Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(15)
nieokreślona
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(13)
Autor
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(2)
Adamik Anna Iwona
(1)
Anders-Morawska Justyna
(1)
Beyer Karolina
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Gorczyńska-Dybek Alina
(1)
Johann Maria
(1)
Lewandowska Adrianna
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Potwora Dorota
(1)
Potwora Witold
(1)
Rojek Roman
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Tokarski Andrzej (finanse)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Wieczorek-Szymańska Anna
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing strategiczny
(5)
Przedsiębiorstwo
(4)
Zarządzanie strategiczne
(3)
Model biznesowy
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Biura podróży - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Biznesplan - poradnik
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Firma (nazwa) - marketing
(1)
Firma (nazwa) - marketing - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Firma (nazwa) - reklama - poradnik
(1)
Firma (nazwa) - zarządzanie - poradnik
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska - poradnik
(1)
Gospodarstwo rolne - planowanie - poradnik
(1)
Handel międzynarodowy - organizacja - 20-21 w.
(1)
Innowacje
(1)
Kanały marketingowe - turystyka - podręcznik
(1)
Komunikowanie marketingowe - poradnik
(1)
Konkurencja
(1)
Konsumenci (ekon.) - Polska - od 1989 r.
(1)
Marketing - metody - poradnik
(1)
Marketing - planowanie - poradnik
(1)
Marketing międzynarodowy - metody - 20-21 w.
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing narodowy - Polska - od 2001 r.
(1)
Marketing polityczny - Polska
(1)
Marketing strategiczny - Polska
(1)
Marketing strategiczny - Polska - podręcznik
(1)
Miasta
(1)
Obsługa klienta - podręcznik
(1)
Organizatorzy obsługi turystycznej - Polska - podręcznik
(1)
Orientacja rynkowa
(1)
Planowanie strategiczne - poradnik
(1)
Promocja handlowa - a turystyka - podręcznik
(1)
Przedsiębiorczość międzynarodowa - organizacja - metody - 20-21 w.
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - konkurencyjność
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - konkurencyjność - Polska
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - organizacja - Polska
(1)
Przedsiębiorstwo - ekonomika - badanie - Polska - od 2001 r.
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - 20-21 w.
(1)
Przedsiębiorstwo - organizacja - metody - poradnik
(1)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - martketing - Polska - podręcznik
(1)
Przedsiębiorstwo turystyczne - organizacja
(1)
Przemysł rolno-spożywczy - konkurencyjność
(1)
Public relations
(1)
Public relations - Polska
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sieć międzyorganizacyjna
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Strategia rozwoju
(1)
Turystyka - ekonomika - Polska - podręcznik
(1)
Turystyka - marketing - Polska - podręcznik
(1)
Turystyka - organizacja - Polska - podręcznik
(1)
Usługi - turystyka - jakość - Polska - podręcznik
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne - metody
(1)
Zarządzanie strategiczne - metody - 20-21 w.
(1)
Zarządzanie strategiczne - metody - poradnik
(1)
Zarządzanie strategiczne - podręcznik
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Znak towarowy
(1)
Znaki towarowe - zarządzanie - poradnik
(1)
Łańcuch dostaw - zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Gatunek
Monografia
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46737 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63628 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64088 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Innowacje a strategie marketingowe przedsiębiorstw / Dorota Potwora, Witold Potwora. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 390 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 358-388.
Publikacja przedstawia rolę doskonalenia technologicznego i umiejętnego dostosowania do warunków rynkowych. Prezentuje udane połączenia orientacji rynkowej i orientacji na innowację w strategiach rozwoju wybranych polskich przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69164 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz ; Łódź : "Branta", 2003. - 134 strony : tabele, wykresy ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 130-134.
Książka przedstawia problematykę marketingu i finansowania strategii przedsiębiorstwa. Plan marketingowy zawierający najważniejsze cele firmy i środki ich realizacji bez konfrontacji z finansami przedsiębiorstwa oraz źródłami finansowania przedsięwzięć nie może być realizowany w praktyce. Wielkość zasobów, którymi dysponuje firma warunkuje zakres i intensywność działań marketingowych. Natomiast prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powoduje osiąganie przez przedsiębiorstwo zysków, zwiększanie zasobów i umacnianie jego pozycji na rynku.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 167-[175]. Indeksy.
Jak konkurować w świecie opanowanym przez globalnych gigantów? Co zrobić, by marka lokalna stała się najsilniejsza na rynku, na którym działa? Jaką przyjąć strategię? Roman Rojek, jeden z twórców niezwykle silnej i dynamicznie rozwijającej się firmy Atlas, ze swadą i humorem opowiada o swoich przemyśleniach i doświadczeniach w kreowaniu marki narodowej, symbolizowanej przez swojskiego polskiego bociana.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 339
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50848 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczna logika firm rodzinnych : model BELIEFS / Adrianna Lewandowska ; Instytut Biznesu Rodzinnego. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2020. - 494 strony : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
Bibliografia na stronach 432-467.
Praca służy identyfikacji różnic w logice zarządzania strategicznego pomiędzy przedsiębiorstwami rodzinnymi i nierodzinnymi oraz zdiagnozwowaniu określonych typów wartości, które wpływają na sukces przedsiębiorstwa rodzinnego (interpretowany wynikami finansowymi i pozafinansowymi). Autorka przedstawia również własne badania empiryczne, obejmujące model doskonałości BELIEFS.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51038 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1226) 1152)
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Celem monografii jest próba teoretyczno-poznawczej i metodycznej analizy i refleksji nad problematyką przedsiębiorstwa, przedsiębiorcy i przedsiębiorczości (wybranych uwarunkowań funkcjonowania przedsiębiorstwa, adekwatnych działań adaptacyjnych i form działania organizacji) wobec wyzwań otoczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52115 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej