Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(16)
Autor
Anders-Morawska Justyna
(1)
Banaszek Tomasz
(1)
Bogacz-Wojtanowska Ewa
(1)
Borowska Elżbieta (politolog)
(1)
Duda Aneta (reklama)
(1)
Dudek-Mańkowska Sylwia (1980- )
(1)
Itrich-Drabarek Jolanta
(1)
Jędrzejczak Beata
(1)
Kasińska-Metryka Agnieszka (1971- )
(1)
Kudrycka Barbara (1956- )
(1)
Kulikowska Justyna
(1)
Kuć-Czajkowska Katarzyna
(1)
Kuśmierski Stanisław
(1)
Michałków Ireneusz
(1)
Michałowski Stanisław (1951- )
(1)
Morawski Antoni (nauki polityczne)
(1)
Mrukowska Natalia
(1)
Paliś Beata
(1)
Pastuszka Sławomir
(1)
Peters B. Guy
(1)
Piórek Waldemar
(1)
Przastek Daniel (1975- )
(1)
Rudolf Wawrzyniec
(1)
Sierocka Halina
(1)
Stępowski Robert
(1)
Suwaj Patrycja Joanna
(1)
Szczepankowski Robert
(1)
Szmytkowska Magdalena
(1)
Szulin Patrycja
(1)
Wykrętowicz Stanisław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Urzędnicy
(1)
Temat
Marketing terytorialny
(5)
Miasta
(4)
Samorząd terytorialny
(3)
Marketing terytorialny - Polska
(2)
Marketing terytorialny - Polska - od 2004 r.
(2)
Administracja - etyka - podręcznik akademicki
(1)
Administracja - teoria - podręcznik akademicki
(1)
Agroturystyka - Polska - 1989-2003 r.
(1)
Audyt wewnętrzny
(1)
Budżet państwowy - podręcznik akademicki
(1)
Demokracja uczestnicząca - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Dochody państwowe - podręcznik akademicki
(1)
Dług państwowy - Polska - podręcznik akademicki
(1)
Fundusze strukturalne UE - Polska
(1)
Funkcjonariusze publiczni - socjologia - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Gminy
(1)
Inicjatywy lokalne - Polska - od 2004 r.
(1)
Izba Przedsiębiorców (Warszawa) - materiały konferencyjne
(1)
Izby rolnicze
(1)
Kadry
(1)
Kadry - administracja - podręcznik akademicki
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja polityczna - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Kontrola zarządcza
(1)
Marketing narodowy
(1)
Marketing narodowy - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Marketing polityczny
(1)
Marketing polityczny - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Marketing sieciowy - podręcznik akademicki
(1)
Marketing strategiczny
(1)
Marketing terytorialny - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Marketing terytorialny - kraje Unii Europejskiej
(1)
Marketing terytorialny - podręcznik akademicki
(1)
Miasta - marketing - Polska - od 2004 r.
(1)
Polityka regionalna - Polska
(1)
Produkt turystyczny
(1)
Promocja handlowa - Polska - 1989-2003 r.
(1)
Promocja handlowa - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Przedsiębiorcy - organizacje - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie - a turystyka - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Przywództwo - socjologia - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Public relations - a samorząd terytorialny
(1)
Public relations - a samorząd terytorialny - Polska - od 2004 r.
(1)
Regiony (adm.) - konkurencyjność - Polska
(1)
Reklama
(1)
Rozwój regionalny - Polska
(1)
Samorząd gospodarczy - Polska
(1)
Samorząd terytorialny - Polska - od 1989 r.
(1)
Samorząd terytorialny - a public relations
(1)
Samorząd terytorialny - a public relations - Polska - od 2004 r.
(1)
Samorząd terytorialny - a turystyka - Polska - 1989-2003 r.
(1)
Samorząd terytorialny - a środki masowego przekazu
(1)
Samorząd terytorialny - zarządzanie - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Samorząd zawodowy - Polska
(1)
Sektor publiczny
(1)
Sektor publiczny - zarządzanie - podręcznik akademicki
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Społeczności lokalne - Polska - zagadnienia
(1)
Społeczności lokalne - a środki masowego przekazu
(1)
Społeczności lokalne - socjologia - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Turystyka - marketing - Polska - 1989-2003 r.
(1)
Turystyka - marketing - Polska - materiały konferencyjne
(1)
Turystyka - marketing - Polska - od 2004 r.
(1)
Turystyka - organizacje - Polska
(1)
Turystyka miejska
(1)
Turystyka zakupowa
(1)
Unia Europejska - a Polska - turystyka
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wybory samorządowe
(1)
Wydatki budżetowe - podręcznik akademicki
(1)
Zakupy
(1)
Zarządzanie - socjologia - Polska - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Zarządzanie jakością - administracja - podręcznik akademicki
(1)
Środki masowego przekazu - a samorząd terytorialny
(1)
Środki masowego przekazu - a społeczności lokalne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Europa - administracja - historia - podręcznik
(1)
Mazowsze - turystyka - materiały konferencyjne
(1)
Polska - a Unia Europejska - turystyka
(1)
Polska - administracja - historia - podręcznik akademicki
(1)
Polska - polityka - socjologia - od 2001 r. - materiały konferencyjne
(1)
Polska - turystyka - materiały konferencyjne
(1)
Warszawa - samorząd - od 2004 r.
(1)
Warszawa - socjologia - od 2004 r.
(1)
Warszawa - turystyka - materiały konferencyjne
(1)
Warszawa - turystyka - socjologia - od 2004 r.
(1)
Świętokrzyskie, województwo - strategia rozwoju
(1)
Świętokrzyskie, województwo - turystyka - marketing - materiały konferencyjne
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Słowniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62586 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wizerunek gminy i jego ochrona / Natalia Mrukowska. - Stan prawny na 1 maja 2020 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2020. - 215 stron ; 21 cm.
(Seria Monografie, ISSN 1897-4392)
Bibliografia na stronach 201-211.
W książce zaprezentowano szczegółową analizę oraz kategoryzację istotnych zagadnień dotyczących wizerunku gminy i jego ochrony, w tym m.in.: budowanie wizerunku gminy, kreowanie marki i branding gminy, kampanie reklamowe w kształtowaniu wizerunku gminy, rola logotypu jako elementu identyfikacji wizualnej gminy, wizerunek jako dobro osobiste gminy: pojęcie dobra osobistego osoby prawnej i jego charakter prawny, wizerunek jako dobre imię gminy, identyfikacja wizualna gminy, hasła promocyjne i slogany reklamowe gminy, ochrona wizerunku gminy: środki ochrony dóbr osobistych gminy, przykłady naruszenia wizerunku gminy oraz strefy identyfikacji wizualnej, roszczenia w przypadku naruszeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 149-157. Indeks.
Pierwszy tom "Słownika sloganów..." to próba inwentaryzacji i opisu haseł, które reklamowały Polskę i leżące w jej obrębie województwa od 1991 do końca 2016 roku. Ich zbiór stanowi ciekawy dokument epoki, w jakiej powstały. Ich opis jest dowodem na nieograniczone możliwości perswazyjnego wykorzystania języka i - niekiedy - na ograniczoną świadomość środków językowych u ich nadawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66556 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63628 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65042 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka zakupowa w miastach / Beata Paliś. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2022. - 426 stron : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Dla pracowników biur podróży, osób zarządzających miastami i promujących miasta na rynku turystycznym, a także pracowników i menedżerów centrów handlowych i innych placówek handlu detalicznego.
Bibliografia, netografia na stronach 379-410.
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72172 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56298 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kontrola zarządcza jednostek samorządu terytorialnego : monitoring, kontrola, audyt / Patrycja Szulin. - Stan prawny na 4 grudnia 2020 roku. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2021. - 119 stron ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 117-119.
Publikacja omawia problematykę kontroli zarządczej w jednostkach samorządu terytorialnego zarówno z perspektywy monitoringu procesów w niej zachodzących, jak i jej audytu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 69344 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej