran Radosław
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bavuso Daniela
(1)
Beckwith Harry (1949- )
(1)
Beyer Karolina
(1)
Bhargava Rohit
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Blaik Piotr
(1)
Bloom Robert H
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(1)
Boruc Mirosław A. (1947- )
(1)
Bova Tiffani
(1)
Brilman Jean
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Cain Geoffrey (1986- )
(1)
Cardone Natale
(1)
Caslione John A
(1)
Cheverton Peter
(1)
Christopher Martin
(1)
Cichowicz Anna
(1)
Conti Dave
(1)
Cusumano Michael A. (1954- )
(1)
Czakon Wojciech
(1)
Czech Magdalena
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Danilewicz Dariusz
(1)
Daniluk Piotr
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Day Derek (1949- )
(1)
De Chernatony Leslie (1953- )
(1)
Derelkowska-Misiuna Anna
(1)
Downar Wojciech
(1)
Düssel Mirko
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Dłużniewska Dagmara
(1)
Edwards Helen (1965- )
(1)
Evans David Sparks (1954- )
(1)
Fidelman Mark
(1)
Fimińska-Banaszyk Romualda
(1)
Fisk Peter
(1)
Forsyth Patrick
(1)
Fryczyńska Marzena
(1)
Galica Mateusz
(1)
Gasper Dorota
(1)
Goodwin Paul
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Gołębiowski Tomasz
(1)
Graszewicz Maurycy
(1)
Grigsby Mike
(1)
Grzywacz Jacek
(1)
Hałkowska Ewa
(1)
Healey Matthew
(1)
Ignacy Jarosław
(1)
Jabłonowska Lidia
(1)
Janasz Krzysztof
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Jawień Robert
(1)
Jemielniak Dariusz
(1)
Johann Maria
(1)
Jonek-Kowalska Izabela
(1)
Juchniewicz Adam
(1)
Juchniewicz Ryszard
(1)
Juchnowicz Marta (1948- )
(1)
Jóźwiak Bożena
(1)
Kaleta Andrzej
(1)
Kalkhoff Marcin
(1)
Kardaszewski Jacek (1958-2014)
(1)
Kassay Štefan (1941- )
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(48)
2000 - 2009
(50)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(124)
Język
polski
(122)
Odbiorca
Menedżerowie
(7)
Przedsiębiorcy
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politycy
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy samorządowi
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(52)
Zarządzanie strategiczne
(39)
Przedsiębiorstwo
(20)
Marketing
(13)
Firma (nazwa)
(9)
Firma (nazwa) - marketing
(9)
Planowanie strategiczne
(9)
Znaki towarowe
(9)
Marketing strategiczny - podręcznik akademicki
(8)
Zarządzanie strategiczne - metody
(8)
Komunikacja marketingowa
(6)
Konsumenci (ekon.)
(6)
Marketing - metody
(6)
Znaki towarowe - zarządzanie
(6)
Zarządzanie
(5)
Innowacje
(4)
Marketing strategiczny - podręcznik
(4)
Rynek
(4)
Biznesplan
(3)
Innowacje - zarządzanie
(3)
Komunikowanie marketingowe
(3)
Marka (ekonomia)
(3)
Marketing - metody - podręcznik akademicki
(3)
Marketing - podręcznik akademicki
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing strategiczny - metody
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja
(3)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody
(3)
Reklama
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(3)
Znak towarowy
(3)
Analiza strategiczna
(2)
Biznesplan - poradnik
(2)
Branding (marketing)
(2)
Decyzje
(2)
Hotelarstwo
(2)
Kadry - polityka
(2)
Kanały marketingowe
(2)
Konkurencja
(2)
Konkurencyjność
(2)
Logistyka gospodarcza - podręcznik akademicki
(2)
Lojalność konsumentów
(2)
Marketing - planowanie - podręcznik akademicki
(2)
Marketing - planowanie - poradnik
(2)
Marketing międzynarodowy
(2)
Model biznesowy
(2)
Nowy produkt
(2)
Nowy produkt - marketing - podręcznik
(2)
Organizacja
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie strategiczne - poradnik
(2)
Promocja handlowa - podręcznik
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(2)
Public relations
(2)
Rynek - badanie
(2)
Segmentacja rynku
(2)
Sektor publiczny
(2)
Strategia rozwoju
(2)
Zarządzanie - metody
(2)
Zarządzanie - metody - podręcznik akademicki
(2)
Zarządzanie ryzykiem - metody
(2)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Znaki towarowe - marketing
(2)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(2)
Alians strategiczny (ekon.)
(1)
Analiza SWOT
(1)
Analiza rynku
(1)
Aptekarstwo - marketing
(1)
Banki
(1)
Banki - konkurencyjność
(1)
Banki - marketing - zarządzanie
(1)
Benchmarking - zagadnienia - podręcznik
(1)
Benchmarking - zarządzanie
(1)
Biura podróży - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Biznesplan - podręcznik akademicki
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Ceny
(1)
Ceny - konkurencyjność
(1)
Ceny - polityka - podręcznik
(1)
Controlling - zagadnienia - podręcznik
(1)
Decyzje - gospodarka - podręcznik akademicki
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Efektywność ekonomiczna - zagadnienia
(1)
Etyka biznesu
(1)
Farmacja - marketing
(1)
Farmakoekonomika
(1)
Finanse - etyka
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Finanse publiczne
(1)
Firma (nazwa) - marketing - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Firma (nazwa) - podręcznik akademicki
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska - poradnik
(1)
Fuzja przedsiębiorstw
(1)
Gates, Bill (1955- )
(1)
Temat: czas
2001-
(10)
2001-0
(5)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Dania
(1)
Korea Południowa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Monografia
(6)
Opracowanie
(6)
Podręcznik
(6)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Podręczniki
(2)
Raport z badań
(2)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(35)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Filozofia i etyka
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
124 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47578 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr.
Dla ekonomistów i studentów kierunków ekonomicznych. Istota i rodzaj strategii marketingowych, efektywne sposoby zaspokajania potrzeb rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 170-174.
Nie sposób choćby przejrzeć wszystkich książek, które poświęcono prowadzeniu firmy, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to się sprawdza? Konsekwencje tego faktu są doniosłe: różnica między sukcesem a porażką w biznesie w dużej mierze zależy od umiejętności strategicznego planowania i ciągłego upewniania się, że wszystko, co się dzieje w przedsiębiorstwie, przyczynia się do osiągania celów biznesowych. Ta książka daje zestaw prostych, łatwych w zrozumieniu narzędzi, z których możesz skorzystać natychmiast, by od razu skierować swoją firmę na ścieżkę zwiększania rentowności. Przekonasz się, że szybkość decyzji odgrywa tu decydującą rolę - miliony przedsiębiorstw działają bez aktualnego planu strategicznego i słabo uwzględniają najnowsze trendy gospodarcze. Dowiesz się w szczegółach, jak doprowadzić firmę do poziomu, na którym dzięki lepszemu planowaniu i skuteczniejszym działaniom marketingowym i sprzedażowym będzie osiągać znacznie wyższe zyski.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58418 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64506 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy rozdziałach.
Książka przeznaczona dla osób specjalizujących się w zarządzaniu i marketingu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 60575 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50990 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41426 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Koźmiński - Przedsiębiorczość i Zarządzanie)
(Wharton School Publishing)
Dla samorządowców, polityków, urzędników.
Indeks.
Książka, napisana bardzo prostym i zrozumiałym dla wszystkich językiem, z setkami prostych przykładów, umożliwi samorządowcom, politykom, urzędnikom różnego szczebla, zapalonym i głęboko zaangażowanym w działania społeczne obywatelom zrozumienie oraz praktyczne zastosowanie koncepcji marketingu w ogromnie ważnych, dla funkcjonowania społeczeństwa, obszarach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50721 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47190 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Bibliogr.
Zasadniczym celem opracowania jest przedstawienie problematyki i strategii stosowanych przez duże międzynarodowe sieci handlowe. Przedmiotem rozważań są m.in. : metody rozwiązywania problemów strategicznych (w tym podstawowe formuły dystrybucji wykorzystywane przez duże sieci handlowe na świecie, strategie niskich cen, rozwój tych sieci na naszym rynku), ilustrowane licznymi przykładami sposoby strategii stosowanych przez duże sieci handlowe na rynkach zagranicznych, działania innowacyjne w zakresie rozwoju strategii marketingowych i zagadnienie ich globalizacji, dostosowanie strategii do rynków lokalnych, a ponadto dokumentowane wieloma przykładami strategie wprowadzania przez duże sieci handlowe polityki marki handlowej i zarządzania nią. W pracy wykorzystano najnowszą literaturę obcą dotyczącą tej problematyki. Stanowi ona również wynik wielu lat badań autora nad zagadnieniem strategii marketingowych międzynarodowych sieci handlowych, prowadzonych w kraju i za granicą. Opracowanie może być wykorzystywane jako podręcznik lub lektura uzupełniająca do zajęć z zakresu marketingu oraz strategii dystrybucji w publicznych i niepublicznych uczelniach ekonomicznych, a także może służyć przedsiębiorcom działającym w sferze handlu oraz menedżerom polskich i zagranicznych sieci handlowych. Jej przydatność dla polskich przedsiębiorców polega na ukazaniu szczególnego rodzaju działań międzynarodowych sieci handlowych jako konkurenta na rynku. Znajomość problematyki będącej przedmiotem rozważań autora ma zasadnicze znaczenie dla wszystkich przedsiębiorców konkurujących z dużymi sieciami handlowymi, a także dla ich dostawców (małe i średnie firmy produkcyjne).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37147 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53917 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliografia na stronach147-148.
Nowa seria poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Publikacja adresowana jest do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47096 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie strategii marki to niezbędnik dla marketerów dostrzegających coraz większą wagę strategii marki. Zarówno dla tych, którzy pracują w agencjach marketingowych, jak i tych, którzy borykają się z tym tematem w swoich firmach. Zawiera praktyczną wiedzę, co i jak robić, by nie zginąć na rynku, i jak sprawić, by marka - będąc kolejnym produktem na półce - stała się jedynym wyborem konsumenta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65843 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Rozbudowany podręcznik, zawiera liczne przykłady działań marketingowych. Niektóre z nich zostały wyróżnione w formie studiów przypadków, inne wplecione w rozważania teoretyczne. Przykłady pochodzą z różnych stron świata, ale przeważają przykłady z rynku amerykńskiego. Tekst podręcznika został wzbogacony komentarzami autorów i definicjami podstawowych pojęć zamieszczonymi na marginesach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej